Blog >> 155
mostanában eléggé elhanyagoltam Pici Alfikámat bár most sem vittem túlzásba összesen csak a küszöböket cseréltem le. sajnos egy ideig még egyik autóm sem tudok figyelmet szakítani
Nagy meglepetés ért! a jobb hátsó ajtót soha senki sem szedte még szét!!! na 5 perc alatt ki is cseréltem a kárpitot aztán jött a jobb1 leszedtem a kárpitott és lás csodát rendesen a helyén volt a zajszigetelő bár már valaki leszedte mert a bolhára volt rakva benézek az átlátszó fólia is a helyén. bár még egyszer szét kell szednem az elektromos tükör miatt BŐR BELSŐ END!
Ma Bekerültek az ülések + baloldali ajtók kárpitjai ! de ez sajnos nem volt olyan könnyű mint ahogy most le írtam. bal hátsó ajtó már nem rég össze dobtam, ma viszont az első ajtó szívatott meg, Elektromos ablak mellesleg csak dísznek volt benne mert döglött volt a motorja, le szedtem a kárpitot, leszedtem a zaj szigetelőt, a lemez 10 ből 5 csavar fogta mellesleg a szerkezet papírral kiékelve az átlátszó fólia meg valószínűleg olyan gyorsan el szaladt hogy nem is láttam ! elektromos tükör : csatlakozók levagdalva . ajtót kimostam átlátszó fóliát véletlenül találtam gyárira összeraktam az "új" motorral csavarokat betekertem Mindet ! hangszigetelőt helyére illesztettem bolhákat pótoltam Bőrkárpit be pattint csavarok helyére ,kilincs helyén.Bal hátsó ajtó 15perc alatt kész volt . holnapra még +2 ajtó ,Erősítő felcsavarozva.
221.703 km-nél. Túlszaladtam :(
AL-CO levegő ill olajszűrő került fel, eddig is AL-CO volt a légszűrőm, az olajszűrő Knecht volt, de most ez van.
L-M 10W60 GT1 Synth... Csak a szokásos :)
Magamnak: 12-es imbusz kell az olajleeresztő csavarhoz, vegyél majd!!!
Megérkezett, Szépen folyamatosan áll össze az én igényeimnek megfelelően holnap ha minden igaz már be is repül a helyére! Motor össze rakás 90%
Semmi sem úgy van ahogy elképzeltem. Az egész mocit át kell nézni... sok dolog nincs rajta. görgők, szíjakat stb...
Mielőtt elhatároztam a kárpitcserét, megrendeltem a patentdepo.hu-ról 20 darab új patentot, amik az összes ajtókárpitot fogják, most egy darabig remélem, hogy mindig lesz, ha kell. (Marklartól is van egy pár darab)
És ha már ez megjött ma, akkor úgy döntöttem, hogy kitisztítom a hátsó ajtókárpitokat is, csak szebb az úgy. Napokon belül úgyis megcsinálom azt a felét is.
Ja, a bolhák jelzése 10-322, és a vicc az, hogy alapból is "drága" (58 ft/darab), de az utánvét költsége 910 forint? Hát azért az szép... :D
Hmm, egyébként be is kerültek a hátsó kárpitok is, csak azóta nem tudtam lefotózni. De majd....
Illetve leszereltem az első ülésekről is a kárpitot, várja a csodatévő kezeket! :)
Összeszedtem magam, és a fényezés - lakatolással (másik bejegyzés lesz) együtt lefújattam az Afritól kapott vadcsiúj, alumínium balos kilincset is.
Ha már lefújták, betettem.
Ebből jött az az apropó, hogy betegyem a Q4 (első) ajtókárpitokat is.
A bal első ajtónál csak a szövet részt cseréltem le, visszaragasztottam jó erőssel, a műanyag nem volt az igazi a Marklartól származón.
Kisikáltam szappannal, körömkefével mindkét elsőt.
Kicseréltem "rácsosra" a Q4 kárpiton az ajtózsebet, az jobb mint a "tele", mert lehet benne látni, hogy mi hol van.
Na mindkét oldal kész, mire visszatettem a jobbos kárpitot is, addigra visszazárt a központi... De úgy, hogy előtte nem csinálta, mikor csak a balos volt fenn. Leszedtem nem vicc, ötször a komplett balos kárpitot, mire rájöttem, hogy elég lesz a zárnak egy kis tisztogatás...
Aztán mire visszatettem a jobbost is, az elektronyos ablak verte ki a biztosítékot (kicsit túlhúztam a felső két csavart szerintem, megindult, aztán megállt, visszalazítottam, azóta jó.).
De hát nem a többi biztinél van ám annak a biztosítéka, hanem a kiegészítő táblán, fölötte a műanyag alatt, amin a magasságállító van... De hogy miért?! Jó, hogy kinyomtattam az egész manuált...
Váá... :/ Elfogyott a végére a türelmem... :D De a szépsége az, hogy legalább már tudom, hogy hogy kell az ajtókárpitot leszedni meg visszarakni... :)
Majd valamikor a hátsókat is kicserélem.