zgi5212022-11-19 13:14:35 // 27344
szereleskor atrakjatok a mostanit gondolom ez a felni nem marad..
SD2022-11-19 13:00:26 // 27343
Honnan szerzek új TMPS szelepet hétfő 8-ig?;)
SD2022-11-19 12:56:09 // 27342
SD2022-11-19 12:52:50 // 27341
Ha akku töltőre rakjátok olvassátok el hol kell csatlakoztatni, különben teli megy hibakóddal azthiszem, meg spec töltő kell.
SD2022-11-19 11:33:03 // 27340
Blez2022-11-19 10:13:29 // 27339
Köszönöm, továbbítom a szerelőmnek ;)
Blez2022-11-19 10:13:01 // 27338
Köszönöm, továbbítom a szerelőmnek! ;)
Blez2022-11-19 10:12:03 // 27337
Köszönöm, továbbítom a szerelőmnek ;)
Liquid2022-11-19 09:44:28 // 27336
Persze hogy megéri megtartani, csak be kell kalkulálni hogy előbb-utóbb jön valami, aminek költség és idő vonzata van.
Hardy2022-11-19 08:48:43 // 27335
Kötnek rá biztosítást amit múltkor említettem, eladják, aztán ha 1 éven belül jelentkezik a dolog a biztosító fizeti. Arról meg hogy korábban is volt ilyen hiba vele mélyen hallgatnak.
Hardy2022-11-19 08:37:24 // 27334
Vagy aksi vagy a jobb kerékjárati dobban a biztosíték doboz. 2019 ig elvileg cserélni kellett a reléket. Azok pont ilyen tüneteket produkálnak.
Zselé2022-11-19 08:26:39 // 27333
Azért olajcsere előtt kell, hogy a régi olajjal ki is menjen, tehát nem marad ott. Viszont hogy mennyire rontja a kenést abban az 1 órában az jó kérdés… nekem is ez nem tetszik ezzel.
De hajlok a dologra a 45 ezres szerviznél: ha van haszna, az szuper. Ha bántja a motort, még tán gari időben kijön… még 4 db Seléniás olajcserém lesz. Az utolsó, 90 ezres után még van 10k a gariból… utána nem tennék bele ilyen szrt, hanem inkább rendes olajat használnék, mint egy ember :D
Gondolkodom…
De hajlok a dologra a 45 ezres szerviznél: ha van haszna, az szuper. Ha bántja a motort, még tán gari időben kijön… még 4 db Seléniás olajcserém lesz. Az utolsó, 90 ezres után még van 10k a gariból… utána nem tennék bele ilyen szrt, hanem inkább rendes olajat használnék, mint egy ember :D
Gondolkodom…
Zselé2022-11-19 08:22:38 // 27332
Ahogy látom, picit mást értünk a km futás okozta változások alatt: azt én is aláírom, hogy ráköltési igényes lesz az autó 200 ezer körül, illetve hogy a sok cserélt ugy alkatrész után már “nem olyan”.
De ettől még az ár/használati érték arányában azt mondom, általában megéri kb 400 ezerig életben tartani. Rendben van, hogy egy nagy javítás ma, márkaszervizben 1 millió. Majd lesz ez picit kevesebb is - még a borzalmas infláció mellett is -, ahogy már a kisebb szervizeknél is menni fog a javítás. Viszont az új és a régi autó között még mindig lesz vagy 10-12 millió. Ha évente megszívsz egy egy ilyen nagy balhét, még akkor is hajthatod 10 évig - persze már nem úgy mozog az ágyban, mint amikor leégett az első por a blokkról :) És ez az, ami egy Alfánál nagyon feltűnő lehet! Egy használt Zafira teszt volt a TC-n, az ennek az ellenpéldája: azt mondták, “ebbe az a jó, hogy 200 ezerrel is ugyanolyan szar, mint újonnan volt” :D
De ettől még az ár/használati érték arányában azt mondom, általában megéri kb 400 ezerig életben tartani. Rendben van, hogy egy nagy javítás ma, márkaszervizben 1 millió. Majd lesz ez picit kevesebb is - még a borzalmas infláció mellett is -, ahogy már a kisebb szervizeknél is menni fog a javítás. Viszont az új és a régi autó között még mindig lesz vagy 10-12 millió. Ha évente megszívsz egy egy ilyen nagy balhét, még akkor is hajthatod 10 évig - persze már nem úgy mozog az ágyban, mint amikor leégett az első por a blokkról :) És ez az, ami egy Alfánál nagyon feltűnő lehet! Egy használt Zafira teszt volt a TC-n, az ennek az ellenpéldája: azt mondták, “ebbe az a jó, hogy 200 ezerrel is ugyanolyan szar, mint újonnan volt” :D
SD2022-11-19 01:11:53 // 27331
Itt egy 62 mérdöldes beszámoló: 3 év alatt
SD2022-11-19 00:53:50 // 27330
A turbo most 1m a unixban, ilyen hűtők, vízpumpa 100-200, lámpa sem occcó ha egyszer kilehel a LED
Automata nyilván horror, a régi autókba ilyen 1m a cseredarabos..
