Fórum >> Típusok >> Giulia

Kazes☻2022-03-11 23:39:56 // 25062
A Campinál is van valami suvickolós... :)
leopop32022-03-11 23:08:36 // 25061
Savoya Car Spa 11.kerben a legjobb 😁😉👌🍀
leopop32022-03-11 23:06:57 // 25060
És ha mosás után egyből letörölnéd? Kicsit rövídítene a procedúrán 😄
G-MANN🍀2022-03-11 13:53:20 // 25059
Külső Váciúton Autoglym-es kézimosó is tuti😉
Erhard 242 (Pure Energy)2022-03-11 11:24:25 // 25058
én rendesen lemosom a kézi mosóban 6-700ft kb és ebben benne van a lágy vizes öblítés is, otthon meg sima vízzel meg szarvasbőrrel áttörlöm, az ablakokat ablaktisztítóval, a bőrt egy évben 2x bőrtisztítóval meg ápolóval amúgy meg popsi törlő, a belső műanyagot műanyag ápolóval, a gumit meg gumiápolóval...
WarbiRunner (Gyuri)2022-03-11 11:18:52 // 25057
Az Ehrle-ben sem jobb, nem költöm rá a pénzt fölöslegesen. Aztán meg úgyis megfolyik ahogy elindulok. Szóval lecsapatom, hazajövök, áttörlöm. Nekem ez bevált, viszonylag kevés melóval lesz szép.
RomeoOne2022-03-11 10:58:44 // 25056
Ehrle, vagy hasonló normális mosóban mosd, ahol van ionkezelt víz és nem lesz vízkőfoltos.

Vagyis, az Ehlre-n kívül nem tudom mi más normális van még, mert bárhol máshol próbáltam, hiába volt foltmentesnek hirdetve, vízkőfoltos maradt utána
WarbiRunner (Gyuri)2022-03-11 10:51:25 // 25055
Ja és mikroszálas törlő ügyben a Banggood és barátait érdemes meglesni. Pont ma vettem át a postán 12db 40x40-es, mosógépben mosható, rendes vastag anyagú törlőt. 6300Ft volt cakkpakk. Csak ki kellett várni :-)
WarbiRunner (Gyuri)2022-03-11 10:45:30 // 25054
Sok örömet az autóhoz! :-)
Mosás tipp, ahogy én csinálom. Nem profi, viszont nem telik rengeteg időbe.

Elmegyek a kézi mosóba, alaposan lemosom nagynyomásúval, leöblítem. Ez max 5p. Ezután irány haza. A menetszél nagyjából leszárítja, nyilván vízkőfoltosra. Otthon üvegtisztítóval és tiszta mikroszálas törlővel áttörlöm az egészet, figyelve, hogy mindig alá sprayzzek a törlőnek, és a törlőre is küldök néha, nehogy szárazon töröljek. Kb 5-10p alatt még a Giulia sötétzöljét is nagyon szépre lehet tisztítani. Ha nem hiszel az ablaktisztítóban (min. 6 éve használom, nem tesz kárt, ellenben gyönyörűen tisztít), javaslom a K2 gyorswaxot . Pasztel színeken ez kitűnően fog működni, a piroson is nagyon szép az eredmény. Ennél több energiát én nem szeretek belefektetni, mert úgyis koszos lesz :-)
leopop32022-03-11 10:45:15 // 25053
De a Ti felni az a top a 159-re illetve Brerára is! :)
Riccio Bianco2022-03-11 10:16:55 // 25052
Köszönöm szépen mindenkinek az üdvözlést és a hasznos tippeket is, megyek is beszerző körútra, hogy legalább tisztán álljon a garázsban ha már egyszerűen nem tudom sehol megtankolni :D
Riccio Bianco2022-03-11 10:13:13 // 25051
Köszi szépen! :D

Hát, délelőtt barátnőm megy majd vele, délután meg én, szóval mindkettőre :D
Erhard 242 (Pure Energy)2022-03-11 08:40:10 // 25050
jól tetted, nekem is érkezik az első kettő, egy helyen volt még raktáron ...
Giuntini2022-03-10 23:51:28 // 25049
Azért ennél nincs jobb!:)
Alig várom már hogy újból felrakhassam őket!
Zolibácsi2022-03-10 22:44:14 // 25047
Én januárban betáraztam mind a két kocsira
Fornitore2022-03-10 22:00:05 // 25046
Szia!Gratulálok hozzá sok örömteli kilomèter kívánok!
Zselé2022-03-10 21:26:22 // 25045
Szia, üdv itt! Nagyon szép!:)

