gyml - főkép
>> SzervizAlfa 156 SportWagon // 2020-09-18

Vennem kellett egy leömlők utáni részt, mert több helyen lyukas volt és a flexi része is kifújt.

(A Spiderem is kapott egy hátsó részt. Az eredeti is jó volt még, de V6TB hátsó szekciójában egyel kevesebb dob van és ezzel szebben morog a 2,0 TS :) )

225 EUR = kb 75.000 HUF

 
>> Tuning és extraAlfa 156 SportWagon // 2020-07-28

Ajánlott egy utcai felnit használni a kocsi alatt és a pályanapra való gumikat egy másikon tartani.
Szerencsére a nyáron mennem kellett Németországba, ott már nagyon olcsón lehet 5x98-as felniket akár gumival is kapni. Ezeket én 100 EUR-ért vettem kb 50%-os gumikkal. Egy öngyilkos őz elintézte a tulaj kocsiját, és már nem volt szüksége ezekre a kerekekre.

 
>> SzervizAlfa 156 SportWagon // 2020-04-14

Mivel tisztában voltam vele, hogy a karosszéria nagggggyon rozsdás, ezért még mielőtt ment volna a kocsi a karosszériáshoz, rögtön megvettem a javítóíveket.

 
>> SzervizAlfa 156 SportWagon // 2020-04-14

A hátsó futóműhöz is megvettem a komplett készletet. Szintén nem TRW, mert ha kimennek a szilentek kap Powerflexet vagy Strongflexet.
A hátsó hosszlengőkar annyira el volt rohadva, hogy már nem kellett volna sok a töréshez.

 
>> SzervizAlfa 156 SportWagon // 2020-03-12

Sikerült az én rozsdás segédkeretem helyett venni egy felújítottat, ami szinte újnak tűnik.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 SportWagon // 2020-02-04

A Brembo nyergek felfogatása más mint a gyári úszónyergeseké, ezért ehhez kellett adaptert vennem. Ráadásul a 166-os féktárcsája 28mm-es és 310 mm átmérőjű, míg a 156 GTA-é 32mm-es és 330mm átmérőjű, ezért a nyergeket meg kell szélesíteni is. Ha ez megvan akkor a nyeregfeleket összefogó csavart is ennyivel hoszabbra kell cserélni.

A kép nem teljes, a kisebb darabokból 4 van és hiányzik róla 4 db távtartó ami a csonkállvány és a tartó közé megy.

 
>> Tuning és extraAlfa 156 SportWagon // 2019-12-15

Az angol fórumok szerint a pályanap legfontosabb kelléke a fék. Utcára elég a 2,5 V6 gyári úszónyerges megoldása is de komolyabb igénybevételhez mindenképp a nagyobb tárcsát és a 4 dugattyús nyerget ajánlják.
Szerencsére találtam egyet jó áron. Igazából nagyon minimális festékhibák vannak csak rajta, a gumi alkatrészek is hibátlanok. Csupán nagyon mocskos volt.
Németországban csak 6 EUR volt a posta. Egyik kolléga elhozta nekem mikor jött Győrbe.

125+6 EUR. = kb 43000 HUF

 
>> Tuning és extraAlfa 156 SportWagon // 2019-08-12

Kaptam egy tábla Milkáért cserébe egy rádiót. Befóliáztam, nem is néz ki rosszul, de sajnos lemerítette az akksit. Gyanítom hogy a rádió CAN-es, mert egy fl 156ból való, az enyém meg még nem CAN-es. Ennek majd utána kell még nézni, de ebben az autóban a hifi másodlagos. Csak szóljon majd benne valami....

 
>> SzervizAlfa 156 SportWagon // 2019-03-07

Lumeneten is volt némi akció, ezért az izzókat is beszereztem. Ha úgyis ki lesznek szedve a lámpák akkor cserélem az összes izzót hogy később ne kelljen egyesével.

 
>> SzervizAlfa 156 SportWagon // 2019-03-07

Elkezdtem összeszedni a szükséges alkatrészeket. Mivel Autodocon akciósabb volt az első lengőkar szett mint valaha láttam, ezért megrendeltem. Tudom, nem TRW, de úgyis az a terv hogy ha kimennek a szilentek akkor Powerflex vagy Strongflex lesz bele.