Blog >> lengőkar

>> SzervizJanika // Alfa 147 1.6 Twin Spark // 2016-08-31

Olajcsere alkalmával észrevettek pár hibát.
Mai nap cserélve lettek:
- hátsó stabilizátor pálca;
- első axiál csukló;
- kipufogó felfüggesztő 3 db ;
- futómű állítás;
- hátsó lengőkar 2 db;
- csavar.

Km. : 120 600

>> SzervizRicoe156 // Alfa 156 1.6 TS 16V Progression // 2016-08-05

Cserélve a jobb felső lengőkar és a kiegyenlítőtartály. Később még a hátsó stabilizátor rúd szilentezése jön.
Lengőkar (Lemförder) 17k
kiegyenlitőtartály: 6k
szilentek hátra: 6,8K
support:8,5K

Km állása: 168188km

>> Szervizptom // Alfa 159 Progression 1.9 JTDM 16V SW // 2016-07-03

177.275 Km-nél:

-levegőszűrő
-olajszűrő
-pollenszűrő
-üzemanyagszűrő
-motorolaj
-első féktárcsa csere
-hátsó rugó
-jobb első lengőkar
-jobb felső lengőkar
-kézifékkötél: jobb, bal
-klímatöltés/fertőtlenítés
-futómű állítás
-vezérműszíj csere

Ezen kívül Hankook gumit kapott az autó, valamint egy csomagtértálcát.

>> SzervizAbarai // Alfa 156 2.5 V6 24V // 2016-05-18

Az első-felső lengőkarok jelezték, hogy nyugdíjba mennének, szóval időpontot kértünk a Csörgő Autószervizbe. Ha már ott jártunk, kértem hat új gyertyát is, mert nem tudtam, mióta voltak az autóban a régiek. Mint kiderült, nagyon rájuk fért már a csere. Természetesen TRW és NGK.

Kilométeróra állása: 156 380 (+/− 10)

>> SzervizKristyon // Alfa 156 SW 1.9 JTDm // 2016-04-09

Jobb oldalon cseréltem ma a felső lengőkart. Ki volt szakadva a porvédő gumi, gondolom ez okozta a gömbfej idő előtti kopását. Frap márkájú lengőkart vettem. Már úgy indítok, hogy a szilenteket kiveszem és újra zsírozom, de ennél a lengőkarnál erre nem is lett volna szükség. Ugyan noname szilentek vannak ebben is mint a többi után gyártottban, de meglepően jó minőségűnek tűnik. Talán idáig ez hasonlít legjobban a gyári Boog szilentekhez.
óra állás: 263350km

>> SzervizSanyi // Alfa 156 1,6 TwinSpark Progression // 2016-04-01

Jobb oldali alsó és felső lengőkar cserélve. Úgy néz ki stabpálcák is csere érettek. Legközelebb ők jönnek.

>> Szervizgelle // Alfa 156 SW // 2015-05-15

Lógott egy kicsit az eleje, így cserélve lettek az alsó lengőkarok, illetve a lengéscsillapítók elöl. Mint kiderült, a két első rugó is el volt törve, így azok helyébe használt rugók kerültek.

281700

>> Szervizszlobod95 // Alfa 159 SW 1.9 JTDm 16V // 2016-02-05

Sziasztok!

Megtörtént az autó átnézése a szentbalázsi Alfákra szakosodott szerelőnél.
Első körben a kötelező dolgok egy része le lett cserélve. Bal első alsó lengőkar, olaj- olajszűrő, turbónyomás mérő szerkezet.

Ezek után, mivel a turbónyomásmérő rossz volt, egy turbótisztításra lesz szükség, illetve egy légszűrő, egy porlasztó (hideg motornál nem működik, inkább kicseréljük) lesz cserélve, szintén olyan költségre számítok, mint a mostani szervizelésnél.

Márciusra pedig patent lesz az autó , akkora marad a jobb első alsó lengőkar, ill. az első féktárcsák, fékbetétek cseréje, szintén jelenlegi költség körülire számítok, de ezek után hálára számítok majd a kocsitól. :)

Folyt. köv. nemsokára.

Bence

>> Szervizricsko96 // Alfa 145 1.4 Twin Spark // 2016-01-05

Amikor megvettem a kocsit, áprilisban, voltak hidegebb napok még, és feltűnt a szervó nyögése, de nem foglalkoztam vele túlságosan, ahogy az idő egyre melegebb lett, úgy megszűnt a probléma.
Most jöttek az igazi hidegek, és valami kegyetlen módon visított minden indulásnál, és még meleg motornál is hallatszott, így még az előző tulajtól kapott bontott szervószivattyúval lementem Tárnokra, Ferké-hez, aki megcsinálta nekem.

Még az előző utamnál Tárnokra Ferke megállapította a jobb hátsó lengőkarcsapágy "elavultságát" ( kotyogott ), így ha már ott voltam, azt is megcsináltattam.
Ezúttal is köszönöm neki :)

ui.: remélem végre csendben mehetek mindenhova az idegen szempárok rámtapadása nélkül :D

>> SzervizPoló // Alfa 156 2.0 TwinSpark Distinctive // 2015-12-11

Egy ideje már kopogott a bal eleje. Sejtettem, hogy az alsó lengőkar lesz az, ami be is bizonyosodott Csöriéknél szeptemberben az olajcserekor.
Ofinál még nyáron Alfacityben megrendeltem 2 db gyári alsó lengőkart, de csak most tudta őket szállítani. Ez van, a gyárira várni kellett. A szilentek mindkét oldalon rosszak voltak már, bal oldalon a gömbfej is. Cserekor feltűnt, hogy bal oldalon a kormányösszekötőn sérült a gumiharang.