Blog >> 155
Tisztogatás közben, levéve a gyertyafedelet, nem szép látvány fogadott. A nem egészen egy éve cserélt kábelszett gyakorlatilag minden kábele meg van barnulva ott, ahol valamilyen módon hozzáér a szelep- vagy a gyertyafedélhez. Úgy tűnik áthúznak a kábelek.
Megnéztem a gyertyákat (Bosch Super 4), gyakorlatilag mindnél a négy pólusból 2 galambszürke, a másik kettő meg feketés-barnás.
Inkább a gyertyára tippelnék, bár ugyanilyen típussal elmentem már több, mint 90e km-t ilyen jellegű gond nélkül.
Ha valakinek egyébként van ilyen tapasztalata, szívesen fogadom a tanácsot. :)
Update: emellett a fogyasztás is megnőtt, az átlag 8,5-ről 9,5-re, ami esélyes, hogy ennek a problémának a számlájára írható.
A hétvégi szép időt kihasználva végre rászántam magam, hogy a viseltes toronymerevítőt rendberakjam valamint megtisztogassam kicsit az utóbbi időben elhanyagolt motorteret.
Tankolás után beinditottam és 1 kis fura kopácsolást lehetett hallani hát azt hittem hogy hidrotőkéslett, kicseréltük, tévedtem :/
Egy kollégának köszönhetően, ismét működik a háttérvilágítás. :) A képen látható diódatípus került bele, mivel a benne lévő gyáriakat (Philips BYD17G) már nem találtunk. A diódákat pl. a Lomex-ben lehet megvenni, 25HUF/db áron. A honlapon, a keresővel a képen látható cikkszámra kell rákeresni. Ezek vmivel nagyobb teljesítményűek, ezért remélhetőleg nem fognak túlmelegedni és megégni, mint a gyáriak.
Az autó. amikor megvettem, nem volt működőképes, a kuplung-munkahenger hibája miatt, és kisebb esztétikai hibái is voltak.
Az autót egyébként potom 50.000 ft-ért vettem félig tankolva(régi tulaj adott hozzá 4 új nyári és 4 új téli gumit, küldtem neki érte egy 2 literes fonott korsóval finom házi pálinkát) benne hagyta a cd-és rádiót is amit nemsokkal előtte vásárolt. Ha nem csapok le rá a bontóban végezte volna ez a gyönyörűség.Ami azóta a család eddigi legkedveltebb autója.
Eljött a Műszakinak is az ideje, végül is megérte a sok munka,felújítás minden rendben volt és megkapta a kék kártyát
Csak hogy ma se unatkozzak Alfikának újabb nyűgje akadt,elfáradt a fűtéscsap és reggelre 1 kis pocsolya várt a vezető ülésnél. Unixnál találtam is és már ki is csréltem
Már nagyon nagyon régóta( Kb:. 10 évesen :) ) kiszúrtam ezt a típust és első látásra szerelem volt! :) Akkor elhatároztam hogy ha lesz autóm ő lesz az első (Sajna nem így történt, de ő az első papíros autóm) végül is sok keresgetés nézegetés után rátaláltam, még be sem indítottam de már eldöntöttem hogy megveszem.
Marklarnál találtam 1 gyári hátsó kipuf dobot amit meg vettem majd a végét át hegesztettem az enyémre