Amúgy kb normális árai vannak, mittom ablakemelő kapcsoló gombcsoport 130k
De pl dobbetétre panaszkodtal külföldön hogy mindem szutykot beszed.. meg van valami trükk hogy a sarkába tenni egy kis műanyag lapot akkor nem megy a dzsuva a küszöbhöz
Ma én is eső esett lemostam, nem baj legalább nem volt rászáradva még;)
Automata nyilván horror, a régi autókba ilyen 1m a cseredarabos..
Amúgy kb normális árai vannak, mittom ablakemelő kapcsoló gombcsoport 130k
De pl dobbetétre panaszkodtal külföldön hogy mindem szutykot beszed.. meg van valami trükk hogy a sarkába tenni egy kis műanyag lapot akkor nem megy a dzsuva a küszöbhöz
Ma én is eső esett lemostam, nem baj legalább nem volt rászáradva még;)
SD2022-11-19 00:48:38 // 27329
A 155-öm az előző gazdinál kapott új doblemeeket fényt… de motorja eredeti volt, csak selenia 20k-val ment 10k csere periódussal, az utánam lévő tulaj még az én 70k használatom után bele tett vagy mégegyszer annyit akkor ért 300köré.
Most TT cartárs gyűjteményében van ha jól tudom egyszer meg is akarom látogatni:)
Szerintem az oblítőnél jobb a felezett olajcsere periódus akkor gyak mindegy marad-e benne mert még az is jó lenne de. 95% meg új..
Most TT cartárs gyűjteményében van ha jól tudom egyszer meg is akarom látogatni:)
Szerintem az oblítőnél jobb a felezett olajcsere periódus akkor gyak mindegy marad-e benne mert még az is jó lenne de. 95% meg új..
SD2022-11-19 00:44:18 // 27328
A trutymó oldó azért lehet érdekes mert pont hogy különben az egész multiair cuccban a régi olaj keveréke maradna,
De nem értem hogy működnek ezel az oldók, aztán mi lesz vele ami benne marad, elpárolog? Vagy feloldja az új olajat is?:D
Addig milyen a kenés? Értem én hogy terhelés nelkül, de na..
Elvileg kellene legyen egy MA. Öblítő program… abból leereszteni az olajat majd megtölteni új olajjal.. MA. Reset vagy mi?
Amúgy kell hogy cserélődjön benne alapból is folyamatosan..
De nem értem hogy működnek ezel az oldók, aztán mi lesz vele ami benne marad, elpárolog? Vagy feloldja az új olajat is?:D
Addig milyen a kenés? Értem én hogy terhelés nelkül, de na..
Elvileg kellene legyen egy MA. Öblítő program… abból leereszteni az olajat majd megtölteni új olajjal.. MA. Reset vagy mi?
Amúgy kell hogy cserélődjön benne alapból is folyamatosan..
Liquid2022-11-18 22:50:15 // 27327
Szerintem is 200e km amolyan határféle. Nem tudom a Giuliánál ez hogy lesz de a 159-nél tényleg megvolt. Addig nekem se volt szinte semmi gondom, ott kért futóművet, leömlőt, kardánt, olajcsöveket, satöbbit. Nem tragikus, de számolni kell vele. Nyilván a 200e sincs kőbe vésve lehet 300e, vagy éppen 169e is.
TtK2022-11-18 21:36:43 // 27326
Mondasz valamit. Nálam is a 159 TBi kezdte elengedni magát, ahogy közeledett a 200k-hoz. Kettőstömegű, kuplung, kinyomócsapágy, futómű alkatrészek, kerékcsapágy, rugótörés, klíma mizéria, szervóolaj habosodás, hűtőcső törés ami így séróból..
