Mostanra eléggé kikeményedett a lakk, szóval lakk visszacsiszolás és jöhetett a polír.
Mivel 4napig állt így tudtam rajta dolgozni, kb. 14 munkaóra volt visszafényesíteni.
Végén Meguiars carnuba gold wax. Makita P6000C gép. Közben nem is fotóztam, mert csak pörgettem a gépet, mint a süket.
2 lökhárító még várat magára, túl sok idő ment rá. :)






Egyik pillanatról a másikra észrevettem, hogy csetteg-csattog az autóm. Műhelyben meglestem, már alapból a szíjtárcsára gyanakodtam. Ez bebizonyosodott, pedig a szíjtárcsa jó állapotúnak tűnik, nincs repedezve, semmi jel nem mutat arra, hogy rossz lenne. (1. 2. Kép)
Rendeltem egy másikat, nem volt raktáron, és belecsúszott a hétvége is, biztos ami biztos addig letámasztottam, és GTV-ztem. 4napot állt, kerestünk rajta addig valami tenni valót -> következő bejegyzés.
Hétfőn megjött, bedobtam, hangtalan.
313.000 nél történt a csere.



A közeli szélvédősökre nem bíztam a kocsim miután a 147esünkön az új szélvédőt eltörték, amivel nem lenne gond, megesik, csak nagyon béna kifogásokkal hárítottak, iszonyat amatőrnek hatott... (25év tapasztalattal...)
Egy telefonszámot másik szélvédőstől 2napig vártam, majd miután azóta is várom kicseréltük mi a lakatos cimborámmal nálam.
Neki minden szerszáma adott, a szélvédőt megrendeltem, ráérős tempóban 2óra, és bent van. Minden rendben ment, frankó lett.
Karosszériás tanuló koromban csináltam ilyet párszor, nem ma volt :D Mindent alaposan lemostam összerakás elött, illetve az ablaktörlő karokat le is fújtam.








Az egész úgy indult, hogy volt fél órám.
Gondoltam hamar megcsinálom a pedáljaimat.
A fél órából lett 2 , szokásos. :D
Jó rondák voltak, most meg már nem rondák. Ez is valami. Szálcsiszoltam őket, ahogy gyárilag is vannak.
Mivel nem készültem rá, ezért nem tudtam szép új csavarokat venni bele, így csak szépen megcsiszoltam azokat is, meg gravíroztatni is akartam bele a gyári logokat. Na majd egyszer ha lesz fél órám... :D
Post


2017-ben már csináltam ilyet a másik 159-em en, pontosan ebből az okból kifolyólag, hogy lekopott a foncsorról a króm réteg, és esztétikailag ronda. Szétszedtem, beforrasztottam a led panelt, össze ragasztottam, és a helyére raktam. 1200ft-ból többet nem lehet kihozni. :D



Rendeltem egy új tolatókamerát, mert amivel vettem esztétikailag borzasztóan mutatott. A rendszámvilágításba beépítettet választottam ,ez így jóval igényesebb. 3 csavartakaró hiányzott az ajtóbehúzókból ,így rendeltem abból is egy szett 3D nyomatatottat (egy határ sz.r portéka egy cartárstól)




Csináltam rá egy teljes fényezést. Ilyen sem volt még nálam, gyári színét kapta vissza. :D Küszöbökön volt kis lakatolni való. Kerékjáratokat is mindenhol feldrótoztam ahol kell, 2k epoxy, rücsi mindenhova. 1liter üregvédőt is elfújtam. 2 elemet cseréltem, nem érte volna meg javítgatni. Így most szép egységes, búcsút mondtunk a kavicsfelverődéseknek, belekókányolgatásoknak...
Felniket is újra fújtam, fegyveracél metál lett, matt lakkozva.
Illetve a féknyergek is kaptak szép új piros fényt.





Kapott 4 új gumit, mert totálisan kuka gumikkal vettem, és a fékek is eléggé le voltak már gyötörve róla, ezeket is cseréltem elöl-hátul. Elöl 330mm-t kapott.
Lecseréltem a fékfolyadékot is az egész rendszerben.
Vettem egy jobb első dobbetétet is, mert el volt törve és zavart. Autodoc-ról utángyártott, nem fűztem hozzá sok reményt, viszont kiválóan passzolt, és az anyaga is elég vastag, kemény. Így most műszakilag-esztétikailag is tip-top. Pár apróság van még tervben.
312.000 nél történt a csere.





Lekerült a régi nyomtáv, azt megkapta a GT, és kapott nagyobbakat.
Hátsó nyomtáv +5mm, és végre aluminium. :)
Első képen még a kisebbik van, bár képen nem látszik különbség.


Baromi szarul nézett ki elöl nyomtáv nélkül, azt már az előző blogpostban is kifejtettem, és említettem, hogy szeretnék előre is egy párt, és csak aluminium jöhet szóba.
Felkerült az adok-veszekbe egy pár 25mm-es jó áron, csavarokkal, 3percet volt fent a hírdetés, lecsaptam rá gyorsan.
Na ,de a dolog nem ennyire egyszerű. A GT hátsó nyomtávok kerültek előre, a GTV hátsó nyomtávja GT-re hátra, az újonnan vásárolt pedig a GTV-re hátra, mert ott -sem- voltam megelégedve a nyomtávval, de így szerintem elég baba mindkét autóm. A 147-esünkön elég jól áll a Q2 felni nyomtáv nékül, itt látszik ,hogy mennyivel szélesebb a GT....

1
627
Fórum
Friss topicok
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Spider
- 4C
- Alfa reklám
- MiTo
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Oldtimer, youngtimer
- Alfa történelem, híres ...
- Junior
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10