Fórum >> Típusok >> 145-146

V.Tomi.145-146 🍀2018-05-26 21:51:40 // 140355
A bal oldali maga elé világít.
Kazes☻2018-05-26 21:44:08 // 140354
Nem annyira macerás, de szét kell hozzá szedni a lámpát... búrát le és a többi... :)
szeruuu2018-05-26 12:10:23 // 140353
Javítható ez a dolog, vagy egyszerűbb kicserélni a lámpát? Ha nagyon macerás, akkor inkább veszek másikat, ezt meg megcsináltatom tartaléknak.
Kau2018-05-25 22:48:01 // 140352
El van törve a lámpamagasság állító műanyag és bebukik a foncsor. Ezáltal (az egyik lámpád) közelebb világít, mint a másik.
Ha kimész és megnézed szemből, ahogy guggolsz lefele, az egyik már kezd vakítani, a másiknál csak lejjebb tapasztalod ezt.
szeruuu2018-05-25 22:47:35 // 140351
Hozzám közel szép erős a fény, de mintha távolabbra is vetne még egy képet. Mintha nem egy lámpa lenne, vagy nem tudom. Vagy ez így normális? Mert nekem előtte a Skodánál ilyet nem láttam.
Kazes☻2018-05-25 22:26:11 // 140350
Nem tudom mire gondolsz, de azok ott szemben... UFOk!!! ;)
szeruuu2018-05-25 22:04:58 // 140349
Sziasztok! Valaki találkozott már ilyen jelenséggel? Nem tudom a kép mennyire adja vissza, de olyan, mintha szellem képes lenne a tompítottam. Előttem szép erőset világít, de távolabb is látszik még a fény. Ilyet még nem tapasztaltam soha.

Kazes☻2018-05-24 09:00:37 // 140348
Pardon... Alfaboooy! :D
Kazes☻2018-05-24 08:57:17 // 140347
Nézd meg Alfaboynál... Ő fémcsavarral oldotta meg. De lehet kapni odavaló műanyag alkatrészt is. :)
misike762018-05-24 08:55:10 // 140346
Majd megnézem kendácsolható e.
Kazes☻2018-05-23 22:17:39 // 140345
Általában a lámpaállító műanyag alkatrész porlad el. Lehet javítani, de ha az jobban tecc vehetsz utángyártott lámpicskut is. :)
misike762018-05-23 21:59:19 // 140344
Sziasztok! A bal első lámpámba izzót kellett cserélnem és azt tapasztaltam, hogy a foncsorba lődörög az egész cuccos. Gondolom valami patent, vagy pöcök megadta magát. Találkoztatok már ilyennel? Lámpa csere a megoldás?
Kazes☻2018-05-21 12:12:15 // 140343
Attól, hogy esetleg a féknyergeknél leereszted a rendszerből a folyadékot, még a kuplung munkahengernél marad, tehát ott is le kell engedni. Vagy csak ott és akkor a féknél marad. Ez a váltó tetején van.
Kazes☻2018-05-21 12:10:32 // 140342
A kuplung a féktartályból kapja a nedűt.
Kazes☻2018-05-21 12:09:54 // 140341
Na, hát pont ez az... dögunalom, legalábbis számomra! :P De pont ezért is való ide a Td és ezért is ülsz néha át abba te is! :D
marci912018-05-21 11:00:33 // 140340
A hidraulikus kuplung fékfolyadék tartálya hol található? Hogyan célszerű lecserélni?
Köszi :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-21 10:44:02 // 140339
Fordulatszámmérő? Minek... az enyém váltogat is helyettem. Manuálisban sem lehet túlforgatni, mert elvált. Visszafelé is, ha szerinte már kínzom, akkor visszakapcsol. Kicsit néha túl unalmas is, hogy semmire nem kell figyelni, de azért hosszú távon nagyon jó dolog. A kedvencem a tempomat. Egy korlátozás után megnyomom a resetet, és csak hátradőlök. Visszavált, odalép, gyorsít , felkapcsol, és gurul tovább. A múltkor emelkedőn gázzal kezdtem gyorsítani, hogy egyet visszaváltson, és aztán nyomtam resetet. Kb kioktatott. Abban a pillanatban visszadobta mégegyet, leforgatta 4e-ig, felváltott, aztán elcsendesedett és gurult a beállított sebességgel. Kicsit olyan érzés, minha a gép beszólna :-) Cseszed, így kell rendesen gyorsítani. A családom csak figyelt, hogy mit huligánkodok, én meg néztem körbe, hogy nem én voltam :-) Na mindegy, nem ez a topicja, ide a TD való :-D
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-21 10:33:39 // 140338
Ezt értem, azt nem értem, hogy rám mi hat :-)
Piritu - 1.000.0002018-05-21 07:26:35 // 140337
Freki. A külső zajt kapod ellenfázisban a füledbe az kioltja a zajt. A beszéd meg átjön.
