Kapott egy kicsit más design-t a GTA felni szettem, ennek két oka van!
1. Padkázva volt az összes, mindegyiken volt valamilyen fajta sérülés.
2. Kicsit szerettem volna feldobni őket.
-Első körben a padkanyomok eltüntetésével kezdtem, kicsiszoltam az alumíniumból ez nem ,ment olyan könnyen ahogy gondoltam, kicsi volt a hely, a gumikat eszem ágában sem volt leszedetni...
-Miután ezzel megvoltam ,kezdetét vette a "patkók" és a "perem" fémig csiszolása, ugyanis ide polírt terveztem. Na ez egy hatalmas oboázás követte, de egy délután alatt csak-csak sikerült összehoznom.
-A felnik többi részét 800-as vízbe csiszoltam, azaz megmattítottam.
Miután ezzel megvoltam ki kellett ragasztani a "patkókat" Jól gondolod, itt jött egy 4órás kiragasztás , istenem ,de jó is volt... :)
Az egyiket már átpasszoltam barátnőmnek,mert már beállt a nyakam !
Ezekhez dekorszalagot kell használni ,ugyanis mással lehetetlen kiragasztani...
- Kiragasztás után jöhet a zsírtalanítás, majd a fényezés.
A fényezés úgy állt össze,hogy egy alap merci színre ráfújtam kék gyöngyház réteget, ezzel kap egy kék csillogást a napon, meg kicsit elviszi az ezüst színt...
A bázisok után 2réteg brutál vastag lakkréteggel zártam a rétegeket, és türelmetlenül vártam, hogy leszedhessem a maszkolást, kivihessem ,és visszarakhassam az autóra!
Szerintem egész jó, és persze egyedi, nincs senkinek ilyen.
1. kép : Ilyen padkanyom volt az összesen, így került hozzám, nem maradhatott így!
2. kép : Kész a polír :)
3. kép : Kiragasztva végre, fényezésre kész!
4. kép : Bázisrétegek, lakk felhordva, gyönyörű!
További képek meg már magukért beszélnek, íme a végeredmény!







Megelégeltem ,hogy tiszta karc, olaj, zsír a motorburkolatom, így leszedtem, és lefényeztem nagy szemcsés merci ezüstre.
Sikertelen pirosra festés után kezdtem az egészet elölről, majd megkértem a barátnőm ,hogy ugyan fitogtassa már meg festegető tudását ,és fesse ki a betűket, számokat.
Nagyon szép lett ezután kapott 2réteg kék gyöngyház réteget, majd 2 réteg lakkot...
Nem szembetűnő a változás, de elégedett vagyok!




Íme a képek a mostani állapotról!
A felnik még kapnak egy kisebb esztétikai felújítást, mert ráfér. Szegényre jobban kellett volna vigyázni! Illetve 1-2 apróbb módosítást még tervezek!




Kicserélődtek végre a lengőkarok, lengéscsillapítók, és a stabilizátorok.
Nem volt könnyű menet, mert össze volt rohadva kb. minden ,mindennel.
Van amit melegíteni kellett lángal, csak úgy adta meg magát.
Elöl nem lehet koppra tekerni ,mert beleér a lengéscsillapító állító anyája, a csonkállványba...
Hátul le lehet rakni koppra, de akkor meg ugye ferde az autó.
Szóval úgy túl alacsony nem lett, kompromisszumot kellett kötnöm.
Olyan 90mm-el vagyunk jelenleg alacsonyabbak, mint egy gyári 56' . /később összemérjük/
A gondok szerelés közben halmozódtak, először egy fém fékcső tört el, azért futkoztam ,hogy szerezzek, réz fékcsövet kapott. Remélem örök lesz, mint a szegénység.
Utána észrevettük,hogy a váltótartó bak ki van szakadva, megint rohangálni-telefonálgatni alkatrészért...
Összerak, újra tesztkör, most is zörög valami. A féktárcsa mögötti fém védőlemez zörgött, hiába volt meghúzva, már megkezdte az idő vasfoga. Ez is csere érett lesz, jelenleg nincs is fent, majd szereznem kell egy másikat.
Röviden tömören most már tudtam használni, pár km-t beleraktam.
Komfort = 0 , rugózás kb. 1cm, pattog,mint egy gumilabda. Nem hiszem ,hogy fogok gyorshajtás miatt csekket kapni :)
Akik el vannak kényelmesedve azoknak ez nem való.
Az emelő sem fér alá, most hurcolhatok egy vastagabb deszkát magammal... :D
Képek hamarosan :)





