Ma furcsa nagy zörgést hallottam a kocsi alól. A visszapillantóban megláttam, ahogy az első rendszámtáblám a tartóval együtt elrepül. Szerencsére egy nem túl forgalmas utcában kb 50-es sebesség mellett történt, így nem nagyon sérült és nem is ment át rajta senki.
A lökhárítóban a csavarok helye ki van tágulva, ezért tudott leesni az egész. Holnap felszerelem nagyobb csavarokkal.


Eljött az ideje egy újabb olajcserének Csörinél. Kipróbáljuk a Selenia Racing 10w60-at. Km-óra állas: 152097
Újra felkerültek a téli gumik. Szerencsére ma még jóidőben fel tudtam rakni.
Már korábban észrevettem, hogy a levegőcső a folytószelep előtt ki van repedve. Megragasztottam, de ez persze nem végleges megoldás. Csöri rendelt nekem és ki is cserélte. Köszönöm neki! :)


Egy szép napon nem akart kinyílni a fedél, ami alá elrejti a gép a tetőt. Ezzel már korábban is volt gond ezért sejtettem mi a probléma. A motorban levő műanyag fogaskerék nem túl hosszú életű. Lehetett volna helyette rendelni E-bayről másikat, de nem szeretnék jövő nyáron megint ezzel szenvedni, ezért megcsináltattam fémből.


A korábbi bejegyzésben látható jobb oldali féltengely gumiharang ki volt szakadva, ezért ki kellett cserélni. Szerencsére komplikációk nélkül ment a dolog.
Phontól sikerült jó áron 2cm-es nyomtávszélesítőket csavarokkal venni. Ma délelőtt be is szereltem. Ez már kellett, mert a nyári felnik kicsit mélyen ültek a karosszéria alatt.
Sajnos munka közben felfedeztem, hogy jobb elöl a féltengelynél ki van szakadva a gumi. Hát ezt sajnos cserélni kell.



136610 km-nél megvolt a második olajcsere. Selenia 20K for AR-t kapott. Csöri kicserélte a légszűrőt, olajszűrőt is. A váltó 4. ben néha kissé akadt, ezért kicseréltettem a váltó olajat is. Most kicsit könnyebben jár.
Az idei legrosszabb pénteki napomon egyéb balszerencsék mellett sikerült beletolatnom egy Clioba.Szegény kisautó biztosan volt már ott törve, mert tiszta fehér lett a lökhárítóm, de mosás után csak karcok látszódtak. Persze AlfaCityre meg kell javítani. 1-én viszem a fényezőhöz. Jókat hallottam róla, remélem tényleg jól dolgozik.

Felkerültek a nyárigumik is és eljött az ideje a futóműállításnak. Csöriék megcsinálták.