Blog >> 147
Megejtettük azt amit minden használt autónál kötelező...
Cserélve lettek:
-komplett vezérlés szett
-vízpumpa
-hosszbordásszíj
-hosszbordás feszítője
-hosszbordás vezető görgő
-üzemanyagszűrő
-levegőszűrő
-pollenszűrő
Ezeken kívül kapott egy új kormány kapcsolót. A régin nem működött a SET gomb.
+ megigazították a motorháztetőt, mert kicsit felállt az orra :)
Nagyszervíz lett végrehajtva a kocsin. Nem vártam meg az újabb olajcserét.
Cserélve lettek:
-vezérlésmódosító
-vezérlésszett
-hosszbordásszíj
-vízpumpa
-fékolaj
-hűtővíz.
Szépen muzsikál a motor. :)
km: 91.230
Túl vagyunk az első 4 ezer km-en, a felmerült hiba a szerviz blogomban. A többi Alfásnak lelkesen villogunk, integetünk:) Néha lecsúszunk róla, de akkor utólag integetünk:)
Megjártuk Pécset, Sopront a párom (nagy szerencséjük volt, mert másnap már le volt eresztve a kerék, egy 5 centis vékony szakadás volt már a gumin), Bécset, Balatonboglárt, Mátrafüredet, Kiskunmajsát, Pörbölyt, szépen ismerkedik Magyarországgal. Meg a tökéletes, tükörsima utakkal:) Remélem sokat megyünk még ìgy együtt:)
És végre megvan a magyar forgalmi. Sok magyar forint lehúzkodása után... :/ De remélem megérte.
Ki kellett cserélni az NKH-s műszaki előtt a gátlókat és a rugókat...hiába a TÜV papír stb....itthon leszarják. Szóval irány Tata, Trencsikéknél van minden. Tegnap be is szerelték őket. Valószínű nem kerülnek vissza(megmarad kényelmes magas autónak), Lassan lesz rendszámunk... :D
Mivel elkopott az első fékbetét még időben ki lett cserélve újra.
Mielőtt eltolnánk szigorított műszakira a gépet, még ezeket a dolgokat orvosolni kellett. Volt vele egy kis sz*pás, de megoldottam. Lassan összeáll a gép. Folyt. köv.


Kicsit megszívta már a nap a fent említett részeit a kis pirosnak, carbon fóliával orvosolva lettek.


Hazahoztam a festőtől a piroskát, sokkal szebb lett. :) Még kellene egy szín azonos motorháztető, mert az elég viseltes...



4
577