Blog >> v6
Lecseréltem az öregecske Alpine fejegységet egy Pioneer DEH 1800 UAB-ra. Ezen van CD, amire nekem szükségem van és esztétikailag sem utolsó, hogy ugyanolyan borostyán színű gombvilágítása van, mint az autó műszereinek.
Egyébként szépen szól, korrekt fejegység.
A beszerelést a Zsunyugarage végezte.
Az elektromosan behajló tükrök úton-útfélen elakadtak. Egy takarítás, és némi WD40 után hibátlanul teszik a dolgukat. Valószínű nem sokszor voltak használva.
Az ablakok elég nehézkesen mozogtak fel és le is. Szilikonnal átfújtam a csúszkákat, így most szinte suhannak, és azt is hangtalanul teszik. Az emelőmotor sem erőlködik többé!
Szóval kellett egy utód a 166-nak. Sok variáció nem létezett. Kellett a hat henger, meg valami fiatalabb. Sw-t kerestem, ez jött szembe. Jani7212 autója volt. Megalkudtunk, elhoztam. Nem blogoltam nagyon az autóimról, de akkor már nem szakítom meg a Jani által elkezdett folyamatot. Képeken az indulás, és az érkezés pillanatai. Pont ideális idő volt a Q4 hajtás tesztelésére. A kislányom odáig van érte, mert piros. Az első indításkor felkiáltott: aztaaa! Utána megállapította, hogy az autónak "szikla hangja van". Szóval jó kis autó ez, és minden olyan dolog már benne van, amit én is beletettem volna. A többi majd elválik.
Jani blogja az autóról
Ma beépítésre kerültek az új hangszórók. Előre Hertz DSK 165.3 komponens szett, a hátsó ajtókba pedig Hertz DCX 165.3-as hangszórók. Erős minőségbeli javulás tapasztalható. :) Mondjuk a gyári hangszórókhoz képest ez nem nagy csoda. Azért a mély még mindig hiányzik, ki kell ötlenem valamit, hogy legyen is, de a csomagtartóból se vegyen el helyet, mert arra azért szükség van.
Grátisz beszereltettem egy Space Guard Wing kódnevű riasztót is. Most már legalább nem kell a kulccsal nyitogatnom az ajtót.
A beszerelést Szófiában végezte az aval-bg csapata, jó munkát végeztek.
Várpalotán jártam.
Odafelé M7, mert szorított az idő. Ott a Csöriéktől megszokott magas színvonal plusz egy finom kávé. Hazafelé meg szólt a VRUÁMMM a Vértesben. A friss olaj mellé kerültek új szűrők is. Meg egy olajleeresztő csavar, mert a régi elég viharvert volt.
Kilométeróra állása: 187 160
Ma felrakattam a téli kerekeket. Azért ezzel a ballonosabb gumival kényelmesebb az autó. A Bridgestone Blizzak gumik pedig megkezdték utolsó szezonjukat. Nem igazán kopottak, de már öregek.
Laza két hét csúszással megérkeztek a téligumijaim. Continental WinterContact TS860 lett. Nem mintha a Michelinnel elégedetlen lettem volna, sőt. Véleményt egyelőre nem írok, mert egyrészt még tél se volt, másrészt 10 kilométert ha gurultam rajtuk a gumistól hazáig.
Kilométeróra állása: 186 249
Mármint a bal helyzetjelző izzó. Lassan ideje újra beruházni, mert már csak egy darab maradt a dobozban.
Ma feltöltettem a klímát, illetve kicserélték a pollenszűrőt is. Gyári BOSCH került bele. A klímában csak 120 gramm gáz volt, az előírt 650 gramm helyett. A szerelő szerint elég gatya már a klímahűtő és a klíma kompresszor sem az igazi már, valamint a vízcsövek is eléggé el vannak öregedve. A közeljövőben (következő szezon) valószínűleg ezeket majd cserélni kell.
0
516