Kazes☻2018-05-20 23:49:06 // 140336
Műszerfalat bizony... hisz a fordulatszám mérő a legfontosabb műszer! :) Nem mondom, hogy rossz lenne pl. az ötvenkilenc, mert jó... vezettem már, de akkor is fél szemem a műszeren volt. :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-20 23:18:16 // 140335
Muszerfalat? Minek? Azért nem süketszoba a 159 sem. :-) Ha morajlik, akkor biztos hogy túl gyorsan mész, felesleges nézegetni :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-20 23:15:44 // 140334
Arra még nem jöttem rá, hogy a hangerő vagy valami frekvencia ami kiüt. Ezért akartam egyébként TBi-t, mert az halk. Gondolom, mert soha nem ültem benne, csak panaszkodnak rá, hogy nincs hangja :-) De baromira bejött a 2.4, úgyhogy nem kell a füles :-) Egyébként próbálkoztam sima fejhallgatóval és zenehallgatással. jobb volt, csak zavart a vezetésben.
Kazes☻2018-05-20 23:01:37 // 140333
Hehe... ez érdekes... mert ha a szomszéd természetesen szigorúan vasárnap bőgeti a szvsz herélt benzines fűnyíróját, azt ki nem állhatom és ugyanakkor nem vagyok oda a "hülyegyerek" kipufogókért sem (mondjuk egy jó sport dob jó lenne), de azt viszont gyűlölöm, hogy ha a műszerfalat kell sasolnom, hogy most mi van a verdával... megy, nem megy...stb! :D
Kazes☻2018-05-20 22:57:31 // 140332
Hmmm... még a végén teslás leszel! ;)
:D
Piritu - 1.000.0002018-05-20 22:37:44 // 140331
Akkor neked ilyen kell. Bedugod a füledbe és csend van. Egy 535-ben próbáltam, működik.
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-20 22:25:00 // 140330
Már hogyne.. kedden mehetek a kannával a kútra, kifogyott a fűnyírós (láncfűrészezős) benzinem :-D
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-20 22:20:27 // 140329
Volt 4-2-1-es leömlő + két sport dob rendszerem a Wartburgom alatt. Direkt szürcsi is volt. Annyira direkt, hogy rajta a karbin közvetlenül. A szívócső is tuning volt (karbi alatti rész) . Könnyített lendkerék és a létező legrövidebb 5-ös váltó is volt, hogy pikk-pakk leforogjon, legyen mindig jó fokozat. Brutál jó hangja volt, maga az autó is közelebb állt egy kezdő szintű versenyautóhoz, mint egy utcai géphez. Szép volt, jó volt, elég volt. :-) Az utolsó évben már ott is a hangszigetelés projekt ment. Teljesen DIY, kőzetgyapottal, bitumenes elasztomerrel. Meglepően hatásos volt. Kb 12 éve tudom, hogy nekem halk autóra van szükségem. És küzdök is ezért rendszeresen :-)
A jtd blogjában is van hanggal küzdelem rendesen. Programoztam, gumiprofilt upgradeltem, motortartót tuningoltam, porlasztót újítottam. Hogy még halkabb legyen. És végre valahára lett egy olyan autóm, aminek tolerálom a hangját. Nem is ilyen lovat akartam, de ez lett. Elég rendesen hangérzékeny vagyok, fater Focusában utasként ki tudok készülni egy pesti úton. Szédülés, hányinger... Az ezüst jtd-nél is előfordult párszor, az pedig rendszeresen, hogy egy 500km-es kör után semmit nem bírtam csinálni. Feküdtem másnapig. Szóval velem az 5 hengeres halk dízelnél jobb nem történhetett volna autó fronton :-) 550km után kiszállok és bármit tudok csinálni. Nem vagyok rosszul, de még fáradt se. Semmi. És élvezem a hangját, én kifejezetten kellemesnek hallom, már amikor hallat magáról a motor. Ha én ezt tudom, reges rég átülök valami többhengeresbe, halkabba.
Kau2018-05-20 18:26:08 // 140328
1 napig volt nyitott kipuff rendszerem, míg hazaértem pestről. Másnap visszacsendesítettük :)
Kau2018-05-20 18:24:27 // 140327
Ezért kell a szolid sportdob + direktszűrő kombó. Ha akarsz szolidan autózol, ha akarsz akkor meg lehet állatkodni ;)
Kazes☻2018-05-20 15:06:55 // 140326
Ááááááá... nem értel te hozzá...! :-P


Ahogy az Üvegtigrisben mondják: "büfés "...! :-D:-D:-D
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-20 14:52:48 // 140325
A szép benzines hang nálam ITT kezdődik. A többi az csak csettegés...