Mosás:

Én utálom mosni. Azért, mert olyan zeg-zugos kívül-belül, hogy azt hiszed készen vagy, de a következő pillanatban csak találsz egy ívet, ahol van még egy halom kosz. Így legalább megismered a testét… XD A másik, hogyha már kicsit nehezebben jön le egy bogár tetem, a mosás végéig 6000 a vérnyomásom, hogy vajon ez most kavics vagy csak makacs bogár?!

Hogy egy értelmes tippet is adjak:

Mosás után ezt az autót KELL szárazolni, falcolni. Az is fontos, hogy a legvégére hagyd a csomagtér ajtó környékét. Ide még egy csomó dzsuva lecsorog negyed órával a mosás után is.
carver2022-03-10 19:52:09 // 25044
Üdv a fórumon, sok örömteli kanyart a Giuliával!

Pl arra figyelj hogy ne legyél olyan ……….. mint én és ne állj neki műanyag kefével mosni a karosszériát, akár beállhattam volna az automata mosóba is. Mikroszálas törlőkendő jó szolgálatot tesz kívül-belül.

Akár itt az Autoglym shopban is megtalálsz mindent amire szükség lehet. Bőr tisztításába eléggé beleástam magam, de az is Autoglym lett a végén, bevált.
G-MANN🍀2022-03-10 18:35:57 // 25043
Gratulálok, üdv itt 🙂
Morfiusz Cédula2022-03-10 17:31:56 // 25042
Isten hozott az Alfások között!
Én személy szerint általában önkiszolgáló mosóba viszem, évente 1-2-szer meg alaposabban áttörölgetem kívül-belül. Ebben vannak nálam sokkal igényesebbek, úgyhogy a részletes választ meghagyom nekik.
A délelőtti vagy a délutáni vezetéstechnikai tréningre jössz?
Morfiusz Cédula2022-03-10 17:23:36 // 25041
Jaja! Nekem annyira jól esik vezetni, hogy délután hosszas gondolkodás után találtam valami okot, hogy mit kell elintéznem, ami miatt ma harmadszor is beleülhetek. Amit hosszú agyalás után kitaláltam, azt végül nem intéztem el, de (jó)pár liter benzint sikeresen elégettünk.
Kócosw2022-03-10 17:00:12 // 25040
még azt is?azt aztán hová tenném more? 🤣
Riccio Bianco2022-03-10 16:10:21 // 25039
Sziasztok!

Beköszönök nektek ide a fórumra is, mint Giulia tulajdonos :D.
Lenne egy olyan kérdésem, hogy milyen tisztítási és autóápolási tippeket tudnátok adni? Nyilván kézi mosóba viszem, csak, hogy esetleg mire figyeljek, milyen "sampont" használjak, törlőkendőt, felniket mivel stb... előre is köszönöm szépen az ajánlásokat :)
tdemeter2022-03-10 13:29:59 // 25038
Én meg beteszem a garázsba és felülök a biciklimre akkor :)
Erhard 242 (Pure Energy)2022-03-10 13:27:15 // 25037
bakker alig találok gumit... nagykerben első nincs hátsó már itt van... rendelek máshonnan elsőt, felhívnak készlethiány van előbb kellett volna rendelnem mivel már tavasz van, kérdem milyen tavasz, a csillagászati márc. 20, amúgy meg nem fogok decemberben nyári gumit rendelni....szóval aki gondolkodik gumin gyorsan lépjen, mert már az sincs...
RomeoOne2022-03-10 13:19:45 // 25036
Ügyes gyerek, majd ráheggeszt egy puttonyt, azt' uzsgyi :D
RomeoOne2022-03-10 13:19:11 // 25035
Hidd el, ezt nem unnád meg :D Sírva tankolom majd a 800 forintos benzinből nyáron, de akkor is muszáj lesz :DDD
zgi5212022-03-10 12:45:18 // 25034
ez mekkora! :)