És utána Maxxéknál is voltak nyűgjei, a mostani tulaj meg konkrétan húzta a vétel után Alexékhoz, mert széthullott a kuplung. Pedig nem tesco gazdaságos ment bele annak idején.
És utána Maxxéknál is voltak nyűgjei, a mostani tulaj meg konkrétan húzta a vétel után Alexékhoz, mert széthullott a kuplung. Pedig nem tesco gazdaságos ment bele annak idején.
Liquid2022-11-18 20:38:37 // 27325
simán lehet hogy ropira volt törve és ha már cserélni kell akkor legye veloce, mint a dízel QV..
Piritu - 1.000.0002022-11-18 18:46:44 // 27324
Nincs vége ott, csak intenzíven kell rá költeni és nem tudni mennyit.
Lehet még pár MA modulhoz hasonló meglepi. Tudja valaki hogy egy turbó mennyi?
A 159-et ne hasonlítsd, az a Giuliához képes egy faék és olcsó szerkezet.
Lehet még pár MA modulhoz hasonló meglepi. Tudja valaki hogy egy turbó mennyi?
A 159-et ne hasonlítsd, az a Giuliához képes egy faék és olcsó szerkezet.
Piritu - 1.000.0002022-11-18 18:41:40 // 27323
ellentmond a fószer saját magának:
"ez elvileg feloldja a sok trutymót és kiviszi. "
"Azt mondta, a Selenia a jó"
A TS-nél pont a trutymóképződés miatt ábrándultam ki belőle, nem akartam elhinni hogy ennyi idő alatt ennyi olajsár képződik.
Motullal nincs olajsár, nem is nagyon lesz mit kimosni.
A könyve alapján 9.55535-GS1 specifiációval rendelkező olaj kell bele.
"ez elvileg feloldja a sok trutymót és kiviszi. "
"Azt mondta, a Selenia a jó"
A TS-nél pont a trutymóképződés miatt ábrándultam ki belőle, nem akartam elhinni hogy ennyi idő alatt ennyi olajsár képződik.
Motullal nincs olajsár, nem is nagyon lesz mit kimosni.
A könyve alapján 9.55535-GS1 specifiációval rendelkező olaj kell bele.
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-18 18:38:58 // 27322
Gondoltam, hogy nem megvenni akarod :-) Ez most a trend, de ez az ár már jóval túl lő azon amennyiért tudnék pl. hozatni egy jóval 100e alatti futásút.
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-18 18:36:45 // 27321
A 159-emet 175e-nél adtam el, semmi hibája nem volt, egy szenzor hiba, egy rugótörés, kb ennyi nyűgje volt 120-és 175e között. Tudtommal egy év sem telt el, a 200e sem lett meg, és full futómű javítás és turbó csere kellett azóta. Úgy,hogy nálam ezeknek nulla előjele volt. Biztosan fent lehet tartani bármeddig, de pl vezettem 200e+ os 2.4 automatát. Halovány köze sem volt járáskultúrában, a működés finomságában az enyémhez. Erről persze a gazdája nem tudott, ő jónak gondolta a sajátját, mert sosem vezetett olyat ami valóban jó. Nem szétesésről beszélek én, hanem arról az érzékelhető különbségről ami egy gyári alkatrészeken futó autó és egy többet futott, sok alkatrész csereberét megélt között van. Szerintem nagy a kontraszt és engem elég rendesen zavar is.
A veteránosoknál is pont így megvan a jelenség, egy fullra restaurált autó sosem lesz OLYAN mint amilyen egy eredeti kis km-t futott.
A veteránosoknál is pont így megvan a jelenség, egy fullra restaurált autó sosem lesz OLYAN mint amilyen egy eredeti kis km-t futott.
Piritu - 1.000.0002022-11-18 18:34:26 // 27320
Az enyém tuti olcsóbb lesz ha piacra kerül.
Mondjuk a felni az nagyon kéne...
Mondjuk a felni az nagyon kéne...
Zselé2022-11-18 17:52:01 // 27319
Érdekes.. azért szerintem sokat fejlődött az ipar. A 159-et 167 ezerrel vettem 6 évesen. Most 11 éves, 380 ezer van benne. Ennek ellenére nem érzem hogy szét akarna esni. Rozsda se nagyon van.
quash2022-11-18 17:39:55 // 27318
Ezért kérdezem!
