Tagok >> V.Tomi.145-146 🍀 >> Blog
Saját kĂ©szĂtĂ©sű fa kormány beszerelĂ©se, + váltĂł fejet is cserĂ©ltem (ez nem saját gyártásĂş).











A hátsó fékek és kerék csapágyok cserélve (Maxgear)
5mm-es nyomtáv szĂ©lesĂtĂ©s kikerĂĽlt belĹ‘le.




Saját kĂ©szĂtĂ©sű SE verziĂłs kormánybĂłl fa kormány








Elkezdett ütni fékezéskor a hátsó tengely. Betétek állapota még nem voltak teljesen csere érettek, de újjak sem. Kapott most új tárcsákat és betéteket (Maxgear). Ezt a márkát nem ismerem, mint ahogy a többit sem. Előtte TRW volt. Pár éve lett cserélve újra.
A bal oldali féknyereg egyik csúszkája be volt ragadva.
Most prĂłba Ăşton ismĂ©t rázĂłdásoktĂłl mentes volt a lassĂtás.
A levett tárcsán egy fĂ©kbetĂ©t formályában egyezĹ‘ felszĂni beĂ©gĂ©s / elváltozás látszĂłdott. Talán egyszer meg melegedett Ă©s nem volt ideje vissza hűlni, kĂ©zifĂ©k parkolĂłba be hĂşzva Ă©s ez kevĂ©sbĂ© volt hasznos számára, de csak tipp... RemĂ©lem többet nem lesz ilyen. Majd figyelek hogy rá hogy ne Ăşgy essek be a munkahelyemre :D Sajnos 1-2X elĹ‘fordult.


Tolató kamera + radar bekötve
VĂzhĹ‘fok Ă©rzĂ©kelĹ‘nek a csatlakozĂłja megadta magát / cserĂ©re szorult.
Olaj hűtő pogácsa alatti 'O' gyűrű cserélve
Ăšj olajszűrĹ‘. Már csak 3000 km van a mostani olajban. Majd olajcserekor szűrĹ‘ már nem lesz cserĂ©lve Ăgy.
DĂşsĂtĂł átalakĂtás automata rendszerre. A kapcsolĂł megmaradt, tehát direktbe is lehet kapcsolni a dĂşsĂtĂłt Ă©s az ĂĽzemanyag elĹ‘ fűtĂ©st. Most az automata csak annyit takar hogy izzĂtáskor felhĂşzza, Ă©s az indĂtás után addig marad fent ameddig mĂ©g izzĂt. Ha abba marad az izzĂtás akkor vissza is engedi a dĂşsĂtást Ă©s vissza áll az alapjárat.
Az LDA tĂĽskĂ©n állĂtottam. SzerencsĂ©mre nem kellett ki reszelni belĹ‘le, csak el fordĂtani. Most szĂ©pen hĂşz, magasabb fordulaton is egyenletesen Ă©s nem látszik a tĂĽkörbĹ‘l hogy kormolna. Pont megfelelĹ‘ :)
1 db izzitó cserélve
ElsĹ‘ ajtĂłkra vĂzterelĹ‘k felrakva












Volt egy kis nĂ©zĹ‘i segĂtsĂ©gem ;-) nagyobbik fĂĽl fájással de segĂtett :))







8 db Ăşj fĂ©ktárcsa felfogatĂł csavar. Ennek a menetes rĂ©sze hosszabb az eredetihez kĂ©pest. Az 5 mm pogácsa, a fĂ©ktárcsa Ă©s a kerĂ©k agy egyben tartásához volt szĂĽksĂ©ges amĂg felkerĂĽlnek a kerekek. Az eredeti Ă©ppen csak össze fogta. 16-os alufelnik felkerĂĽltek.




Sokat kellett indĂtĂłzni.
4 db porlasztó cserélve (130 Bar-os nyomással dolgozik az összes)
Csere közben meglestem az izzĂtást is, a kĂ©t jobb oldali gyorsan Ă©s erĹ‘sen izzĂłtt, mĂg az elsĹ‘ már gyengĂ©bb volt valamivel de mĂ©g használhatĂł is lehetett volna, a második már csak fele annyira izzĂłtt Ă©s mindezt mĂ©g lassan is csinálta. ĂŤgy hát az elsĹ‘ kettĹ‘ cserĂ©lve Ăşjra (NGK).
Kivett porlasztĂłk is jĂłk, nem az volt a gond.
Reggel elsĹ‘ indĂtás letesztelve Ă©s indult is szĂ©pen.



1 kg porral oltĂł
Tetőablak kulcs
Hosszbordás szĂj feszĂtĂ©s
Adagolón visszatérő rendszeren nyomás szabályzó csavar cserélve








NĂvĂłpálca becsatlakozása eresztett
Lambdaszonda csere
Kormánymű jobb oldali porvédő csere
Hátsó kipufogó dob csere ('ti' véggel)
5 mm-es nyomtáv szĂ©lesĂtĂ©s
1 kg tűzoltó készülék a csomagtartóba (akciós volt ;-)







0
600
FĂłrum
Friss topicok
- Filmek
- Alfa törtĂ©nelem, hĂres ...
- RetrovĂziĂł - A '70-es, ...
- AlfaCity 2025 - jĂşlius ...
- Giulia
- Giulietta
- Forma-1
- Zenebutik
- Tonale
- EgyĂĽnk-igyunk, amĂg teh...
TĂpusok
