sajnos a kormánymű engedte az olajat, így vettem egy bontottat. Remélem bírni fogja, ha nem akkor felújíttatom a régit.
Végre beszereltem egy fejegységet (Kenwood KDC W 7531) és egy első szettet (Rainbow)
Új szót tanultam Retrofit
Jelentése: Alkatrészek és kifutott berendezés-részek cseréje az eredeti gyártás fenntartása és berendezés konfiguráció fenntartása mellett.
Magyarul ez az autóra fordítva annyit tesz hogy adott alkatrész újabb verzióra cserélése!
Érthetőbb egy példán keresztül, a legelterjedtebb retrofit a klíma, mikor a régi R12ből, GYÁRI R134-et csinálnak.
Az én első retrofitom a gyújtáskulcs, mert vallom hogy nem Alfa az Alfa piros kulcs nélkül! :) Beszerelés még nem tom mikor lesz!
Végre kicseréltem a gyertyákat és a lambda szondát. A fogyim lement 10-12 L-re! Hurrá
Gyertya: NGK PFR6B
Lambda: Bosch..
Folyt a fékolajam, a végén már teljesen felpuhult a pedál. Vettem egy kuplung munkahenger felújító készletet, ezzel a gond megoldva.
Szakadt volt a jobb első féltengely gumiharang. Ki kellett cserélni, meg is vettem a cuccot. Egy lazább nap délutánján megkértem a cégnél az egyik szerelő kollégámat hogy cserélje ki. Sajnos a hülye kialakítása miatt ezt le kell ütni, ami nagyon nem akart sikerülni. Kivettük hát a helyéről, be a satuba majd ott is ütöttük lefelé! De nem engedett inkább eltört! Így hát vehettem egy komplett külső féltengely csuklót.. Mindig megszopatom magam ezzel a kocsival!
2 db ablaktörlő gumi csere, gyárira. Egyébként elég vacak állapotban vannak a karok. Bár vacilálok rajta mert jobban szeretném ha minden gyári lenne, de lehet hogy lecserélem egy sima karra, amihez járna az "AERO" lapát..
Kicseréltem a ventillátor hőkapcsolót
Végre megtörtént a termosztát csere! Sokkal jobb lett! :)