Nem megvenni akarom, csak szembe jött FB-n.
kb. hasonló mint az enyém, és úgy hogy az enyém 2019-es, nem hinném hogy 11M körül el lehetne adni.
Arról ne beszéljünk hogy ahogy te is írod, rendszám alapján max fél éve lehet az országban, állítólag Alfás tulaj.
Nem megvenni akarom, csak szembe jött FB-n.
kb. hasonló mint az enyém, és úgy hogy az enyém 2019-es, nem hinném hogy 11M körül el lehetne adni.
Arról ne beszéljünk hogy ahogy te is írod, rendszám alapján max fél éve lehet az országban, állítólag Alfás tulaj.
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-18 16:17:44 // 27317
Első Alfámat, pontosítok. :-) 2007-ben vettem és egy 7 éves 146 jtd volt. A mai napig megy amúgy, ennyit a szigorú műszakikról, nagyon lyukas lehet már szegény XD. 250e-ig nem volt vészes, de futómű, fék bejátszott. Utána egyre több minden. A tapasztalatom erősen az volt, hogy ami gyári alaktrész kikerült belőle, és a helyére bármilyen jó minőségű u.gy. került, azok aztán nagyon rövid ideig bírták, vagy eleve semmi közük nem volt a gyári minőséghez. Így hangosabb lett, remegett, valami mindig eltért az áhított "gyári" érzéstől. Minden esetben csak bontott gyári alkatrésszel kerültem közelebb ahhoz amit szerettem volna. Aztán megvettem 118e-rel a TD-t 15(!) évesen, és végképp kiábrándultam. Mert az meg úgy kb a bontó elől eltolva tökéletesen jó volt. Mivel valós volt a km benne...Finoman működött, meg volt az amit a jtd-vel soha nem értem el. A gyárias újszerű érzet. Belül nem zörgött semmi, minden nagyon egyben volt. És ami döbbenet, hogy 9 év napi városozást kibírt ez a TD úgy, hogy az összes lengőkar gyári volt, a kuplung is gyári volt, sosem nyúltunk hozzá. A turbó is végig bírta, komoly szervizt azon az autón nem kellett csinálni, bármikor nekivágtunk vele egy BIhar hegység túrának akár... Nekem ez elég bizonyíték volt, a Giulietta projektet már eleve így kalkuláltam, csak jóval 100e km alatti jöhetett szóba, amin még lehetőleg senki semmit nem cserélt.
Zselé2022-11-18 15:37:38 // 27316
De az a bizonyos első milyen autó volt és mikor?
Van a családba ezredforduló környéki Peugeot, Skoda... Skoda 150 ezerrel, Peugeot 180 ezer km-el érett meg a bontóra... :D
Van a családba ezredforduló környéki Peugeot, Skoda... Skoda 150 ezerrel, Peugeot 180 ezer km-el érett meg a bontóra... :D
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-18 15:25:32 // 27315
Részemről bizony ott a vége. Az első autómat 200e-rel vettem és 380e-rel adtam el. Ne is hasonlítsuk a fenntartását az összes többihez. És akkor még volt is szerelő és kifizethető áron dolgoztak. Még a hót öreg zöld TD is igazolta a sztereotípiát, 118e-rel vettük 16 évesen, 176e-ig hajtottuk, amiből 9 év napi város. Nem sok baja volt, gyári futóművel adtam tovább.
Zselé2022-11-18 15:10:59 // 27314
Szerintem meg lehet venni... nincs annak vége 200-nál! Inkább 400-nál mondanám ezt... Ld. az 59-esem, itt van mögöttem az udvaron 380 ezerrel - köszöni, jól van :)
Az, hogy 10 misi, az már inkább karcos az én gyomromnak. Akkor is, ha manapság ilyenek az árak...
Az, hogy 10 misi, az már inkább karcos az én gyomromnak. Akkor is, ha manapság ilyenek az árak...