"Annyira szépen lehet vele menni, agresszió, kapkodás, nyomulás nélkül. Jópár egekben lévő egót rombolt porig már így is, elegánsan, vidáman libbenve, szökkenve. "

megalike :)
zgi5212022-03-10 12:39:34 // 25033
a Skoda egyértelmű, még a KIA ilyen -olyan típusait is odatenném az erőlködők közé :)
de valóban érdekes, a kategória társak pl. A4, 3-as kezdetektől nem vergődnek, elfogadták a pad(út)társat :)
tdemeter2022-03-10 12:11:31 // 25032
Kimondottan b.sztatás céljából írtam :) Abszolút értem a gondolatmenetedet, ráadásul egy ilyen kategóriájú vas mellé a szín sem lehet átlagos. Még egy 8C competizone színben is kéne melléjük, valami extrém jól néznének ki hárman.
És igen, tényleg a fehér-fekete dominál, nekem is az van, de ennek az az oka, hogy pár éve rájöttem, hogy a színes autókat egy idő után megunom. Azt, hogy az ember milyen szín szeret éppen - a divathoz hasonlóan - idő előrehaladtával változik.
De ettől még nagyon kéne ezekből bármelyik:)
Liquid2022-03-10 12:08:14 // 25031
nincs belőle fekete kombi :D
RomeoOne2022-03-10 11:55:20 // 25030
Nekem van. Venned kéne egy Giuliát :D
Kócosw2022-03-10 11:54:37 // 25029
🤣 nincsmit mondanom 🤣🤣🤣
WarbiRunner (Gyuri)2022-03-10 10:15:27 // 25028
Ez az autó megihletett XD Fúú de szeretem :-)
RomeoOne2022-03-10 10:11:11 // 25027
Én sem nyomom neki állóból nagyon sosem. Meg amikor átteszem D-be, akkor is akézikönyv szerint csak felengedem a féket és amikor megindult, akkor kezdem el adni neki a gázt, amikor már gurul. Van ugye, egy olyan rész benne, hogy közvetlen D-be váltás után ne kezdjük egyből taposni a gázt. Padlózni akkor szoktam, amikor már lendületben van.
Kócosw2022-03-10 10:09:22 // 25026
ez olyan költői volt apám 🤣🤣
leopop32022-03-10 10:06:09 // 25025
Az utolsó mondat tetszett a legjobban ;)
leopop32022-03-10 10:03:41 // 25024
Azaz én is így szoktam ;)
WarbiRunner (Gyuri)2022-03-10 10:03:10 // 25023
Kb így, ha hosszú távon tervezel az autóval, akkor ilyesmivel ritkán stresszeld :-) Én eleve tudtam, hogy nem erre kell, úgyhogy még nem is próbáltam ki, de valószínűleg nem is fogom. Számomra annyira nem a 0-100 a lényege ennek az autónak. Több mint fél év alatt még nem gyorsultam vele lámpától, valahogy ez nem passzol az autó stílusához. Annyira szépen lehet vele menni, agresszió, kapkodás, nyomulás nélkül. Jópár egekben lévő egót rombolt porig már így is, elegánsan, vidáman libbenve, szökkenve. Pedig sosem cél, csak nagyon nagyon jól esik vezetni..és ha már véletlenül kiadja a helyzet, akkor vezetem is XD
RomeoOne2022-03-10 09:57:52 // 25022
Általában azt csinálom, de a kapaszkodósáv burkolata szarabb volt, aztán nem akartam ráhajtani.
Liquid2022-03-10 09:55:36 // 25021
én kikerültem volna jobbról, már az elején lendületből, aztán nincs miről beszélni :)
RomeoOne2022-03-10 09:35:42 // 25020
Nekem az a kedvenvcem, amikor utolérek valakit, aztán nem hogy kihúzódna előlem, hanem elkezdi nyomni, hogy tud ő menni... Tipikus, hogy 160 tempomatnál utolérem a belsőben 140-el, akkor elkezdi nyomni, gyorsulunk az ő tempójában 200-ig, majd kimegyek a külsőbe és padlógázzal úgy hagyom ott, hogy azt hiszi áll.

