Fórum >> Típusok >> Giulia

Csabi2022-05-06 15:24:02 // 25586
Használója vagyok, szerintem teljesen rendben van. Lehet vele gyorsan váltani, rosszat nem tudok rá mondani. Automatával nem lenne ennyire közvetlen, talán, mondom úgy, jhogy nem vezettem olyat... :)
Amúgy a dízellel sincs semmi probléma, jól kiforott technika, a DPF, el az EGR körökkel együtt... A regenerációt is sokkal okosabban oldja meg mint az elődök...Ha megvan a kellő hőmérséklet ~1perc alatt végez...
G-MANN🍀2022-05-06 15:23:36 // 25585
Fiat 500 1.2 69LE-hoz szerintem is álom a manuális, az nem is kellene mással 🤩
Kazes☻2022-05-06 12:00:58 // 25584
Mer' a kréziváltó azé' jó dolog... még mindig... még sokaknak... is. 😃
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-06 09:44:50 // 25583
Magamnak egész biztosan az automatát választanám, a dízel kézi váltós kombináció nem az én világom. Az egytömegűs rudazatos váltós adagolós dízel az rendben volt, az annál modernebbek nyeklenek nyaklanak, én sem szeretem. :-) Na de van aki kréziváltó párti a végletekig.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-06 09:35:15 // 25582
ahhh bírja, ez nem suzuki :DDD
G-MANN🍀2022-05-06 09:31:37 // 25581
Elfogultak vagyunk, általában mindenki azt szereti ami van 😉🤫
G-MANN🍀2022-05-06 09:29:39 // 25580
Városozni sztm nagyon rossz, furcsa volt az 1-2 (pont mint egy 5-ös 2007-es manuál BMW, amit próbáltam anno, városban nagyon nem komfortos, sőt..) én nem éreztem rá. Debrecen-Budapest álom lehet, kis várossal, biztosan jól is fogyaszt, de, ha kipróbálod ugyan ezt automatával, azonnal csak automatát szeretné az ember, sztm 🙂
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-06 07:21:19 // 25578
Tegnap volt egy kis jég...
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-05 20:41:09 // 25577
Sőt, látom a tiédben méter is van, ezek szerint egy ilyen 150e körüli futásúval még nem sok nyűg van.
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-05 20:38:35 // 25576
Jó a váltó fokozat kiosztása is? Tesóm kézi váltó párti, plusz az automatában sok rizikót érez, azért inkább ilyet nézne. Leginkább ő is Debrecen-Budapest távon használná, illetve helyben városban, amire épp kell. Nem napi ingázósnak.

Aki szerint nem az igazi (Emil, Csaba), mi a baj a kézi váltóval? Rossz a kapcsolás érzete? Bármi infó érdekes lehet. Automata dízelt vezettem, arról van benyomásom.
SanyiJTD2022-05-05 19:30:43 // 25575
Van. Teljesen megvagyok vele elégedve, a BMW-s hátramenet kapcsolást viszont rohadtul utálom.
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-05 12:13:26 // 25574
Már voltak. Megvendégeltem őket, jó kedvűen elbeszélgettünk, hallgattunk egy kis Bob Marleyt, semmi gyanúsat nem találtak, viszont jó napjuk lett XD
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-05 12:11:49 // 25573
Szerintem Ő volt :-)
Zselé2022-05-05 11:47:36 // 25572
Hát pedig ződ volt és SSX - azért hittem. De ma láttam vagy 6-ot, amint írtad: népautó :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-05 11:43:14 // 25571
jah és még az autód is zőőőd... :DDDD
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-05 11:41:58 // 25570
saját labor, napelem, üvegház... a TEK mindig kedd reggel jön :D :D :D
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-05 11:34:29 // 25569
Tök kizárt, a laboromban vagyok, Debrecenben :-)
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-05 11:32:32 // 25568
Első körben egy Stelvioba átpattanni is opció. Nagyobb, tágasabb, kirándulósabb autó, lehet vele cuccolni is, Alfa is, sok érv szól mellette. Közép távon nálam sem kizárt, egyelőre amíg a helyzetem hagyja, azért a Giulia a szívem csücske. Amíg lehet, marad. Ha tényleg végképp szűk lesz és még autózunk, lesz benzin és gázolaj, vagy civilizáció, akkor egy dízel Stelviot kirándulós autónak el tudok képzelni. Nekem annyira kinézetre nem jön be, viszont benne a technika és főleg a több hely. Azt kizárólag üvegtetővel :-)
Persze lehet más is, lényeg, hogy ne unalmas, szürke és átlag legyen, hanem valami érdekes. Pl ilyen XDDD
Zselé2022-05-05 11:21:39 // 25567
Ja, és ma láttalak az Ecserinél kikanyarodni, én szembe jöttem az Üllőin a reptér felé :)
Zselé2022-05-05 11:06:17 // 25566
Szó se róla, biztosan olcsóbb az az évi néhány fuvar, meg akár bérelni egy nagyobb nyaralásra valami hombárt.. Itt a kecsegtető a rugalmasság, ha ott van, amikor akarod, nem kell érte elmenni, befoglalni, stb.