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-20 14:49:10 // 140324
Na attól fájdul még csak meg a fejem, az autópályán 4000 körül órákig hangorkánozó 4 hengeres benzinestől. :-) Nem vagyok meggyőzve, én abban semmi szépet nem találok. 15 éve még tetszett, azóta viszont rájöttem, hogy milyen jó a csend :-) És hogy a Nohab hangja több erőt sugároz, mint a Briggs&Stratton :-P
rodolfo752018-05-20 13:54:16 // 140323
Szia!
Azt megköszönném, mert lehet vaksi vagyok, de én csak az immósat láttam...
R75
127_sud2018-05-20 12:31:25 // 140322
Úgy rémlik a gyári manuálban benne van a kapcsolási rajz az imo nélkülihez is. Megkeresem és átküldöm.
rodolfo752018-05-20 12:15:25 // 140321
Sziasztok!
Egy kis segítségre lenne szükségem. Tudna-e valaki nekem küldeni kapcsolási rajzot a teljes elektromos rendszerhez? Bosch Motronic MPI vezérlésű (ECU) az autó, illetve immobiliser nélküli, normál kulcsos rendszerű. A vezérlőrendszer kommunikációja még a Bosch CAN bus előtti rendszerű. Ez egy 1,7 16V boxer. Mivel ezeket is szerelték többféle konfigurációban így nyomoznom kellett egy kicsit, mert nem olyan egyszerű a dolog hogy ez "csak egy" 1,7 16V. Az ncore-os doksiban ez sajnos nincs benne :(

előre is köszi,
R75
Kazes☻2018-05-20 10:40:20 // 140320
... az NEM dízel kerregés...
Kazes☻2018-05-20 10:39:48 // 140319
De Kau benzines... az dízel kerregés, se 4, se 5 hengerből, hanem szép benzines hangorkán! :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-20 09:30:02 // 140318
Én szereznék bele, hangosabb lesz. Oké értem, nem számít... de ezt én el se tudom képzelni :-D
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-20 09:20:21 // 140317
Turbónyomást végül nem is adok neki, elég lesz így, sajna már így sem 100-as a turbóm, kicsit nyomja az olajat. Teljesen véletlenül, de 1.7 tengely van benne, nem tuning szándékkal került rá. A tüskével játszottam pár napot, most van egy köszörült, meredekebb tüske benne. A füstcsavar is a helyére került, az picit sok volt neki. Fent még lehetne neki most adni a tüske tetejének köszörülésével, de nem biztos, hogy piszkálom, most jó a hangja, jobbann is megy egy kicsit. Pont elég ehhez a magasabb futóműhöz, dobfékhez... :-D
DieselManiaco(NagyVad)2018-05-20 04:25:48 // 140316
1bartól többet nem érdemes hosszú távon nem bírja a k16. Szétfeszíti a tengelyt. Ha több levegőt akarsz akkor k26. Meg szívó 1.7 veztengely,meg 12x3.1es adagoló... Csak előkamrás.... A tüske forgatással elég jó úton vagy, talán elég is neki annyi. Ne bántsd inkább, jók azok a motorok😊
Kazes☻2018-05-19 21:09:06 // 140315
Akkor azt hiszem, ennyi. :))) Majd AC-n megnézzük! ;)
Kau2018-05-19 21:07:07 // 140314
Ó, az nálam nem számít! :)))
Kazes☻2018-05-19 21:05:52 // 140313
De nem hiszem, hogy különösebben számítana... inkább csak hangszigetelő, szvsz. :)
Kazes☻2018-05-19 21:04:03 // 140312
Nyáron... hamar leugranak a macskák! :)))
Kau2018-05-19 21:00:22 // 140311
Azt gondoltam :))
És nyáron mi a helyzet? :)
Kazes☻2018-05-19 20:59:35 // 140310
Ha nincs, télen hamarabb leolvad róla a hó! :)
Kau2018-05-19 20:51:20 // 140309
Érdeklődnék, hogy nektek rajta van még a szigetelés a motorháztető alján?
Két éve bejárt a menyét oda aludni, most meg már csak lóg az a fekete filc anyag. Tömítés már nem igazán van benne.
Szerintetek kell oda másik vagy elég ha csak a lemez van a motor felett?
Coyote2018-05-16 12:07:24 // 140308
Befujkáltam zsirsprayvel majd kiderül hazafele mit mutat a rendszer 🙂
WarbiRunner (Gyuri)2018-05-16 08:43:55 // 140307
A pedál tengelye nyikoroghat, de hogy mi ropog.. szerintem nézz be oda, a tengelyt olajozd meg esetleg.
Coyote2018-05-16 07:48:09 // 140306
Ma reggel figyeltem fel a következő jelenségre. Fékezéskor a pedál felöl nyikorgó/ropogó hang hallható. Ez vajon milehet? Kicsit aggaszt a dolog. 😳
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak