Olasz-nak hála újabb kincsek:
- 2 db 1. szériás hűtőmaszk + 8db(!!!) krómkeretes lámpa!
- 2db (jobb és bal) 1. szériás hátsó lámpa + a hozzá tartozó összekötő lámpatest jó állapotú, gyári szigetelésekkel
Megvan az új szív, hála Mulder cartársunknak és az Ő 145-ös donor Alfájának!
Gyári 1.7 16v, 129Le + a hozzá tartozó legutolsó szériás boxer váltó.
A kasznival is lesz meló bőven:
- nyúlványok megerősítése,
- teljesen más/új futómű és fék
- leömlő....és még ki tudja mi, majd alakul....
Az előzőről, vagyis a M.O.S.T. 1-ről - leginkább működőképes sprintovics hiányában - lemaradtam, de ezt nem lehetett kihagyni.
A típus jellegéből adódóan (miszerint ez nem egy tömegautó) nem voltunk túl sokan, szám szerint 6db sprint találkozott, de ez a találkozó nem is a mennyiségről, inkább a minőségről szólt....és persze 6db sprint együttes látványa is már önmagában kuriózum, melyet igencsak tükrözött a bámészkodó nép reakciója egész utunk során.
Szerencsénkre az őszi időszak ellenére is a műszerfalon csokiolvasztó meleg fogadott minket a találkozó helyszínén, és egész idő alatt gyönyörűen sütött a nap.
A cél Sukoró volt, megnéztük a Pákozdi emlékművet, majd felmentünk gyalogtúra keretében a kilátóhoz.
Szuper találkozó volt Whiteskull és kislánya Zsófi, Szegecs, Face, Pedrito, Krecsi és barátnője, Kacorka, Kesa és barátnője, Milán fiam és jómagam részvételével.
Egyszóval szuper volt, de reméljük, hogy a M.O.S.T 3 ennél már csak jobb lesz, a további, most meg nem jelent sprintmániás részvételével.:)
Axiális csuklók + külső kormányösszekötők cseréje, mert már időszerű volt. A bal oldali volt kicsit beteg, nem vészesen, de azért az összes alkatrész ki lett cserélve.
Felnik festve, felgumizva, felszerelve. Fura lett ez a fekete szín, lehet, hogy Whiteskull-nak volt igaza és ezüstre kellett volna, de már mindegy.:)
Csak a felső lengőkarok nem voltak eddig cserélve. Most eljött az ideje...
I. körben cseréljük:
- Felső lengőkarok (originale ricambi)
- Kormányösszekötő axiális csuklók
- Olaj (Sel WRD), olajszűrő, levegőszűrő, üzemanyagszűrő
- Szelepfedél tömítés
- Fagyálló (Tutela Paraflu 11)
A futómű már nagyon várta a beavatkozást. Lengőkarok kopogtak-nyüszögtek, axiális csuklók miatt "mászkált" az autó az úton + a gumik is rendellenesen kezdtek kopni.
A hűtőm megviccelt: elkezdett csöpögni. Kivettem. Nagy nehezen. Gondoltam megnézetem egy hűtőssel. Azt mondta, hibátlan a hűtő! Visszatettem. Most hibátlan, porszáraz az alja. Érdekes...
II. körben jön a vezérlés szett+vízpumpa, hosszbordás szett, generátor szíjtárcsa. Coming soon jövő hónapban.
Ezzel az autóval még valaki nagyon jól fog járni...már minden ki van cserélve rajta.:)))
Ma lecsaptam 4db BWA gyári alufelnire. Télire pont jó lesz, nem kell nagyobb.:)
Rájuk fér egy festés, de egyébként rendben vannak.
Kisebb fennakadás van megint a folyamatban, mivel kb. 40 km-re költöztem a járgánytól. Itt viszont már megvan a helye, ahol elkezdődhet az összeépítés. Homokfújás után tehát már rögtön ide jön az autó, és végleg vége annak, hogy az alkatrészek össze-vissza vannak szétszórva pest megyében (ahol épp volt helye a cuccoknak).
A projekt tehát hamarosan folytatódik, de csak 1-2 hónap múlva, mert addig vannak fontosabb dolgok...
1
606