Nekem sem fér bele, hogy csak úgy passzióból egy negyediket fenntartsak, ezért gondolkodtam valami féle carsharing megoldásba :)
Zselé2022-05-05 11:04:16 // 25565
Az nekem nem is lenne baj..
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-05 10:42:48 // 25564
A helyzet valahol hasonló nálunk is.
Mi a Giuliával utazunk, három gyerekkel, egyelőre elég. Ha kinövik, akkor lecserélem az autót valami hasznosabbra, ennyi. Akármennyire szeretem ezt a gépet, nem fogom dísznek tartogatni. Nálunk a Giulietta ugyanígy a fixebb pont, a nők úgy tűnik ilyenek, ragaszkodnak az autóikhoz, ezért már célzottan olyan kerestem amit várhatóan értelmesen fenn lehet tartani vagy 8-10 évig.

Tegnap Bp-n voltam, a tesóm 1.5dci Lodgyjával. A Giulietta hozta volna el eredetileg a cuccot amiért mentünk, csak szegény ajtó cserére vár, így elkértem az erre alkalmas eszközt. Őszintén? Úgy tűnik én elvezetek bármit, semmi baj nincs a Daciaval. Ha a helyén kezeljük, furgonosan vezetve kellemesen odaértünk, visszajöttünk.
Egy biztos, harmadik autót már nem vennék. Max lottónyereményből, veterán érdekes autókat.
Dolgok szállítására én egyelőre vonóhorgot tervezek (a pirosra, nyilván :-)) ), de ha elhozatok mindent is olcsóbb mint egy autót erre külön fenntartani.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-05 10:25:29 // 25563
nem rosszak csak teherautó más köntösben :(
Zselé2022-05-05 10:23:48 // 25562
Egy nagyon fura dolgot vettem ma észre az autóban. Olyan hülyén érzem magam bekötve.. Most látom, hogy nyugalmi állapotban lógva a biztonsági öv csatt fém része a vezető oldalon kifelé néz (B oszlop felé), az anyós oldalon befelé! Ez szerintem így biztos nincs jól. Kihúztam teljesen, szépen fut, nincs megtekeredve. De akkor hogy? :D Merre kell ennek állnia, és hogy lehet rábírni vajon a helyes pozícióra? Néztem az alsó bekötési pontot, elég határozott, nem olyan mint amit meg lehetne fordítani...
Zselé2022-05-05 10:21:43 // 25561
Mi így is meg vagyunk lőve. A Giulia a mindenesEM. Heninek a 156-osa a gyerekhordó, de semmi pénzért nem cserélné le. Van a Spider, az a sátoros ünnepi autó. És akkor kéne valami, amivel dolgokat, meg 3 gyereket is lehet szállítani.

Gondolkodtam valami egyterűben, amit amúgy bérbe is adnék a környékbeli családosoknak, mert a francnak se kell naponta.. de azért nem akarok minden nagyobb doboz kiszállítására várni, meg fizetni 10 ezreket... a gyerekek is inkább abba férnének be. Na de egy olyan, amivel azért el mersz indulni a horvátokig, az jó sok csoki... Neked hogy vált be anno a Phedra? Esetleg Ulysse?
