Abarai - főkép
>> SzervizAlfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2011-11-05

Úgy gondolta az Autó, hogy jó lesz nekem, ha megint izzót cserélhetek. Persze az olasznak csak a H6W jó, amit a tudomány mai állása szerint egész Fehérváron csak egy helyen tartanak. Az volt úgy a tizedik, ahol kerestem. Mindegy, megvan, betettem.

>> SzervizAlfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2011-10-25

Akkora balfék vagyok, mint ide Nagykáta. Kiégett a bal tompított izzóm, ami még egy Toyotával is előfordulhat két gázpedál beragadás között. Munkahelyen voltam (azt azért nincs pofám leírni, hogy dolgoztam), amikor először ugrottam neki, de az eső gyorsan elvette tőle a kedvemet. Második nekifutásra kicibáltam a... reflektor izzóját! Vágtam egy WTF fejet, mert az elsőre is leesett, hogy ez bizony nem sima H7, aztán elszállt a lelkesedés, és hagytam az egészet a francba. Ma reggel állt össze újra a bátorságom, hogy lemenjek. H1 vissza, aztán jött a hülyén nézés, ugyanis a tompított kupakja előtt legfeljebb 2 centi hely volt, annál meg még az én kezem is nagyobb. Újabb séta egy csavarhúzóért, hogy lekapjam a műanyag borítást, ami útban volt, végül halál retkesen és teljesen vakon sikerült kipattintani az izzót a helyéről, és betenni helyette egy újat. Egy nyamvadt izzócsere volt az egész, mégis istennek éreztem magam a végén. :)

Ja, Murphy nem felejtett el, csak tudta előre, hogy jobban megszivathat, ha ilyenkor küld esőt, nem rögtön autómosás után, ahogy szokta.

>> SzervizAlfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2011-10-18

Szegény Alfa elég hülyén mutatott kerekek nélkül. :)

>> AutóápolásAlfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2011-10-14

Ma is jártunk mosóban, és még mindig nem esik. Őrület. :)

 
>> SzervizAlfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2011-10-14

Legalábbis elvileg. Csöri mesternél kapott egy új szelepfedél-tömítést, mert a régi mellett könnyezett szegény. Még nincs 2 órája, hogy elhoztam az Autót, de talán tartós eredménye is lesz a műtétnek.

>> EseményAlfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2011-10-09

Az első tízezres forduló nálam. Juhé. Mobilos kép, szóval olyan is, de a lényeg talán látszik. :)

 
>> SzervizAlfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2011-10-07

Walkerék kicsit elszabták a hátsódobhoz vezető csövet, épp annyira, hogy rossz úton a vég nekiütődjön a lökhárítónak. Ma végre eljutottam a Kipufogó Doktorhoz, hogy igazítson rajta egy kicsit. Teljes siker, hátul végre kuss van.

>> SzervizAlfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2011-10-04

Dióhéjban: kék matrica, 2013-ig teljes lelki nyugalom.

Megnyugodott a légzsák lámpa is, annyira, hogy el is aludt egészen. :) Új folyadékot kapott a fék és a Selespeed is. Utóbbi jobban ráfért, mint hittem, ugyanis a jó ég tudja, mi volt benne Tutela CS Speed helyett. Most már az van benne, ami oda való.

Update! Lee, az előző tulaj küldött egy emailt, amiben leírja, hogy mi és miért volt benne. Egyelőre az utánaolvasásnál tartok, de meggyőzőnek tűnik. Az viszont halálbiztos, hogy Lee Alfa nélkül is Alfás maradt. :)

>> SzervizAlfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2011-09-15

Megvolt a napi kabaré. Nem égtek a tolatólámpáim, szóval felkerekedtem egy jónak mondott villanyászhoz. Potom 4 óra alatt sikerült kicserélnie egy biztosítékot és visszaforrasztania a kitépett vezetéket a biztosítéktáblához. Kicsit hátráltathatta a kannásbor, amit a művelet - és Giovanni intenzív szidása - közben felszívott, de legalább aranyszívű szaki volt, mert engem is kínálgatott vele. Biztos nem vette észre az autót, amivel érkeztem.

Mondjuk Giovanni tényleg tehet egy szívességet, amiért a tolatólámpa biztosítékát service 1-nek keresztelte valami beszédesebb helyett.

Mindegy, túlélte az autó is és én is, és még a tolatólámpám is észhez tért.

Mellesleg ma először tankoltam 98-ast (Agip, naná) 95 helyett. Meglátjuk, mennyire fog ízleni.

>> EgyébAlfa 156 2.0 JTS Selespeed // 2011-09-14

Elsősegély doboz a lejárt helyett, ilyesmi... Csak a rend kedvéért írom ide.