WarbiRunner (Gyuri)2018-06-15 21:17:29 // 140455
Ja és hívj nyugodtan, ha tudok, segítek!
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-15 21:16:55 // 140454
Csatlakozom, rozsda. Öreg autók már ezek. Ha alulról meg tudnád nézni, az jó lenne.
A bal elejét is vizslasd meg, nekem képről az más árnyalatú, és fura a fekete ködlámpa betét. Egyébként jól néz ki az autó.
Jó lenne, ha teljesen hidegen tudnád indítani, ne legyen dízeles csattogása (vez. mód. hiba).
MES full verzióval ki tudod olvasni, de kelleni fog Fiat 3 pólusról OBD-re adapter. A csatlakozó a motortérben, a jobn futómű toronynál. A km-t ha ellenőriznéd, ezeknél az öreg vasaknál nem szoktak az ecuval bíbelődni, csak visszatekerik a műszeregység epromját. Hogy TS-nél mennyire hiteles a MeS, azt nem tudom. Jtd-nél pontos.
Ezen kívül a rozsda :-) Nekem is van egy 157e-t futott újszerű autóm, de a rozsda benne van már.
A bal elejét is vizslasd meg, nekem képről az más árnyalatú, és fura a fekete ködlámpa betét. Egyébként jól néz ki az autó.
Jó lenne, ha teljesen hidegen tudnád indítani, ne legyen dízeles csattogása (vez. mód. hiba).
MES full verzióval ki tudod olvasni, de kelleni fog Fiat 3 pólusról OBD-re adapter. A csatlakozó a motortérben, a jobn futómű toronynál. A km-t ha ellenőriznéd, ezeknél az öreg vasaknál nem szoktak az ecuval bíbelődni, csak visszatekerik a műszeregység epromját. Hogy TS-nél mennyire hiteles a MeS, azt nem tudom. Jtd-nél pontos.
Ezen kívül a rozsda :-) Nekem is van egy 157e-t futott újszerű autóm, de a rozsda benne van már.
V.Tomi.145-146 🍀2018-06-15 20:23:41 // 140453
V.Tomi.145-146 🍀2018-06-15 19:46:16 // 140452
Küszöb mellett kopogtasd meg, ne csak nézd mert a védő réteg alatt elofordulhat hogy nincs lemez. Esetleg a küszöb műanyag boritasat is, hogy nincs a tartó kirohadva. Kicsit finoman megmozgathatod, csak ne tépd le :) Az első kerék előtt, a műanyag doblemez előtt alul ha telefonnal befotozol akkor látni a lökhárító tartó állványt, az mindegyiken lerohad. Olajteknőt is nézd az olaj folt végett. Ha kiprobalod és megfordulsz vele egy kör ívben balra jobbra a Féltengelyek végett, kattog bármi az mind az alku felé sodor. Az első lámpa ha maga elé világít akkor az javítandó, de ha most meg nincs el törve a tartó akkor majd fog. Tipushiba. Tető kárpit is lóg, de inkább az FL előttiekre jellemző.
Gergely2018-06-15 18:50:49 // 140451
Szia!
A rozsdára mindenképpen érdemes figyelni, szerintem, főleg a kocsi alján.
A rozsdára mindenképpen érdemes figyelni, szerintem, főleg a kocsi alján.
Shadin2018-06-15 18:36:22 // 140450
Sziasztok!
Kicsit impulzusvásárló vagyok és ez már nem fog változni, nem olvastam ezt a fórumot és ezért elnézést kérek, de holnap megnézem ezt a jószágot.
Csak félig vagyok zöldfülű, ha lennétek kedvesek néhány megnézendőt összeírni nekem a típusról sürge, azt nagyon köszönöm!
Esetleg, ha ismeri valaki az autót, az plusz jó lenne :-)
Köszönöm!
Shadin
Kicsit impulzusvásárló vagyok és ez már nem fog változni, nem olvastam ezt a fórumot és ezért elnézést kérek, de holnap megnézem ezt a jószágot.
Csak félig vagyok zöldfülű, ha lennétek kedvesek néhány megnézendőt összeírni nekem a típusról sürge, azt nagyon köszönöm!
Esetleg, ha ismeri valaki az autót, az plusz jó lenne :-)
Köszönöm!
Shadin
Totti 1462018-06-15 17:53:04 // 140449
Menjek segitsek? ;)
V.Tomi.145-146 🍀2018-06-15 14:20:38 // 140448
Lehet hogy úgy még gyorsabb is lesz :)
Kazes☻2018-06-15 11:35:09 // 140447
Sörözéssel együtt... :-D
V.Tomi.145-146 🍀2018-06-15 10:53:34 // 140446
Meg lesz az :) egy napot rá fordítasz akkor meg van a két első ajtó bőven. ;-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-15 10:16:58 // 140445
Köszi! A sofőr felől megtaláltam a csatlakozó aljzatot, arról talán egyszerűbb. A túloldalon valamit biztos bontani kell, a kesztyűtartó mögött lesz biztos valahol. Még gyűjtöm az erőt. Pláne, hogy aztán még a zárat át kell tenni, kilincseket bekötni, kárpitot átrakni.
djhans2018-06-15 09:03:07 // 140444
Persze, előtte megnézem a gyertyákat. Belül megnézem a fűtőradiátor környékét. Bár ekkora vízfogyásnál a lábamnak tocsognia kéne benne. Meg kell csinálni mert 242 ezer KM ellenére remek a blokk. Olajat egyáltalán nem eszi. Kár hogy egy ilyen hengerfej művelet tisztességesen végezve már összemérhető az autó árával. Nem is tudom milyen gép lehetne helyette. Az újabbak, tele elektronikával szerintem már messze nem fognak ennyit bírni.
V.Tomi.145-146 🍀2018-06-14 23:09:08 // 140443
Köszi ;-)
V.Tomi.145-146 🍀2018-06-14 23:06:29 // 140442
Ki tudja :) kilométerben kevesebbet futott a tiétek ;-)
Én már 345ezernel járok. Most a TS a legfrissebb javítás téren. Abban 182ezer van. A JTD is 332000.
4. Autó már sok lenne. Ha nyerek a lottón akkor egy boxer lesz és egy Gtv Spider. Újabban nem gondolkodok annyira. Egyszer ennek a korszaknak az autói is ritkaságok lesznek
Én már 345ezernel járok. Most a TS a legfrissebb javítás téren. Abban 182ezer van. A JTD is 332000.
4. Autó már sok lenne. Ha nyerek a lottón akkor egy boxer lesz és egy Gtv Spider. Újabban nem gondolkodok annyira. Egyszer ennek a korszaknak az autói is ritkaságok lesznek
Kazes☻2018-06-14 23:04:42 // 140441
Pakolj bele mindent, ha már úgyis le van állítva... és az új szalad! ;)
Különben meg Alfaboooy szépen leírta a cserét. :)
Különben meg Alfaboooy szépen leírta a cserét. :)
V.Tomi.145-146 🍀2018-06-14 22:57:42 // 140440
Nem vészes. Én csak arra nem jöttem rá hogy hogyan lehet szethúzni a csatit, ott ahol bemegy a kasztniba a kábel köteg. Most már van olyan ami szét van szedve, mikor vettem kábel köteget, csak meg kell ismerni. Egyébként ha a két 10es fejű csavart ha kitekered, meg a tüskét kiütöd a határolóból akkor le is tudod emelni. Érdemes rajta hagyni az ajtó kárpitot hogy amíg le emeled majd az ajtót addig le engedett ablaknál belül a kapaszkodót fogod, kívül a tükör alját. Ha szerencséd van akkor az új ajtó is egy ívben fut a hátsóval és nem lesz szint eltérés. Ez függhet attól hogy milyen pozícióba hegesztették fel gyárilag az ajtóra a zsanért.
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-14 21:53:35 // 140439
És ha jövőre megy el, addig kerülgetem a cuccokat? :-)
Nyáron legalább az ajtókat és a lököst feltenném.
Nyáron legalább az ajtókat és a lököst feltenném.
Kazes☻2018-06-14 21:22:01 // 140438
Ne törődj vele, majd az új tulaj intézi...! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-14 21:10:09 // 140437
Ajtót mennyire macera cserélni egyébként? Hogy fogjak hozzá? Valahogy csak fel kellene tenni, ha már van két hibátlan. Deezl cartárs olyan ajtókat küldött, hogy még a gyári fólia is benne van, belül zsír nagyon, nulla a rozsda.
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-14 20:57:16 // 140436
Tudom én, olvastam a blogját :-) Irigy is vagyok, hogy magának meg tudja foltozni az autóit. Az enyémen közel nincs akkora munka, de sajna ez nagyon nem az én asztalom.
