Ma hívott a fényező hogy elkészült a mű. Ajtókról, motorháztetőről még nem küldött fotót, de ebből is látszik hogy szép lesz. :) Jégkáros volt a tető és a bal oldal egy része, ez teljesen el lett tüntetve.
Sikerült vennem egy 3,0 V6 motort jó áron. Felújítás után bekerül majd az autóba.
A motorral együtt kaptam rengeteg cuccot is, amiből nekem nem mindenre lesz szükségem. Ahogy a képen is látható rajta van az összes segédberendezés. Megkaptam még a hozzá tartozó kipufogó egy részét lambda szondával, egy ABS aggregátot fékrásegítővel, motortér kábelköteget, motorvezérlőt kulcsokkal, km órával, hűtőt ventilátorral, plusz olajhűtőt,motortartó bakot, féltengelynek azt a részét ami a váltótól a motor mögött van, még egy hátsó lámpát is. Mivel az egész cucc egy 166-osból származik,ezért én sajnos sok hasznát nem veszem.
Motor: 50.000 HUF
Szállítás: 10.000 HUF (eladó elhozta nekem)
Rendeltem Németországból az Alfistitől állítókulcsot a Bilstein B14-hez. Elsőre csak a kicsi jött meg, de aztán pótolták a hiányosságot.
10 EUR + 15 EUR postaköltség = 9125 HUF
A fórumok alapján a PFC fékbetét elég jó választásnak tűnik. Mivel ezt kb csak Angliából lehet rendelni értelmes áron, ezért még a Brexit hatásai előtt gyorsan megrendeltem az Autolussotól.
99 Font a betét és 36 a szállítás. KB 54.000 HUF
A szüleim ismerik a tervemet, ezért karácsonyra megleptek egy homológ sofőrkesztyűvel.
Szintén a külföldi fórumok szerint ez a futómű az egyik legjobb kompromisszum ésszerű kereteken belül a 156 alá.Csak az autó magassága állítható, az összenyomás és elengedés sebessége nem, de több tulaj véleménye szerint ez optimálisan van hangolva. Majd meglátjuk. :) Pályanap előtt beszerelem. Csak azt nem tudom honnan szerzek mérleget a magasságok beállításához.
500 EUR = 182.000 HUF
Ezzel el is érkezünk a mai naphoz. (2020.12.25) Az autó november eleje óta a festőnél van, sajnos ki kell várni a sorát, de remélem az eredmény kárpótol. Mivel az autó jégvert volt, ezért van mit javítgatni neki.
A két lökhárítón és a csomagtérajtón kívül mindent fest.
Az autó vételekor a jobb oldali lámpa ilyen fekete hátterű volt, de a bal oldali nem. Az előző tulaj elütött egy őzet vele és az állat összetörte a lámpát, ezért rakta vissza bele az eredeti Carello lámpát. A másik oldalit is adta az autóval.
Találtam Marketplacen egy az enyémhez passzoló szintén TYC bal oldali fekete hátterűt, és gondoltam megveszem. Fel is políroztam mindkettőt.
Black Friday keretein belül egy nem is pénteki napon megrendeltem a pályára szánt féktárcsákat előre-hátra és a fékbetéteket hátra.
Az a tervem, hogy az autó forgalomba helyezéséhez megtartom a jelenlegi első féktárcsát és berakom a korábban megvett fékbetétet. A hátsókat rögtön cserélem a képen láthatóra. Később mielőtt pályanapra megyek cserélem az első féket a 330mm-es szettre.
166,34 EUR = kb 61.500 HUF
Itt következett az igazi munka. Azt már mikor megvettem tudtam hogy jól el van rohadva az autó. De azért ennyire nem gondoltam volna....
Szerencsére ismerek egy lelkiismeretes karosszériást, aki megcsinálta nekem, de azt mondta ilyet többet nem vállal. Kb 1 hónapig csak az én autómon dolgozott. Mindent lepucolt, leszedte a rozsdát mindenhonnan (kivéve a motortér, mert még a motor benne van hogy mozgatni lehessen), kivágta a hibás részt, lealapozta....csinált nekem erősebb emelési pontokat, a kipufogót rozsdátlanította, festette....
Vennem kellett neki a munkadíjon kívül kb 70 ezerért kellékeket, 1 komplett első sárvédőt, egy pótkeréktartót és hátfalat, meg néhány apróságot.
A különbség már abban érezhető, hogy ha most elkezdem emelni az első emelési ponton akkor nagyon hamar emelkedik a hátsó fele is a kocsinak, míg előtte szinte kettéhajlott. :)
A teljes költség tartalmaz még egy szélvédőt, egy üregvédelmet, a belső tér szét- összerakását, a szélvédő kivágást, a szállítást a festőhöz és vissza, a rengeteg képet és a sok baráti beszélgetést :)
A képek csak egy kis ízelítő. Szinte mindenhez hozá kellett nyúlni. A nagy lemezeken kívül még az összes tartót, rögzítőt, fület, mindent újra kellett alkotni.
0
607