Megjöttek az alkatrészeim.
Holnap ha isten is úgy akarja beépítésre kerül a lengéscsillapítókkal együtt.
-Alsó lenkőkarok
-Felső lengőkarok
-Stabilizátor pálcák előre
-Stabilizátor pálca hátra
-Kormány gömbfej
-Kormánymű gumiharangok jobb-bal


Felniváltásra adtam a fejem, lecseréltem a féltve őrzött Novitec N5 garnitúrámat, gyári GTA garnitúrára! Régi vágyam volt már, tegnap mentünk el érte.
Ennek a legnagyobb oka, hogy a 18-as kerékre, ami 225/40R18-as gumival van szerelve nem lehet normálisan ráengedni a karosszériát, pedig most az a cél.
215/40R17-es gumikkal van szerelve, ez még csak a 4centis ültetéssel van fotózva, a futómű még nem került alá sajnos. De egész barátságos szerintem :)



Megérkezett a Gewinde -állítható magasságú futómű- , amit Németországból rendeltem!
Régóta szerettem volna ilyet, már a Puntomnál is ,de mostanra sikerült összematekoznom az árát. Illetve közre játszik az is ,hogy a bal első és a jobb hátsó lengéscsillapítóm kuka lett.
Sajna a lengőkarok, stabilizátorok, nem érkeztek meg, így még nem fog beépítésre kerülni ,csak ha azok is megjöttek.
Nagyon várom!
u.i. ültetünk ,mint az álllllat :D

Miután a gépháztetőmet egy rohadék macska csúszdának használta -amin 3napos fényezés volt- és kis híján szívinfarktust kaptam, Apa úgy döntött, hogy ezentúl birtokba vehetem a garázsát. Ő pedig beáll egy olyan helyre ahova az enyém nem fér be! Öröm bódottááá :))

2013.04.07-én elkezdtük a vasat szétszedni, a koccanás nyomait eltüntetni, fényezésre előkészíteni!
Volt vele lakatolni való is, a bontott sárvédő alja teljesen el volt korrodálva, az enyém sértetlen volt ,így az lett ráhegesztve. Lökhárító tartó vas a helyére lett huzatva, stb stb.
Fényezésre előkészítés következett, hibák kijavítva, karosszéria visszacsiszolva, maszkolás, majd fényezés!
A fényezést megint csak én végeztem, mattfekete "fényt" választottam, a Novitec-ek giulietta bordó színt kapták meg, egy kis candy pink effectporral megspékelve a lakkba.
Tesztkörön kiderült,hogy a felső lengőkarom kuka,de ami még rosszabb a bal első lengéscsillapító is. Így most vehetek azokat is.
Ha már veszek, kap állítható magasságú futóművet, és kisebb 17"-os feliket!
Aztán leengedjük a bódét -10cm-t.
A segítségért köszönet jár Gonosztevőnek , és Édesapámnak!
A cím 5nap, mert 5nap alatt készült el, ugyanis a 2013.04.13-án megrendezett Balatonfüredi Tuning Találkozón már egészében részt vettünk!
Füreden beálltam az Alfások közé :)
Hazafele Veszprémben kajáltunk a Mekiben.
Mit mondjak....? Megnézik :))) A nők egyenesen imádják :DD








Kidobtuk alóla a katalizátort, egy 60as csővel pótoltuk, illetve a nagy gyári dob egy pici saválló sportra lett cserélve. A hangja iszonyat király! Olyan, mint ez : 2,4JTD sound
Kegyetlenül süvít a turbó :)) Hamarosan saját készítésű videó is lesz!
6
634
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Alfa reklám
- Spider
- Retrovízió - A '70-es, ...
- 4C
- Alfa történelem, híres ...
- Oldtimer, youngtimer
- Filmek
- Coffee - Minden ami kávé
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10