Korábban vettem egy 2 csatornás pioneer erősítőt és egy Helix reflex mélyládát. Mivel a kábelek és az RCA már a kocsiban volt ezért nem kellett szétbontani az egészet. Az autó eredetileg Bose-s volt, benne is van a mélynyomó tartója. Ezt használtam fel az erősítőt tartó fa lap rögzítésére. Ez még nincs kárpitozva, majd később megcsinálom.
Erősítő: 10000 plusz posta
Mélynyomó: 22000 plusz posta

Befaragtam a korábban vásárolt műszert és bekábeleztem. A fehér világításával nagyon kilóg a többi óra közül de majd kicserélem a ledeket sárgára. Most az volt a fontos hogy minden megfelelően működik-e.



Megjöttek az új cuccok, össze is raktam az autót. Elvileg egy nap alatt meg is szárad a Victor Reinz paszta amivel felraktam és mehet az újabb tesztüzem.
Olajteknő 14000HUF+2300 HUF posta
Olaj és szűrő 11007 postával



Az első 30 km-es teszt után már meg is történt az első technikai hiba. Az olajteknő oldala kitört. A garázsba visszavontatva és leszedve kiderült a hiba oka. Az olajpumpa meghajtó fogaskerekének a rögzítőcsavarját nem menetrögzítőztem és kicsavarodott, majd kitörte az olajteknőt.




A Q2 sperrdifferenciál a B14es futóművel nagyon megváltoztatja az autó karakterét pozitív irányba. Kanyar vagy körforgalomhoz közeledve motorféknél nem nagyon vettem észre a hatását, de mikor a kanyar csúcspontjánál gázt adok sokkal jobban fordítja az autó elejét és elkezdi kihúzni a kanyarból. Sportos felhasználáshoz szerintem ez egy nagyon jó fejlesztés az autón. Megérte az árát.
Bekerült hátra is a B14. Minden keréknél a maximális legális ültetésre állítottam. Elvileg ebben a tartományban optimális a lengéscsillapító hatásfoka.
Egy rövid tesztkör után azt mondanám róla hogy apró úthibákon nem vészes, mert ekkor az alsó vékonyabb rugó egyenlíti ki az úthibákat. Nagyobb úthibáknál viszont kemény mindennapos használatra. Viszont kanyarodni nagyon jól lehet vele. Olyan célra amire én szeretném használni első benyomás alapján nagyon jó lesz. Az eibach rugó és bilstein pro-daemper lengéscsillapító után sokkal sportosabbnak hat vele az autó. A régi kombináció szerintem jobb a hétköznapi használós autókba, ez pedig jobb az élvezetes vezetésre.



A korábban vásárolt féknyereg távtartó 12 mmes volt, de felpróbálva a nyergeket meg kellett állapítanom, hogy ez túl sok. Egy barátom gyártott nekem 8mmes darabokat, ezekkel tökéletes.
4 üveg sörömbe került a művelet.

Sikerült végül összerakni mindent arra a szintre, hogy el tudjam indítani és ki tudjak gurulni a garázs elé. Bekerült a B14 futómű, a sperr, az olajhűtő és a 4 dugattyús féknyereg.


Kíváncsi voltam a fék miatt mekkora lesz a rugózatlan tömeg. A kép sajnos nem teljesen a valóságot mutatja, mert nem ezekkel a csavarokkal raktam össze (M14x1.5x40 10.9 és M12x40 + anya 10.9) , a távtartókat cserélni kellett és a fékbetétek és a rögzítő lap sem kerültek a mérlegre. Így is látszik hogy kb 15 kg.
A csavarok, anyák, alátétek ára kb 2000 huf volt a cstrio-nál Győrben.

Rendeltem az Alfistitől 4db 15mmes Novitec (Eibach) nyomtávszélesítőt csavarokkal. A 4 dugattyús brembok miatt szükség lesz rá ha a gyári felnit akarom utcainak használni.
160 Eur = 57 ezer huf




1
593
Fórum
Friss topicok
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- 159
- Virtuális Romeo
- Alfa reklám
- Alfás cuccok, kiegészít...
- Oldtimer, youngtimer
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- Coffee - Minden ami kávé
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki