Tagok >> Trevisinho >> Blog
Bekerültek az új LED-ek a belső világításba és a rendszám fölé.
Hideg fehér fények, 6000K, W5W, SMD Canbus LED.
Megtörtént az olaj és a szűrők cseréje (olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő).
Az olaj Castrol Magnatec 10w-40 lett.
A csomagtartó világítása ugyanolyan égővel működik, mint az ajtók kilépő fénye, így ugyanazt a 6500K-es LED-et beszerelve sokkal jobban látni pakolás közben a csomagtartóban. Típusa: W5W
Ha már cseréltem a sárgás fényeket hideg fehérre, sorra került a kesztyűtartó világítása is. Egy Tungsram 6000K W5W LED került bele. Elég gyenge a fénye, de a kesztyűtartóba még épp elég. Sikerült kicserélni a távolsági fényszórók izzóit is, ide Osram fények kerültek. Emelt fényerő, 5000K.
Ezen kívül felraktam egy textil vonószemet előre. :)
Kicseréltem az első ajtók élein lévő kilépő fények izzóit. A régi sárgás, gyenge égők helyett új, ledes 5W5, kb. 6000K-es fényforrások kerültek be. A cseréjük egyszerű volt, csak arra kell figyelni, hogy a fényterelő kis burkolat ne törjön el, mert nagyon gyenge műanyagdarab tarja.
A távolsági fényszórókat is be kellett állítani, mivel azok az úttestre világítottak, az autó elé. Otthon egyszerűen elvégezhető feladat egy 9-es villáskulccsal.
Ezenkívül rendszámtábla világításba rendeltem hideg fehér égőt, a távolságiba szintén, illetve korábban bekerültek az új tompítottak is.
A bal tükör és a vezetőoldali ajtó fényezése volt szükséges, ezzel együtt pedig a bal külső kilincset is kicseréltettem egy új darabra, mivel a krómozása folyamatosan hullott le.
Kicseréltük a régi, kifakult és széthulló logókat szép újakra. A klasszikus, régi, arany színűt választottuk. Felkerültek a felnihez illő, ezüst színű, színes logós szelepsapkák. A kulcsház matrica is megszépült, illetve a beltér egyetlen apró hibáját is eltüntettük. :)
Beszerelésre került az indításgátló.
Végre sikerült bekapcsolni az AUX csatlakozót, amihez így csak egy Jack-Jack kábel kellett, hogy a telefonról - kábellel - tudjunk zenét hallgatni.