Nekem két folt rozsda már az autó végét jelenti kb :-)
Ez az ajtócsere sem megy.. Millió munka, tennivaló mellett mindig van fontosabb. Konkrétan megszivattam magam ezzel, nem férek az autó alkatrészektől.. :-) Nekem se időm, se energiám megcsinálni, embert meg nem találok rá, aki ennyit elvállal, hogy felteszi azt a pár elemet.
Nekem két folt rozsda már az autó végét jelenti kb :-)
Ez az ajtócsere sem megy.. Millió munka, tennivaló mellett mindig van fontosabb. Konkrétan megszivattam magam ezzel, nem férek az autó alkatrészektől.. :-) Nekem se időm, se energiám megcsinálni, embert meg nem találok rá, aki ennyit elvállal, hogy felteszi azt a pár elemet.
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-14 20:34:23 // 140435
Azért vakon ne szedd szét. Nézd át a vízcsöveket, csekkold a gyertyákat.
Kazes☻2018-06-14 19:58:54 // 140434
De Td-je már van, ami jó is, meg újrafényezett, meg minden...! :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-14 19:56:25 // 140433
Tarcsiba?? Ez lenne a legjobb autója :-)
djhans2018-06-14 19:40:26 // 140432
Köszi. Akkor az a rozsdás vizet is megmagyarázza. Olcsó nem lesz mert akkor ha már lent van érdemes a hengerfejet is rendberakatni. Szelep szár szimmeringek, szelepek felcsiszolása, új tömítés, új hengerfej csavarok.
Kazes☻2018-06-14 19:36:03 // 140431
Akkor vidd haza negyediknek... tarcsiba! ;)
V.Tomi.145-146 🍀2018-06-14 19:03:37 // 140430
Érdemes neki állni :) én személy szerint nem akarok váltani más típusra
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-14 18:54:00 // 140429
Ez így lett :-) Most érett meg a csere gondolata.
Csak tudnám rávenni magam egy kis szerelésre.. 2 nap alatt cakkba vágnám a meglévő cuccokból.
Csak tudnám rávenni magam egy kis szerelésre.. 2 nap alatt cakkba vágnám a meglévő cuccokból.
V.Tomi.145-146 🍀2018-06-14 18:40:24 // 140428
Hát ha 1 évvel ezelőtt árultad volna akkor meg is néztem volna, de már meg vettük Melinek a JTD-t. Azon is van meló, csak már megszerette :)
Kazes☻2018-06-14 18:33:05 // 140427
Már ajánlottam rá még egy sört is...! :D
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-14 17:56:57 // 140426
Sőt, mostmár biztos, hogy nem megy az autó belenyúlós nagyjavításra.
Ma voltam Robinál a kasznisnál. Átnézte és konzultáltunk egy hosszabbat. Szerkezetileg az autó sokkal jobb mint ahány éves, szerinte ha nem múzeumi darabnak szánom, nem szabad beleszabdalni, mert ott már nincs megállás.
Mutatott nekem sokkal fiatalabb autókat amiken simán van annyi rozsda, mint a TD-n.
Szóval ennyi, projekt lefújva. Pláne, hogy végre Kinga is hajlik a cserére.
Szóval max ajtó + lökös csere és ennyi.
Egyébként megdicsérte az autót, szerinte is törésmentes, szépen egyben van még.
Innentől továbbra is eladó, de semmi sem sürgős.. így a legjobb.
Ma voltam Robinál a kasznisnál. Átnézte és konzultáltunk egy hosszabbat. Szerkezetileg az autó sokkal jobb mint ahány éves, szerinte ha nem múzeumi darabnak szánom, nem szabad beleszabdalni, mert ott már nincs megállás.
Mutatott nekem sokkal fiatalabb autókat amiken simán van annyi rozsda, mint a TD-n.
Szóval ennyi, projekt lefújva. Pláne, hogy végre Kinga is hajlik a cserére.
Szóval max ajtó + lökös csere és ennyi.
Egyébként megdicsérte az autót, szerinte is törésmentes, szépen egyben van még.
Innentől továbbra is eladó, de semmi sem sürgős.. így a legjobb.
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-14 13:24:41 // 140425
A TD még pár napig vihető ha valaki szeretne egy gyári állapotú, keveset futott, elpusztíthatatlan 146-ot. És persze van affinitása kaszni elemeket csereberélni, apróságokat javítani.
