Észrevettem,hogy az utánfutás nem igazán van jelen az autómban.
Körforgalomban konkrétan körbe-körbe tudok menni,mert a kormány nem húzza vissza magát.Használható, de rohadt idegesítő.
Hamar kértem időpontot futómű állításra, ahol át is nézettem.
A diagnózis,hogy az axiál csuklók cserére szorulnának, a többi alkatrész jó.
Másnap megrendeltem, kicseréltem.
Ma átvittem állíttani. Minden jó, minden feszes, az autó ugyan úgy megy, semmi nem változott. Rohadt boldog voltam...
Folyt. köv...
(Ha valaki járt már így ,kérem írja meg. Kormányműre gyanakszom)




A hetveget az autoink alvazara forditottam, ha mar lett aknam.
Igy felmertem a tel okozta karokat.
A gt-n volt egy keves feluleti rozsda , azokat amennyire tudtam eltavolitottam. Korant festekkel 2 vastag retegben atfestettem. Hagytam 1 napot szaradni.
Vasarnapra szepen befeketedett mindenutt. Epoxyval a kritikusabb helyeket meg atfujtam, ugyanezt apa offos kocsijanal is. Majd jott a rücsi vegig az aljara. Szerintem jo lett. Parom 147-es Alfaja ujszeru, keresgetnem kellett a minimalis hibakat (2005) 2 evvel ezelottig olasz volt.
GTV-vel (1995) is ramentem aknara , az is ujszeru. GTV es a GT is kapott a kuszobokbe uregvedot is pluszban. Osszel a 147et is ki uregvedozom. Vegul lett egy csoportkep is :)




Az egyik hátsó kerékbe nem akart megszorulni 1db csavar, így vettem 12x1.25-ös menetfúrót, és átmentem rajta. Patent lett.

Múlthéten a GTV, ma a GT klíma töltése is megtörtént. (2éve is pont ilyen volt, működött, de elég gyengén)
Kapott még gázt, és most kiváló. Vákumolva is lett, nem szivárog. Aztán majd az idő igazolja. Jöhet a jó idő :)

Fel lett töltve a klíma, iszonyat hideget fúj ,másodperceken belül.
Elégedett voltam a munkával, jövőhétre bejelentettem a GT-t is ,mert fúj az is ,de nem olyan acélos , mint ez :) Kicsit rátöltünk.
Kép csak úgy, mert szép... :)


Lecseréltem ezt a csúnya váltogombot végre.
Megjött a szoknya is ,sárga varrással az is a helyére került. A váltó rúdból vágtam kb. 3cm-t (ráfért) . És ha már szét kellett szednem a középkonzolt bekerült a semmire nem használt szivargyújtó helyett egy USB töltő, zöld világítással. Pofás.





Megtörtént a B oszloptól hátrafele való fóliázás. Műbizonylatos, 15%-os. Az 5%-os nekem nem tetszik. Előre is rakattam egy szélvédő csíkot, bye-bye akvárium.
20eve foliáznak ,azt mondták, hogy nem láttak meg ilyen autót :D
Mivel nincs hétvége tipli vissza a garázsba :)






Nem tértünk haza üres kézzel. Jól esett.
Második helyet sikerült elhozni. (Legszebb olasz autó kategória)








Hogy is ment voltan egyszerűen a történet... :D
Rengeteg keresgélés után, egy barátom szólt,hogy austriába talált ültetőrugókat kell-e. Persze, megvettem. Dobozában, szép állapotban, 2.0TS-be való stb stb.
Várt egy pár hónapot a dobozban téli álom miatt, aztán tavasszal Totokid barátommal kicseréltük. (Le is fújtam őket feketére, hogy gyárias legyen..)Leengedtük az autót, borzasztó. Hátul brutálisan beült, elöl max 1 centit. Nagyon szarul nézett ki. Visszaraktuk a gyári rugókat, és végül a megoldást 3 opció jelenthette:
-Airride (400.000ft)
-Novitec gewinde (200.000ft)
-Futóművessél gátló rövidítés, keményítés, és rugó kovácsolás (35.000ft)
A gewinden sokat fikóztam egyébként, de aztán felutaztam Pestre és megcsináltattam. Mondtam,hogy mi a kérésem,és el lett végezve a munka 8óra alatt. Hátul 2cm ültetés , elöl 4.5 . Szerintem nagyon rengeteget dobott rajta, böszme ronda volt magasan.







Kormanybol kapott facelifteset, mert a gyari 4 agu borzaszto ronda. (Kozepkonzolbol pedig az FL elotti jobb szerintem, az FL nem illik a GTVhez)
A kormanyt atvarrattam, es alakittattam. Alul picit lecsapattam, perforalt es sima bort kapott, illetve sarga varrast.
A szonyeg sargaval van himezve, es sarga cernaval szegve, full sarga szegely talan tulzas lett volna.
Valtogomb, valtoszoknya megrendelve.
