Tagok >> Piritu - 1.000.000 >> Blog
- életkor: 1.147 nap
- km óra állás: 128.903 km
- össz. menetidő: 1.829,42 óra (76,23 nap!)
- átlagsebesség: 70 km/ó
- tankolt üzemanyag: 8.713,92 liter, ebből 66,63 liter az első teletank
- átlagfogyasztás: 6,71 liter / 100 km
- üzemanyagköltség: 28,60 Ft/km
- átlagos napi futás: 112,4 km/nap
- mozgásban töltött idő: 6,64%
Összesen saját autóval megtett távolság: 992.168 km
...ebből Alfával megtéve: 709.208 km
Az 1.000.000 km-ig hátravan: 7.832 km
Ma a munkatársammal az ebay-t nézegettük és megtaláltuk az egyik leghaszontalanabb extrát. Egy kilépőfényt, ami Alfa logót vetít az ajtó aljából a földre.
Mivel semmi értelme, ezért kell. Gyorsan két garnitúrát is rendeltünk 7.500 Ft-ért. Pár hét, és itt is van.
update 2014.03.07.:
Ma megérkezett a cucc. Egy borítékban. Semmi papír. Viszont működik :-)
Ma meglátogattam a Pókot a téli szállásán.
Alánézve megelégedéssel állapítottam meg, hogy semmi sem csöppent belőle. Türelmesen várja a tavaszt.
Még egy hónap, és újra gurulunk!
Ősszel, rossz úton elkezdett nyekeregni valami mögöttem. Anno hamar kiderítettem, hogy a hátsó ajtó borítása adja a hangokat.
Ma szétkaptam, és megállapítottam, hogy Giovanni egy kárpit patentet nem tett a helyére. Mivel az évek során elferdült, ezért melengetve visszagörbítettem, és felcseréltem egy másikkal. Harmadikra sikerült is visszaraknom rendesen a kárpitot
A nyekergés elmúlt.
A mai szerviz szoftveres részét magamra vállaltam.
Egy ELM327-es interfészem van, de már az 1.4-es verzió.
A MES 1.4-el nullázni akartam a szervizintervallumot, de nem találta a csatlakozást. A motorhoz hozzáfért, máshoz nem. (Vételkor csak a motorral teszteltem.) Ekkor szedtem szét az interfészt, hogy biztos ki kell venni az ellenállást és berakni a többit, ahogy az oldalon áll. Nos, ebbe már nem kell. Gyárilag "át van építve". Mégse megy. Aztán "elővettem" a régi FES3.6-ot. Ugyan azokkal a beállításokkal mindent látott és sikeresen nulláztam a szerviz számlálót.
READING PARAMETERS:
Kilométer számláló: 124203 km
Utolsó szerviz km-állása: 108046 km
Utolsó szerviz dátuma: 08/27/2013
Szerviz: 5
Napok száma az ut. karbant.-tól: 142 nap
Következõ szervizig fennmaradó távolság: 18843 km
Következõ szervizig fennmaradó napok: 223 nap
Olajcserék száma: 5
Olaj elhasználódás foka: 41,996 %
Következõ olajcsere távolsága: 14700 km
reset
READING PARAMETERS:
Kilométer számláló: 124203 km
Utolsó szerviz km-állása: 124203 km
Utolsó szerviz dátuma: 01/16/2014
Szerviz: 4
Napok száma az ut. karbant.-tól: 0 nap
Következõ szervizig fennmaradó távolság: 35000 km
Következõ szervizig fennmaradó napok: 365 nap
Olajcserék száma: 6
Olaj elhasználódás foka: 99,99 %
Következõ olajcsere távolsága: 35000 km
Eljött az idő, elgurultunk Csörihez.
Először is felújítottuk az első fékeket. Kapott a Párduc új Brembo tárcsákat és Ferrodo betéteket. Nagy valószínűséggel a gyárban is ezeket tették be. Az betétbe vésett feliratok egyeznek a mostanival. Rendesen el voltak fogyva, már a kopásjelző is látszott, még pár fékezés és világít. Már nem is feküdt fel rendesen a tárcsára sem.
Aztán kapott friss olajat a váltóba. Álló helyzetben kezdte nehezen venni az 1-est, a csere után ez megszűnt. Mondjuk a leeresztett olaj sötétebb is volt a betöltöttnél.
Harmadik lépésként jött a vérátömlesztés, a motorolajcsere.
Negyedik lépésként kapott egy új antennát, mert megint megette valami a cég előtti parkolóban.
Hazafelé felfrissülve suhant a Párduc.












Pár hete vettem egy aftermarketes lapátot, mert a régi már nem tetszett. Nos, az új is csak az első esőig. Alapvetően a két végén törölt, az orrom előtt középen nem. Próbáltam kicsit hajlítani rajta, amivel azt értem el, hogy most a közepén törölt, a két szélén nem. Második próbára az eredeti helyzet állt vissza. Király! Eldönthetem, hogy hol töröljön, középen, vagy a két szélén.
Nekem viszont jobban tetszene egy, ami mindenhol töröl. Veszprémből rendeltem egy pár gyárit. Ma megjött. 16 rugó a pár.
Gyorsan felpattintottam. Egy ideig nem lesz gond, az előző pár, amit ugyanitt szereztem be kb. 50e km-t bírt.