Alfabooy-nak lett volna ideális, ahogy a blogját néztem, ujjgyakorlat lett volna neki összerakni, itt-ott fényezni :-))
Ha valakit tenyleg érdekel, beszéljünk, rugalmas vagyok :-) De Kazes.. azé nem 'száz' :-)
Alfabooy-nak lett volna ideális, ahogy a blogját néztem, ujjgyakorlat lett volna neki összerakni, itt-ott fényezni :-))
Ha valakit tenyleg érdekel, beszéljünk, rugalmas vagyok :-) De Kazes.. azé nem 'száz' :-)
V.Tomi.145-146 🍀2018-06-14 11:55:53 // 140424
A FL előttinel a relé a biztosíték tábla felső sor 3.
Fl utáni meg motorter aksi tartónál van.
Azt nem tudom hogy mi választja el hogy most egyes vagy kettes fokozaton menjen, annyira nem kellett belemerülnöm hál isten
Fl utáni meg motorter aksi tartónál van.
Azt nem tudom hogy mi választja el hogy most egyes vagy kettes fokozaton menjen, annyira nem kellett belemerülnöm hál isten
V.Tomi.145-146 🍀2018-06-14 11:47:36 // 140423
Nekem a TD-n húztak be egy erős kábelt hozzá, pontosan nem tudom hova megy a kapcsolótól. Én másképp oldottam volna meg. Csak a relét kapcsoltam volna amelyik kapcsolja a ventit, most a kapcsolása a relének lehet + vagy -, nem tudom. Ezt ki kell mérni hogy melyikre kattan a relé. Bár lehet hogy akkor csak az első fokozat kapcsolna. Én a TSen bekötöttem hogy kapcsolóval is tudjam a relét irányítani, csak nálam nincs az a veszély hogy első fokozatra kapcsol, mert fixen ha már bekapcsol mindig kettesen megy. Ez mondjuk megint az előző tulaj műve, én meg nem bántottam mert így jobban hűt. Itt már csak a dugó végett kötöttem be hogy ne szálljon el a vízcsővem a városban.
Gergely2018-06-14 11:03:55 // 140422
azt meg tudod mondani, hogy hova kötötték be ezt a direktkapcsolót?
V.Tomi.145-146 🍀2018-06-14 09:44:04 // 140421
Persze, egyértelmű. Nekem is jó alapból, csak gondolom régebben lehetett probléma azért van beszerelve így +ba
Gergely2018-06-14 08:45:44 // 140420
Ez jó megoldásnak tűnik. de azért megnézetem egy villanyossal, hogy a gyári állapotot nem lehet-e visszaállítani esetleg.
szeruuu2018-06-14 08:13:02 // 140419
Az elakadásjelző mellett bal oldalon lévő üres dugóba szeretnék egy kapcsolót berakni a fejegységemnek, mert folyamatosan áram alatt van, és nem szeretném, hogy leszívja az akksit majd.(Alfa-Hifibe már megtalálták rá nekem a megoldást, így szeretnék a kapcsolónak helyet keresni.) Hogyan lehet azt onnan kiszedni? Csak simán ki tudom pattintani, vagy szét kell szedjek hozzá mindent? Láttam WarbiRunner Blogját, hogyan cserélte az izzót a középkonzolban, lehet az lesz nekem a megoldás? Esetleg, ha valaki tud egyszerűbb és praktikus helyet azt is szívesen várom! Előre is köszönöm!
V.Tomi.145-146 🍀2018-06-13 23:31:33 // 140418
V.Tomi.145-146 🍀2018-06-13 23:28:52 // 140417
Az új termo ami már egy ideje bent van az 82 °C-on nyít teljesen, és ott be is áll pontosan. Csak dugóban megy fel, a sok lámpázgatástól, akkor kapcsol nekem is. Bár én ha már dugóban vagyok benyomom direktbe a ventit, ami a ketteset kapcsolja és szépen marad is 82 °C-on a víz. Ha meg fel engedem hogy kapcsolja az egyes fokozatot és úgy kapcsolom be direktbe akkor szépen egy két perc alatt le is viszi vissza 82re. Ezt a direktbe kapcsolast még előttem kötötte be valamelyik tulaj, én meg bent hagytam hogy így kíméljem. Az volt az egészben a jó hogy mikor vettem az autót, rá 3 hónapra találtam meg ezt a kapcsolót takarítás közben :) a motorháztető nyitó felett van. Csak le nyúlok a lábam közé :D
Gergely2018-06-13 21:55:50 // 140416
Vagy valami kevésbé látható helyen elrepedt egy vízcső.
