Tagok >> V.Tomi.145-146 🍀 >> Blog
Saját készítésű fa kormány beszerelése, + váltó fejet is cseréltem (ez nem saját gyártású).
A hátsó fékek és kerék csapágyok cserélve (Maxgear)
5mm-es nyomtáv szélesítés kikerült belőle.
Elkezdett ütni fékezéskor a hátsó tengely. Betétek állapota még nem voltak teljesen csere érettek, de újjak sem. Kapott most új tárcsákat és betéteket (Maxgear). Ezt a márkát nem ismerem, mint ahogy a többit sem. Előtte TRW volt. Pár éve lett cserélve újra.
A bal oldali féknyereg egyik csúszkája be volt ragadva.
Most próba úton ismét rázódásoktól mentes volt a lassítás.
A levett tárcsán egy fékbetét formályában egyező felszíni beégés / elváltozás látszódott. Talán egyszer meg melegedett és nem volt ideje vissza hűlni, kézifék parkolóba be húzva és ez kevésbé volt hasznos számára, de csak tipp... Remélem többet nem lesz ilyen. Majd figyelek hogy rá hogy ne úgy essek be a munkahelyemre :D Sajnos 1-2X előfordult.
Tolató kamera + radar bekötve
Vízhőfok érzékelőnek a csatlakozója megadta magát / cserére szorult.
Olaj hűtő pogácsa alatti 'O' gyűrű cserélve
Új olajszűrő. Már csak 3000 km van a mostani olajban. Majd olajcserekor szűrő már nem lesz cserélve így.
Dúsító átalakítás automata rendszerre. A kapcsoló megmaradt, tehát direktbe is lehet kapcsolni a dúsítót és az üzemanyag elő fűtést. Most az automata csak annyit takar hogy izzításkor felhúzza, és az indítás után addig marad fent ameddig még izzít. Ha abba marad az izzítás akkor vissza is engedi a dúsítást és vissza áll az alapjárat.
Az LDA tüskén állítottam. Szerencsémre nem kellett ki reszelni belőle, csak el fordítani. Most szépen húz, magasabb fordulaton is egyenletesen és nem látszik a tükörből hogy kormolna. Pont megfelelő :)
1 db izzitó cserélve
Első ajtókra vízterelők felrakva
Volt egy kis nézői segítségem ;-) nagyobbik fül fájással de segített :))
8 db új féktárcsa felfogató csavar. Ennek a menetes része hosszabb az eredetihez képest. Az 5 mm pogácsa, a féktárcsa és a kerék agy egyben tartásához volt szükséges amíg felkerülnek a kerekek. Az eredeti éppen csak össze fogta. 16-os alufelnik felkerültek.
Sokat kellett indítózni.
4 db porlasztó cserélve (130 Bar-os nyomással dolgozik az összes)
Csere közben meglestem az izzítást is, a két jobb oldali gyorsan és erősen izzótt, míg az első már gyengébb volt valamivel de még használható is lehetett volna, a második már csak fele annyira izzótt és mindezt még lassan is csinálta. Így hát az első kettő cserélve újra (NGK).
Kivett porlasztók is jók, nem az volt a gond.
Reggel első indítás letesztelve és indult is szépen.
1 kg porral oltó
Tetőablak kulcs
Hosszbordás szíj feszítés
Adagolón visszatérő rendszeren nyomás szabályzó csavar cserélve
Nívópálca becsatlakozása eresztett
Lambdaszonda csere
Kormánymű jobb oldali porvédő csere
Hátsó kipufogó dob csere ('ti' véggel)
5 mm-es nyomtáv szélesítés
1 kg tűzoltó készülék a csomagtartóba (akciós volt ;-)