Zselé2022-11-18 15:08:04 // 27313
Igen, akkor nekem már annyi, mert ez volt a második olajcsere és nem gargalizáltam eddig :D
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-18 15:04:54 // 27312
És a feloldott kosz nyilván nem a szűrőben köt ki. XD Nekem is mondta a munkafelvevő, lehet pont egy valakiről beszélünk (OAH?). Szimpatikus volt és segítőkész, de neki is mondtam, hogy nem mernék semmi ilyet beletölteni a motorba.
Egy óra járatás mosó lötyivel nekem nagyon nem... oké hogy nincs terhelve, de a turbót és a motort is kenés helyett öblögetjük egy óráig.
Abban egyetértettünk, hogy ha valaki öblítőzi a motort, az tegye az elejétől fogva és minden alkalommal, így nem az lesz, hogy egy elkoszolódott motorból hirtelen feloldunk egy rakat szmötyit.
Egy óra járatás mosó lötyivel nekem nagyon nem... oké hogy nincs terhelve, de a turbót és a motort is kenés helyett öblögetjük egy óráig.
Abban egyetértettünk, hogy ha valaki öblítőzi a motort, az tegye az elejétől fogva és minden alkalommal, így nem az lesz, hogy egy elkoszolódott motorból hirtelen feloldunk egy rakat szmötyit.
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-18 15:00:15 // 27311
Volt Veloce külső/belső csomagos Super. Nem is ez a baj ezzel. Ez is egy külföldről behozott autó, amiről valódi előéletet nem könnyű megtudni. 6e-t futott itthon, tehát a jelenlegi tulaj története a Honda szervizről és a garázsról az 5 hónap története. Piritu autóját multiair hibával együtt hamarabb megvenném, mint ezt.
Mondom, az én szememben egy mai (pláne prémium) autó vége 200e-nél van..
Mondom, az én szememben egy mai (pláne prémium) autó vége 200e-nél van..
Zselé2022-11-18 14:24:22 // 27310
Voltam ma 30 ezres szervizen. Minden jó, csak az első betéteim fogynak el kb. 5-10 ezer km múlva (akkor lesz 35-40 ezer - automatától nem is rossz. Bár nem nagyon szoktam fékezni :D)
Felhoztam a MultiAir kérdést - ha már "MultiAir-heteket" tartunk a fórumban, naná hogy belerángatom a márkaszerviz munkafelvevőjét :)
- Azt mondta, a Selenia a jó. Más olajjal még hamarabb jön a MultiAir baj (hja, ha MOL Botondot töltök bele, biztos... azért a Motulban jobban bízok, de mind1 - marketing is kell)
- Viszont adott egy érdekes tippet, amit állítólag nyugatabbra már csinálnak hivatalosan is - megnyújtva a MultiAir élettartamot: Van valami motor öblítő (10-12 ezer Ft/ adag), amit állítólag közvetlen olajcsere előtt érdemes beleönteni az autóba, és legalább egy órát járatni utána. Majd olajcsere: ez elvileg feloldja a sok trutymót és kiviszi. Azt mondta, van vele jó tapasztalat. Majd fogok kapni linket, mi is ez.
- Azt is megerősítette, hogy az MA szűrőkosár tényleg azon a bizonyos borzalmas helyen van..
Felhoztam a MultiAir kérdést - ha már "MultiAir-heteket" tartunk a fórumban, naná hogy belerángatom a márkaszerviz munkafelvevőjét :)
- Azt mondta, a Selenia a jó. Más olajjal még hamarabb jön a MultiAir baj (hja, ha MOL Botondot töltök bele, biztos... azért a Motulban jobban bízok, de mind1 - marketing is kell)
- Viszont adott egy érdekes tippet, amit állítólag nyugatabbra már csinálnak hivatalosan is - megnyújtva a MultiAir élettartamot: Van valami motor öblítő (10-12 ezer Ft/ adag), amit állítólag közvetlen olajcsere előtt érdemes beleönteni az autóba, és legalább egy órát járatni utána. Majd olajcsere: ez elvileg feloldja a sok trutymót és kiviszi. Azt mondta, van vele jó tapasztalat. Majd fogok kapni linket, mi is ez.
- Azt is megerősítette, hogy az MA szűrőkosár tényleg azon a bizonyos borzalmas helyen van..
