Blog >> hátsó
Jobb hátsó csapágy az idő múlásával csere éretté vált, így hát kicseréltem. Másodszorra sikerült is, beújítottam egy 3/8-os hosszabbító szárat amivel már hozzáfértem az alsó-hátsó csavarhoz is. Csönd van a kocsiban, boldogság...
Pár héttel ezelőtt megadta magát a hátsó ablaktörlő motorja. Először belassult, egyre lassabban törölt, majd végül teljesen megállt. Sparco kiszerelte a sajátját az autójából, én meg elkértem némi kp-ért cserébe. Beszerelés később.
Ma megint kicseréltem a hátsó ülésemet, véletlenül jött, sajnos a hozzá tartozó elsők nincsenek meg, feltehetőleg azok recarok voltak... Mindegy, az összképhez ez jobban passzol.
Végre tisztességesen felfogattam az erősítőt is, be is állítottam, tetszik :D
Végül bekerültek a szőnyegek is, amiket még a múltkor Lajostól kaptam.
Éééééééééééééééééééééééééééés már csak 19 napot kell várni, h újra úton legyünk :D
Az első lengőkar csere után elvittem futómű állításra, ahol észrevettem (ÉN), hogy a hátsó torziós rúd hajlott. Elvittem Pistihez és egy 20 tonnás préssel vissza egyengette az acél darabot. Így már be lehetett állítani a futóművet. Kiderült, hogy kerékdölést nem lehet az autón állítani, de szerencsére még így is határértéken belül volt, illetve az is, hogy nem volt törve mert az összetartása a váznak 0,00 "eltérést" mutatott.
km: 184500
Munkadíj: 8000 Ft
Futómű beállítás: 5000 Ft
288150 km
Teljes hátsó futómű felújítás, és részleges első. (felső lengőkarok)
2013.04.25. 128.500km
Ma ki lett cserélve a hátsó betét plussz meg lett tisztítva az EGR.
A hátsó ablaktörlő kar nem bírta a márciusi hómennyiséget, és kettétört. Ma kicseréltem, Champion A380R ment rá, Unixtól (bepróbálkoztak, hogy csak gyári van 4-5 nap alatt 13ezerért, de szerencsére Csöri felvilágosított, melyik jó még rá, köszi még egyszer...).
A hátsó féktárcsa már régen megérett a cserére, ugyanis 7mm-re kopott a gyárilag engedélyezett 9mm helyett. Mivel elől már 330-as tárcsák lassítanak, kicsit ehhez alkalmazkodva, kicseréltem a hátsó nyergeket is a 2002 utáni évjáratokba épített darabokra, amikhez már 276mm-es tárcsák tartoznak. Brembo tárcsák kerültek fel Mintex betétekkel. A jobb hátsó hosszkitámasztó kar szilentjét is kicseréltem, ha már lebontottam a hátsó futóművet, mert elég rossz állapotban volt.
Végül felkerültek a 215/45R17 nyári gumik is a GTV felniken.