2014.11.23. Töltőre fel!
2014.11.02. Téli álom & számvetés
2014.10.26. Teendők a téli leálláshoz
2014.08.14. Ígéret szép szó: Vezérlés módosító csere
2014.07.11. Felkészülés a Nagy Túrára
2014.07.04. Klíma és némi egyéb
2014.06.23. JVC rádió
2014.06.01. Vezetékek a csomagtartóban
2014.05.28. Kipufogó csere
2014.05.25. Kipufogó festés
2014.05.25. Nyári szélterelő
2014.05.15. Kipufogó
2014.04.27. Tavaszi nagytakarítás
2014.04.10. Szelepfedél tömítés csere
2014.04.03. Benzinszint mérő - Part II.
2014.03.30. Gumiteszt
2014.03.28. Nokian Line
2014.03.23. Benzinszint mérő
2014.03.13. A gyertyák újfent olajban
2014.03.09. Belépőfény
2014.03.05. Indul a szezon!
2014.03.03. Hosszú együttlét
2014.03.03. Első projekt
2014.03.02. Ébresztő!
2014.02.25. Alfa projektor
2014.02.09. Látogatás
2013.12.25. Tervek nyárra - Part II.
2013.11.14. Egy ötlet és megvalósítás (Nagy Túra 2014)
2013.10.27. Tour de Balaton
2013.10.22. Selenia Racing és esernyő
2013.10.19. Maribor
2013.10.19. Villámlátogatás az Őrségben
2013.09.24. Naplemente Keszthelyen
2013.08.18-20. Kis Túra 2013 (69-es út, Goldeck)
2013.08.11. Kirándulás Győrbe
2013.08.10. Mediterrán Party - Siófok
Nagy Túra 2013:
- 2013.07.19. Nagy Túra 2013 - Megjöttünk!
- 2013.07.19. Nagy Túra 2013 - Tizenegyedik nap: Hazafelé
- 2013.07.17-18. Nagy Túra 2013 - Kilenc-tizedik nap: A tenger!
- 2013.07.16. Nagy Túra 2013 - Nyolcadik nap: Irány a tenger!
- 2013.07.15. Nagy Túra 2013 - Hetedik nap II.: Hochalpenstrasse, a szerpentin
- 2013.07.15. Nagy Túra 2013 - Hetedik nap I.: Aranymosás és egyebek
- 2013.07.14. Nagy Túra 2013 - Hatodik nap: Grossglockner
- 2013.07.13. Nagy Túra 2013 - Ötödik nap: Irány a Hochalpenstrasse
- 2013.07.12. Nagy Túra 2013 - Negyedik nap: Chimsee
- 2013.07.11. Nagy Túra 2013 - Harmadik nap: Salzburg
- 2013.07.10. Nagy Túra 2013 - Második nap: Attersee
- 2013.07.09. Nagy Túra 2013 - Első nap: Út Nussdorf-ba
- 2013.07.08. Készülődés
2013.06.30. Tour de Balaton 2013
2013.12.25. Tennivalók tavaszra
2013.11.13. Számok...
2013.11.10. Téli álom
2013.10.23. Helyzetjelentés
2013.10.22. Selenia Racing és esernyő
2013.10.21. Gyors segély
2013.09.17. Érdemes néha elolvasni a használati utasítást
2013.07.25. Helyzetjelentés
2013.07.05. Szervóolaj csere
2013.07.01. Műszaki vizsga
2013.06.25. Újra fog a hátsó fék!
2013.06.21. Némi bonyodalom a szabályozó cseréje körül
2013.06.13. Hajjaj - már megint
2013.06.13. Klíma
2013.06.13. Generátor – Part 2.
2013.06.10. A téli projekt nem a legjobban sikerült... Part II.
2013.05.30. A téli projekt nem a legjobban sikerült...
2013.05.30. Generátor – Part 1.
2013.05.29. Autóápolás - Part II.
2013.05.20. Bőrápolás
2013.05.01. Meglepetés
2013.04.27. Szülinapi ajándék
2013.04.23. Kérdőjelek a új csapágy körül...
2013.04.20. Kerékcsapágy csere
2013.04.18. Hullanak az új alkatrészek....
2013.04.11. Akkutálca - Part III.
2013.04.10. Akkutálca - Part II.
2013.04.04. Akkutálca
2013.04.02. Kell-e az idén új gumit venni?
2013.03.30. Ébresztő!
2013.03.09. Fém fékcső csere
2013.03.07. Rézpaszta
2013.03.05. Szezon előtt még pár apróság
2013.02.23. Összerakás - Part 3. - Talpra Alfa!
2013.02.20. Összerakás - Part 2.
2013.02.19. Összerakás - Part 1.
2013.02.19. Jobb féltengely
2013.02.04. Féknyergek elpirulnak2013.02.03. Bal féltengely
2013.02.02. Bevásárlás Part X+Y+Z+4
2013.01.31. Kerékagy
2013.01.28. Zsír a féltengely csuklóba (a netezés előnyeiről - Part II.)
2013.01.27. Zsír a féltengely csuklóba (a netezés előnyeiről - Part I.)
2013.01.27. Fék projekt folytatódik
2013.01.20. Fék felújítás
2013.01.19. Féltengelyek tisztítása
2013.01.15. Kerékcsapágy és még pár apróság
2013.01.13. Festés és féltengelyek
2013.01.12. Gólyalábak - Part II.
2013.01.11. Vásárlás
2013.01.10. A mazohizmus vége - Happy End
2013.01.09. Mazohizmus a köbön
2013.01.08. Festék lesz az idei mumus...
2013.01.07. Nem jött össze…
2013.01.06. Számvetés
2013.01.06. Lengőkarok
2013.01.05. Gólyalábak
2013.01.04. Féknyergek festése
2013.01.03. Féknyergek
2013.01.02. Akkor folytassuk
2013.01.01. Akkor kezdjük....