A hétvégén pl. olyan volt, hogy mentünk Pécs felé a 6-oson, lejtőnek felfelé. Az alján értem utol a Suzuki Swiftet. Nyílt a kapaszkodósáv. Ment addig 90-el, de nem ment ki, dehogy. Elkezde nyomni neki. Én már ásítoztam, ő meg nagy nehezen már feltornázta magát 130ig. Akkor lemaradtam vagy 30 métert és nyomtam egy padlót, majd a seggében fékeztem egy hatalmasat, hogy lássa én tudnék menni, ha nem lenne útban. Gyorsan ki is húzódott a kapaszkodósávba, én meg otthagytam, mint Szent Pál az oláhokat.
Morfiusz Cédula2022-03-10 08:59:14 // 25019
Igen, biztos ez is benne van részben. De nekem úgy tűnik, hogy ezeknél a gyakori típusoknál még a számarányunkál is jóval nagyobb mértékben gondolják, hogy minden piros lámpa után maguk mögé kell utasítaniuk a többi autót. Ez persze nem valami alapos felmérés eredménye, hanem szigorúan szubjektív megfigyelés.
Zselé2022-03-10 08:52:08 // 25018
Valószínű ez is benne van a pakliban, de tényleg nem nagyon próbálkoznak. Egyszer az M7-esen beengedtem a gyorsítósávból (besoroltam a belsőbe) egy 525 vagy 530d-t, aztán elkezdte nyomni. Én A-ban andalogtam 140-el. Akkor kapcsoltam egy D-t és padló: Kikerültem. Nem jön... visszaálltam 140-re. Jött mögöttem vagy 30km-t. Hát ilyet... :D
Morfiusz Cédula2022-03-10 08:47:18 // 25017
Találtam közben egy BMW tuning blogot , ott azt írják, hogy a ZF8-ban van launch control és a BMW-ben használják, de kb 50 indulásra van tervezve, onnan a váltó visszavesz (ez egy nem dokumentált limitáció, amit reverse engineering-gel fejtettek meg), meg hogy eléggé megviseli a váltót. Hogy miből vesz vissza meg mi van, ha azt használja meg mi ha nem, az nem teljesen világos, de nekem ebből is az jön le, hogy ha ott is megviseli a váltót ahol dokumentált feature, akkor ne nagyon próbálgassuk, ha hosszan akarjuk hibamentesen használni az autót.
forrasr2022-03-10 08:44:49 // 25016
Statisztikai szempontból megközelítve, mivel nagyon sok van az általad említett típusokból, így az egységnyi mennyiségre jutó idiótából is nagy eséllyel több jut ezekre.
Zselé2022-03-10 08:43:02 // 25015
Igen, főleg a céges Skodák szoktak szemtelenek lenni, már szerintem átvették a BMW-sektől is a "bunkó sofőr" logókat - tisztelet a kivételnek, de azokkal még nem találkoztam.

Nekem a főellenségeim viszont a Volvósok. Főleg a nagy SUV-ok, zöld rendszámmal... ők nem feltétlenül szándékosan csinálnak bajt. Annyira távol áll tőlük a közlekedés, annyira szükséges rossz az életükben, hogy azt se tudják hol vannak az utakon :D
Morfiusz Cédula2022-03-10 08:40:00 // 25014
Fel sem tűnik szerintem. Még az enyémben is azt veszem észre, hogy kicsit nem fogom vissza a lábam és már jócskán a sebességhatár fölött vagyok egy piros lámpás indulás után. A régiben azért rendesen padlózni kellett, ha valami gyorsulást akartam, itt meg éppen csak hogy meg kell érinteni a gázt és kilő. Egy Q-nál nyilván hatványozottan igaz a dolog. Ami neked egy kicsit dinamikusabb indulás, az már bőven túl van a 320d padlógázas erőlködésén.
Morfiusz Cédula2022-03-10 08:36:27 // 25013
Tapasztalataim szerint az Octavia, Mondeo és Passat a legkakaskodóbb fajta az utakon. Állandóan erőlködnek. Biztos van ennek valami pszichés oka, onnan lehetne indulni a dolog megfejtésében, hogy ezek szerintem igen nagy százalékban cégautók, legalábbis az újabbak.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.