Liquid2022-11-18 13:59:44 // 27309
Ez jó rész-yarisz :D A zene gondolom azért kellett hogy elnyomja a varrógéphangot :D Engem nagyon ritkán talál meg valami racsingos:)
Kb 2 hete volt egy olyan, hogy a passzátos azt hitte majd be akarok menni elé a köv. lekanyarodósávba, és nagyon nézett és határozottan indult, volt előnye, de aztán ha már racse akkor hajrá... nem arra mentem, de befértem volna elé :D
Kb 2 hete volt egy olyan, hogy a passzátos azt hitte majd be akarok menni elé a köv. lekanyarodósávba, és nagyon nézett és határozottan indult, volt előnye, de aztán ha már racse akkor hajrá... nem arra mentem, de befértem volna elé :D
SD2022-11-18 13:42:14 // 27308
Ez nem is velőce, csak pack, most akkor mi?:D
SD2022-11-18 13:40:46 // 27307
3 éves autókat elkezdtek cserélgetni, elbizonytalanodok a 30 éves tervemmel:D
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-18 13:21:16 // 27306
Hosszú hónapok óta követjük az autó árakat, célkeresztben a Giuliákkal és más szóbajöhető (van ilyen szó? XD) prémium szedanokkal. Ez a kérdés, hogy reális e az ár, manapság nem létezik. :-)
Ha megnézed a piac alig mozdul, ugyanazok az autók vannak fent régóta. Az árak feljebb mennek ennek ellenére, főleg magán eladó esetén. Mégis néhány szerencsevadásznak ráharapnak a csalijára és hihetetlen összegért elkel a portéka. Szóval vevői oldalon kivárás, eladóin ár kitartás van, ami nem egy működő piac jele.
Hogy megvenném e ezt az autót ennyiért? Egész biztosan nem, teljesen értelmetlennek látom 10+ milliót adni egy olyan autóért ami a tervezett futásának 80%-át letudta.
Ha megnézed a piac alig mozdul, ugyanazok az autók vannak fent régóta. Az árak feljebb mennek ennek ellenére, főleg magán eladó esetén. Mégis néhány szerencsevadásznak ráharapnak a csalijára és hihetetlen összegért elkel a portéka. Szóval vevői oldalon kivárás, eladóin ár kitartás van, ami nem egy működő piac jele.
Hogy megvenném e ezt az autót ennyiért? Egész biztosan nem, teljesen értelmetlennek látom 10+ milliót adni egy olyan autóért ami a tervezett futásának 80%-át letudta.
quash2022-11-18 12:44:33 // 27305
Ennek reális lehet az ára?
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulia/alfa_romeo_giulia_2.0_super_automata_panoramateto-tavtarto-veloce_pack-navi-race_gomb-18837611
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/alfa_romeo/giulia/alfa_romeo_giulia_2.0_super_automata_panoramateto-tavtarto-veloce_pack-navi-race_gomb-18837611
SD2022-11-18 08:54:04 // 27304
SD2022-11-18 07:58:00 // 27303
Amikor a yaris melletted pörgeti a kerekét a pirsoban kézifékkel, aztán felhangosítja a zenét is:D
És nyilván nem kezdesz vele versenyezni, minek... de aztán pont arra fordult mint én, és hát jött egy emelkedő... hát nem ment a kicsikocsi, mikor villogóval fékezek mögötte, érzi mivan :D
Persze asszon meg leoltott hogy "hogy kerülted ki azokat a terelőket a körforgalomban" pattogok az ülés két oldala közt.. Mondom semmi gond a passattal is így mentem volna csak azzal kihívás volt ezzel élvezet :D
Vagy ezt nem ide kell írni?:D
Giulia "Piú lamente" :)))
Csak semmi huligánkodás:) MIlyen ember az aki menés előtt felhangosítja a zenét?:D
Versus B: egy sima elsőbbségadásnál, Dinamic-ban nyomtam egy padlót 90° kanyarban hogy történjenek a dolgok és úgy keresztbe fordultam volna ha nem fog meg az elektronika:D nem hiába villog dudál nem kell ugrálni, addig csak az ő baja:D Nem voltam még felkészülve lelkileg mi fog történni :D
De eskö mamár egyenesbe raktam a gépet kútról kifele:))))