Kau2018-06-13 21:19:42 // 140415
Még az is lehet, hogy elrepedt a kiegyenlítőtartályod és nyomás alatt kiszivárog a víz. Nekem már volt ilyen és cserélnem kellett.
Gergely2018-06-13 20:53:11 // 140414
Akkor ezek szerint megerősítést nyert a gyanúm, miszerint nekem nem megy az első fokozat...
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-13 20:01:09 // 140413
Hengerfej tömítés lehet. Vedd ki a gyertyákat és hasonlítsd őket össze. Ha találsz trutyisat, vagy a 4-ből 1 világos barnás, a többi nem, akkor esélyes hogy a víz a motorba megy valahol.
djhans2018-06-13 18:58:38 // 140412
Sziasztok. 145 1,4 TS a tartályból pár nap alatt eltünik a víz. A földön nyoma nincs. Az olaj szép tiszta, nem zavaros. Elég rozsdás a víz. Mi lehet, hengerfej vagy tömítés?
Kazes☻2018-06-13 11:04:39 // 140411
Nekem az tavalyi gyöngyösi talin felfele menet a perkba, totál pörgött már maxon a ventim... nyári kánikula, tele kocsi, konvoyban felfele tötymörgés menés-megállás... egy darabig hagytam is járni a parkban, hogy kapjon egy kis levegőt, mert már szédült! :)
Kazes☻2018-06-13 11:01:33 // 140410
Na, jóóó... de ez úgy könnyű, hogy csak korban hasonló a mieinkhez... km-ben meg kb a fele...és most meg is volt hengerfejezve! :P A többiről meg nem is tudunk...! :)
WarbiRunner (Gyuri)2018-06-13 08:56:27 // 140409
Igen, kb ott. Viszont az üzemi nekem nincs 80 fölött. Inkább egy hajszállal alatta. Nagy melegben városozva megy 80 fölé, de a venti nem nagyon megy, addig sose megy fel. Olyan, mintha ezt a motort sehogy nem lehetne megfózni :-) Tavaly, 1500m-re felszerpentinrzve 30 fokban.. akkor hallottam először menni a ventit.
marci912018-06-13 08:23:52 // 140408
Nem mai készülék és nem találtam semmi infót róla. Első körben ki kellene deríteni, hogy mit tilt a riasztó (gyujtást, AC-t vagy önindító behúzótekercs működtetőt szoktak bekötni). Utána a legegyszerűbb az lenne, ha elkezdenél kutatni, hogy a kábelei merre futnak. Egy egyszerű 4 lábú relét kell megkeresni, ami a vezérlőre csatlakozik (legtöbbször narancs vagy fekete vezetékkel) és ez szakítja meg a fent sorolt elemek valamelyikét, ha a riasztó felől nem érkezik meg a testelés. Legsűrűbb esetben a gyújtáskapcsoló környékére fogatják fel, mert ott vágják el az önindító működtetőt. Ha a relét sikerült kiiktatni, lényegében csak le kell húzni a csatlakozót róla és fog indulni :)
V.Tomi.145-146 🍀2018-06-13 00:49:38 // 140407
Nekem a 80 és a felette lévő szamozatlan vonal között van pontosan, akkor kapcsol az első fokozat
rodolfo752018-06-12 22:47:01 // 140406
Szia!
Nem Meta, Germania. Sajnos a távkapcsolója nincs meg. Eddig az akkuja még nem purcant ki teljesen, addig az autó akkuról való leválasztás sem okozott gondot. Most azonban teljesen kifeküdt, és nem lehet átkapcsolni sem, mert nincs mivel :) Az a spec kulcs csak a szirénát hallgattatja el. - legalább is ezt mondták.
ilyen:
Ezt kellene kiiktatni, nem kell az oda. Távkapcsoló 65,000 Ft az új. Használtat meg nem akarok bele venni, amúgy sem volt alaptartozéka.
üdv, R75
Nem Meta, Germania. Sajnos a távkapcsolója nincs meg. Eddig az akkuja még nem purcant ki teljesen, addig az autó akkuról való leválasztás sem okozott gondot. Most azonban teljesen kifeküdt, és nem lehet átkapcsolni sem, mert nincs mivel :) Az a spec kulcs csak a szirénát hallgattatja el. - legalább is ezt mondták.
ilyen:
Ezt kellene kiiktatni, nem kell az oda. Távkapcsoló 65,000 Ft az új. Használtat meg nem akarok bele venni, amúgy sem volt alaptartozéka.
üdv, R75