Blog >> lengőkar
A mai nap folyamán kicseréltettem az autón a jobb első keréknél a felső lengőkart és a féltengely külső csuklóját. Előbbi nyikorgott,utóbbi kerreget. 200.000 kilométer után nem is csodálom... A másik oldal sértetlen,mármint nem nyúltak hozzá csak le ellenőrizve volt.
Most a vas csendesebb lett!!! ;-)
Egy ideje már kopogott és nyöszörgött a futómű rossz úton. Érett már a csere, de halogattam. A nagy hidegben még durvább hangja volt már, így hár megérett az elhatározás.
Ezúttal Csöriék szervizét teszteltem le :) Igaz Várpalota nincs közel, de legalább találkoztam és beszélgettem egy nagyot Csörivel, aki saját kezűleg szerelte az autóm. (Az Alfákat mindig ő csinálja). Ráadásul plusz pontok a szombati nyitvatartásért, ami nekem nagy előny, nem szeretek emiatt szabadnapot kivenni.
Most ismét csöndes az autóm. (csak a dízel kerreg :P)
Kicsit furcsa hangokat adott ki az első futómű. Illetve a kanyarstabilitás sem volt a legjobb. Diagnózis? A lengőkarok szilentjei kikoptak. Megoldás? Komplett lengőkarcsere.
Ez igazából 2007.07.26-án volt, csak elfelejtettem blogolni.:) Remélem egyszer sorba lehet majd rajkni a blogokat, mert ez így most hülén néz ki.:)
Ja, a lengőkarok...nagyon olcsók voltak, mégis rohadt drágák..:)
De most csend van mindenütt.:))
2007. január
kormánymű felújítás
lengőkarok cseréje
motorbak csere
olajcsere
Az autó megvételekor már tudtam, hogy a futóművét megették a Bp-i utak. Kiderült aztán, hogy a féktárcsák is kopottak már, úgyhogy nem odáztam tovább a dolgot, megcsináltattam amit csak tudtam. Így tehát első alsó lengőkarok újak kerültek bele, a felső lengőkarokat pedig újra szilentezték. A 2 Z kar is ki lett cserélve. Kapott Új Ferrodo féktárcsákat is az autó és Textar? betéteket + a kézifék kötelet is cseréltettem. A stab rúd egyelőre kimaradt, de lassan ő is következni fog.