És nyilván nem kezdesz vele versenyezni, minek... de aztán pont arra fordult mint én, és hát jött egy emelkedő... hát nem ment a kicsikocsi, mikor villogóval fékezek mögötte, érzi mivan :D
Persze asszon meg leoltott hogy "hogy kerülted ki azokat a terelőket a körforgalomban" pattogok az ülés két oldala közt.. Mondom semmi gond a passattal is így mentem volna csak azzal kihívás volt ezzel élvezet :D
Vagy ezt nem ide kell írni?:D
Giulia "Piú lamente" :)))
Csak semmi huligánkodás:) MIlyen ember az aki menés előtt felhangosítja a zenét?:D
Versus B: egy sima elsőbbségadásnál, Dinamic-ban nyomtam egy padlót 90° kanyarban hogy történjenek a dolgok és úgy keresztbe fordultam volna ha nem fog meg az elektronika:D nem hiába villog dudál nem kell ugrálni, addig csak az ő baja:D Nem voltam még felkészülve lelkileg mi fog történni :D
De eskö mamár egyenesbe raktam a gépet kútról kifele:))))
carver2022-11-17 22:33:07 // 27302
❤ majestic... vagy ahogy az enyémet szoktam emlegetni: a báránybőrbe bújt farkas :)
Piritu - 1.000.0002022-11-17 17:28:40 // 27301
Tévedtem az angol pdf 82 oldalas, a magyar papír alapú 166 :-)
zgi5212022-11-17 15:47:14 // 27300
bolondbiztos magyarul :)
SD2022-11-17 15:01:00 // 27299
Akkor ez a kerékcsere üzemmód amikor felállsz az emelőre és még told hátra kicsit, vagy tényleg az automata autómosóban ezzel tudsz...
Már ha valaki egy ilyen gyöngyszemet akarna daráltatni:D
Már ha valaki egy ilyen gyöngyszemet akarna daráltatni:D
quash2022-11-17 14:56:12 // 27298
Igen!
De közben kipróbáltam normálisan, leállítod tényleg N-ben marad, de csak addig amíg a gyújtás rajta van.
Ha leveszed gyújtás is, akkor reteszel ....
Szóval ez sok mindenre nem jó.
De közben kipróbáltam normálisan, leállítod tényleg N-ben marad, de csak addig amíg a gyújtás rajta van.
Ha leveszed gyújtás is, akkor reteszel ....
Szóval ez sok mindenre nem jó.
WarbiRunner (Gyuri)2022-11-17 14:34:35 // 27297
Ez ennyi, ha úgy ítéli, hogy lassú vagy, akkor megérdemled a tatter fokozatot XP
Nekem még eddig nem hiányzott az M mód, annyi módon veszi az adást hogy mit akarok tőle. Több idő matatni a váltókarral, mint amennyi idő alatt egy gázpedál billentésre már vissza is váltott. Lényegében a P és az R módok váltásán kívül a választókart nem is használom... még megkopna a szép bőr borítása XD
Nekem még eddig nem hiányzott az M mód, annyi módon veszi az adást hogy mit akarok tőle. Több idő matatni a váltókarral, mint amennyi idő alatt egy gázpedál billentésre már vissza is váltott. Lényegében a P és az R módok váltásán kívül a választókart nem is használom... még megkopna a szép bőr borítása XD
SD2022-11-17 14:23:53 // 27296
gyanítom ha úgy hagynám az nem feltétlen lenne jó neki, de ez ott bukik meg hogy a régi vasnál volt 10-10cm az ajtónál ahol tudtam ha egyenesben van a kerék ki fog férni, itt viszont most van mondjuk a tükörtől behajtva 3-3cm... és ha meglökted már nem tudod megállítani, csak a garázs előtt víz összefolyó állítja meg amikor meg vagy 2m visszagurul a garázs felé:D én aki tudom vicces ha valaki nézi fogja a fejét:D De nem Giuliát nem lököm ki mert ha letépi a tükrét abból sok beindítás kijön:D
Zselé2022-11-17 13:57:11 // 27295
Ez oké, de - bocs, nem olvasom a manualt, és most is annyira magyartalan - ehhez ugye már készülni kell, és így kell leállítani, nem?
Tehát ha most kitalálod, hogy odébb tolnád, de nem így állítottad le, akkor ugyanúgy be kéne indítani - mert járó motor nélkül nem tudod üresbe tenni. Vagy tévedek?
Tehát ha most kitalálod, hogy odébb tolnád, de nem így állítottad le, akkor ugyanúgy be kéne indítani - mert járó motor nélkül nem tudod üresbe tenni. Vagy tévedek?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.