Blog >> 155

>> Tuning és extraSüni155 // Alfa 155 2.0 Twin Spark 16v Super // 2014-02-12

Már rég akartam 1 szárnyat a pici Alfámra Szerencsére találtam is Marklarnal kettőt is 1alfa 33ast , és 155 Q4 est . még nézegetem hogy melyik is ál jobban aztán valamikor fel is rakom

 
>> SzervizSüni155 // Alfa 155 2.0 Twin Spark 16v Super // 2014-02-08

elfáradt 20 év után a tank ajtóm is, a doblemezem is elpárolgott, és a fűtés ellenállásom is megadta magát ->érdi út

 
>> SzervizSüni155 // Alfa 155 2.0 Twin Spark 16v Super // 2014-01-13

Felkerültek a fényszóró mosó fúvókái + motor stb

 
>> SzervizZoli89 // Alfa 155 2.0 TS 8V // 2014-01-18

Lassan három hónapja van meg az autó és úgy néz ki, hogy remekül teljesítette a próbaidőt :) Időközben cserélve lettek az előző posztban felsoroltak, valamint cseréltem gyújtáskábeleket, mert még a gyári szett volt benne és elég viseltesen néztek ki. A csere után mintha új autóba ültem volna vissza, szóval megérte. Most januárban meg volt az első műszaki hiba: AC pumpát kellett cserélni. Körülbelül ennyi szerintem egy 20 éves autótól nem rossz.

A további tervek:
- teljes rozsdamentesítés és a szépséghibák eltüntetése
- 15/16"-os felniszett
- teljes Sport belsőtér
- nagy fékek
- esetleg klímásítás
Így végignézve elég drága év lesz :)

 

Miután kiderült milyen ramaty állapotban van a jobb hátsó traktus, gondoltam, körül kellene még nézni a hátsó részen. Találtam is még pár javítani valót. :) Úgy gondoltam nem kellene tovább halogatni a dolgot, ezért elvittem karosszériáztatni.
Csináltak üregvédelmet is a hátsó részen. Az eredmény tetszik, remélem tartós is lesz. :)
Következő lépés tavasszal az alváz kezelés ill. utastér padlórész átnézése és javítása, ha kell.

>> SzervizSüni155 // Alfa 155 2.0 Twin Spark 16v Super // 2013-11-15

Sajnos már unta a helyét a kipuffom ---> toldat + rezon cső + tartógumik +munkadíj

 
>> EseménySüni155 // Alfa 155 2.0 Twin Spark 16v Super // 2013-11-01

200 fölött is Együtt :)

 

Elég régen cseréltem már.

Kicsit több, mint fél éve jelent meg a pörsenés a jobb hátsó sárvédőn. Kis idő múlva a balon is. Már halogattam egy ideje, hogy megnézzem mennyire rossz a helyzet. Nem számítottam csodára, nem is volt.
Mindkét részt 4 éve kezeltem le. Érdemes összehasonlítani a képeket. Az 1. kép a bal hátsó, a többi a jobb hátsó sárvédőnél látható.
Meg is nézettem karosszériással. Elvállalják, remélhetőleg 1-2 héten belül neki tudnak kezdeni.

Ilyen sem fordult még elő velem. Az olajcserét nem az eltelt kilométerek indokolták, hanem az eltelt idő. :) Kb. 9000 volt az olajban, de már egy éves volt, ezért cseréltem.
Selenia 20K for Alfa.