A pajzs vízszintes vonalait kiemeltük, krómcsíkkal.
Az első jelet újralakkoztuk.
A xenon-fényű H7-et kis ráfizetéssel a boltos becserélte H1-re, így átkerült a refibe, nem rossz, de a xenon mellett azé sárga :)
Belekerült a H7-es Xenon-szett by Erhard. Kicsit faragni kellett... A xenon izzó pár mm-rel hosszabb a H7-nél, és így nem fért be az árnyékoló miatt. Egy műanyag lapot alkottam az izzóra, így pont annyi távot tart, hgy nem ér el semmit, és tökéletesen a helyén van.
Vettem egy EuFab Gold H7-es izzópárt. Egész szép színe van és ami lényeges, 1 év gar.
Már egy ideje hallottam fura hangot hátulról, viszont elöl ülve csak néha és épphogy lehetett hallani. Nemrég viszont 2 autókhoz értő/autószerelő haverom is utazott hátul, így kisakkoztuk, hogy nagy valószínűséggel a bal hátsó kerékcsapágy adja a hangot. Megbeszéltem Csörivel a találkát. A diagnózis jónak bizonyult, bizony morgott rendesen. Simán megment a csere, viszont felrakáskor az új anya eldobta a menetet, azt leszedni már nem volt játék. Végül a régi csapány csavarjával került fel, azóta csendben van :)
Egy délután a pályán elkezdett csúnyán szólni a szervó. Felhívtam Csöri mestert, első ráhallásra szivattyúcsere. Összehoztuk az időpontot, elvittem hozzá a kocsit, és otthagytam.Végül úgy néz ki elég volt az olajat kicserélni. Ha már szervízben volt, akkor már ki lett ütve a légzsákhiba is (ez már a 2. eset volt, hogy egyszer csak égve maradt a lámpa).
A költség tartalmazza az utiköltséget is.
Kicseréltem a gyári fakormányt bőrkormányra. Bontóból származik, egész jó állapotban van. Simán megment a csere. Ezzel eltűnt minden fa és fa utánzat a gépből.
A fakormányt megvette "koli" CarTárs. Így 10800-6000 lett az összköltség.
Régóta szeretnék könyöklőt. A gyári facelift utáni nyitható tetszik nagyon. De olyat nagyon nehéz szerezni, újan pedig horror drága.
Találtam egy egész jóarcú univerzális könyöklőt. Műbőrrel egész igényesen bevont, favázas.
A hozzá adott konzolokkal sajnos nem fér el, ezért azok helyett újat kellett készíteni. vaslemezből hajlítottam a megfelelő formára, majd befestettem. 4 csavarral rögzítettem. 2 a "kardánboxot" tartó csavar, 2 másiknak pedig fúrtam lyukat a műanyag boxba, ez utóbbiak inkább csak támasztékul szolgálnak. Stabil és kényelmes lett :)
Továbbra is vadászok gyárira, ha kapok kicserélem.
Megcsinálták az elektromos csomagtér nyitást. A távirányító 3. gombja nyitja. Külön, a központizár kinyitása nélkül is működik.
Kitisztíttattam és feltöltettem a klímát (kellett bele 350g gáz).
Kicserélték a pollenszűrőt is, hihetetlen hogy mennyi kosz ment bene szűk 4 hónap alatt.