Giuntini2022-05-05 10:01:53 // 25560
Én manuálissal próbáltam a 180 lovas dízelt, a motor-váltó kombó nem fogott meg. A motor kerregő hangja zavaró, mert nem a dízel hang a baj, hanem ennek csúnya négyhengeres BMW hangja van. A váltóval alapvetően nincs baj, de nem véletlen hogy levették a kínálatról. Valahogy a Giulia és a kéziváltó ma már nem illenek össze.
tdemeter2022-05-05 09:27:11 // 25559
muhaha :)
G-MANN🍀2022-05-05 09:10:44 // 25558
Amikor megjelent, a budaörsi kereskedés hozott egy dízel 180 lovas manuális váltós példányt Kaposújlakra. Ott kipróbáltam, kint is gurultam egy karikát a városi részen. Manuális váltóval az jó kis autó.....hát.... persze mindenkinél más az ingerküszöb és az érzések sem általánosak, de szerintem használhatatlan, persze hosszabb távokon biztosan kiváló lehet. Az a motor automata váltóval klasszisokkal jobban használható általánosságban. (Szerintem.)
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-05 08:48:06 // 25557
tartós tesztet néztem egy holland dízelről 250e-et toltak bele pár év alatt hát talán volt egy lengőkar csere meg pár apróság ... elég megbízható jószág
TtK2022-05-05 08:25:33 // 25556
Basszus, rákerestem Varga Irénre a neten; hát erre az információra nem volt szükségem. Legközelebb légy szíves írj egy figyelmeztetést az ilyen jellegű posztjaidba.. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-05 07:19:54 // 25555
A 4C és a QV is már most kuriózum autó mindegyik csak drágább lesz, én is elgondolkodtam, hogy veszek egy Stelvio QVt persze használtan csak elpattant az ára...meg nálam munkába járós lenne a mostani 10 lityis fogyasztást nem szeretném 20ra növelni ...
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-05 07:16:17 // 25554
Egy turbó benyás azért pont nem az a kategória, hogy nem bírja a várost, max zabrál...egy QV más kategória az tényleg extrán zabál nem városba való de mivel kevés van tartja az árát és fogja is, a miénk is tartja még egy darabig aztán szépen be fog zuhanni...városba legjobb egy elektrofos csak rohadt drága használtan is... most teszteljük az I3at, ha láttál még ronda, igénytelen autót akkor az az, valaki ugye azt vett innen Giulia helyett de kb olyan összehasonlítani a kettőt, mint Varga Irént Palvin Barbival...
Giuntini2022-05-05 07:00:33 // 25553
Auért én, hogy megvettem a MiTo-t, a 159 nem csak nézegetős, garázsban álló, "haszontalan" autóvá vedlett! Ugyanaz maradt ami volt, autópályázós autó, annyi különbséggel, hogy egyáltalán nem használom Budapesten! MiTo nélkül inkább BKV-ztam. Február eleje óta, az olajcserétől mentem vele 3500 km-t. Az nem garázsban állós, simogatós táv. A MiTo-ba beleraktam február vége óta több mint 2000 km-t, de igazából két hete megy sokatszinte kizárólag Budapesten, mióta Foodpandázom. Az tény, a 2,4 totál alkalmatlan erre. Bárminemű turbós benzines, akár egy Giulietta alkalmatlan lenne erre! Egyedül ez a kis 78 lovas MiTo-val lehet ezt megcsinálni. Más Alfa erre a célra nincs!
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-04 21:43:12 // 25552
Amúgy.. valakinek van kéziváltós dízele? Érdekelne, hogy milyen, mennyire jó az a váltó? A dízellel ahogy látom olyan nagy gondok nincsenek, bár a merítés is kicsi. Dízel gondokról tud valaki? DPF, hengerfej, bármi?
Tesóm nézelődik valami érdekes, de használható és nem anyagi romlás autó után, a dízelek akár még a keretbe beférnének.
WarbiRunner (Gyuri)2022-05-04 21:39:42 // 25551
Jaja, így van értelme. Agyaltam én is ovibajárós lehasználós harmadikon, de örülök, hogy végül nem vettem semmi ilyesmit. Van egy autóm, amibe beülök és elvisz oda, ahova szükséges. Ha csak szent szobor lenne, hamar elkerülne a háztól ez is, engem egy idő után zavarnak a hasznontalan dísztárgyak XD
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-04 21:17:22 // 25550
Szintén zenész...napi autó...különben kéne egy munkába járni, egy vásárolni, egy az irigyeknek, egy a ....
tdemeter2022-05-04 20:03:55 // 25549
két évig én is jól éreztem magam, de aztán az egyik parkolóban egy delikvens beállt a kb 30 éves vackával közém és egy másik autó közé, úgy hogy a julis orráról lejött a festék.
Nem volt jó érzés, úgyhogy eldöntöttem, hogy munkába inkább nem..
Zselé2022-05-04 18:59:53 // 25548
Meg van a kettő között, pl én: nem csak egy használati tárgy, de be van fogva minden nap. Persze, így gyorsan szalad a kilométer - de jól érzem magam a munkában is :D
tdemeter2022-05-04 18:47:49 // 25547
Sajnálnád elhasználni szerintem, ha ennyire félted a másik kettőt... Én emiatt vettem egy Lancia Ypsilont, kellett valami amit nem sajnálok pesten használni heti 3x-4x, nem akarom beleölni a felesleges kilométereket, mert úgysem tudok majd ilyet venni másikat.
Persze azt is megértem aki nem így gondolkozik, sokaknak (meglepő módon az olaszoknak is) az autó az használati tárgy, vigyen el A-ból B-be, a többi nem számít.
Több olasz barátom is van Firenzében, egyik sem érti miért óvom és vigyázom az autóimat :)
R33Z2022-05-04 16:59:46 // 25546
Az volt a terv, hogy eladom ezt is és a Stelvio-ot is, helyettük pedig rendelnék egy Stel Q hétköznapi használatra.
Giu Q és a 4C luxustartásban vannak, évi 1-2e km és próbálom őket szalonállapotban őrizni. 1-2 hetente kihozom őket, ha az időjárás engedi, akkor viszont fülig ér a szám. Áprilisban voltam a szinte üres Mátrában 4C-vel, kicsit elkapott a gépszíj. Áhh, az a kocsi ver mindent élményben, akárki akármit mond, egy utcai "GT4"-es.
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-04 16:01:27 // 25545
mondjuk kint annyival korrektebbek, hogy ami sérült meg is megmondják mi volt vele, ami meg nem volt sérült azt lehet készpénznek is venni...
tdemeter2022-05-04 15:32:16 // 25544
Hát igen, ezeknek a drágaszágoknak végre felfele megy az áruk, nem lefele. Én nem nagyon használom mostanában, a lancia rendesen kivette alólam az alfát, de akkor sem adnám el.
Volt valami konkrét ok, vagy csak a kihasználatlanság miatt akartad eladni?
R33Z2022-05-04 14:58:38 // 25543
Még az itthon sérülésmentesnek hirdetettek is mind töröttek voltak korábban... Nem adtam el végül én sem az enyémet, 22M volt rá a legjobb ajánlat. Azóta még 2M ment fel az új ára és az már amúgy is csak Q light, szóval már 25M-ért sem adnám el.
Zselé2022-05-03 22:34:22 // 25542
Ma, 11500 km után rájöttem, hogy be lehet zárni az egész autót a csomagtér ajtón lévő gombbal. Hogy ez mekkora jó! Mostantól úgy veszem ki a szatyrokat, mint egy sztár! :D
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-03 18:57:50 // 25541
Viszont Stelvio QV szinte mindegyik unfallfrei... összkerék ennyit számít...
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-03 18:56:52 // 25540
Azokban volt már 40-60e km 😁
G-MANN🍀2022-05-03 18:45:28 // 25539
Itthon eddig biztosan tudok 3-at 😉 persze ez gyorsan változhat🤭
cspbravo2022-05-03 17:32:27 // 25538
Én annyira félek az ördögtől, hogy a cascon túl még gap biztosítást is kötöttem!
Kőfelverődés ellen szerintem a fólia a legjobb megoldás. Nekem 250-ért csomagolták be a teljes elejét, A oszlopokat, szélvédő teteje és napfénytető közötti részt, kilincsek belsejét, négy küszöböt és a hátsó lökhárító felső részét. Eddig jól vizsgázott pedig párszor hallottam már követ csattanni! Hosszú távon tuti megéri..
Erhard 242 (Pure Energy)2022-05-03 16:56:56 // 25537
Van egyáltalán olyan QV ami nem törött? Kint nézegettem használtan egy sem volt unfallfrei...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.