Tagok >> V.Tomi.145-146 🍀 >> Blog
Lengéscsillapitó összerakva.
Ăšj fĂ©kcsĹ‘, mivel a rĂ©gi már egy kis mozdĂtás után kilyukadt.
Az utolsĂł kĂ©pen meg van a gyári jelölĂ©s, minden bizonnyal a szĂn kĂłdja amire aztán fĂ©nyeztĂ©k ;-) csak Ă©rdekessĂ©g












A pĂłrvĂ©dĹ‘je cserĂ©s lett, Ă©s kapott festĂ©sileg egy esztĂ©tikusabb kinĂ©zetet amĂg nem lesz Ăşjra koszos Ă©s amĂşgyse látja senki sem de nekem fontos... :))) :D












Sárvédő lekerült, mint látszik ez cserés lesz.
A levegő szűrő is megérett, nem kicsit. Én még nem cseréltem, talán lustaságból vagy nem, de feleségem kilométerbe nem sokat rakott bele, és vásárlás után inkább csak úgy voltunk vele hogy használja, aztán kiderül hogy érdemes lesz-e belevágni, vagy elengedjük. Motorikusan nagyon élvezhető, nem füstöl, nem forr, nem eszi az olajat, úgy hogy ennyi elég is volt el dönteni és mivel Meli nagyon ragaszkodott az első autójához, már csak azért is. Az idő itt is látszik mint minden korabelin úgy általában.








VezerműszĂj, feszĂtĹ‘ Ă©s vezetĹ‘ görgĹ‘ + vĂzpumpa.
2020.06.02-ig ideiglenesen kivonva. Talán hamarabb vissza is kerĂĽl, ha meglesz rajta minden javĂtva :-)
Hibakód dobott még kiolvasáskor , hogy nincsen jól fent a vezérlés.
Egy picit tĂ©nylegesen odĂ©bb volt, mivel látszĂłdott a korábbi csere elĹ‘tti megjelölĂ©s. EzelĹ‘tt 38.000 km-rel lett cserĂ©lve minden, mĂ©g az elĹ‘zĹ‘ tulajnál. Most szintĂşgy, a magasnyomásĂşn kĂvĂĽl. Talán már a hibakĂłd is megszűnik, de ez majd csak kiolvasáskor derĂĽl ki.
A vĂzpumpa csavarjai már meg voltak nyĂşzva, az egyik mĂ©g kijött, a másik csak rásegĂtĂ©ssel.
Összerakva és szépen ketyereg továbbra is ;-)
A hosszbordás szĂj feszĂtĹ‘ Ă©s vezetĹ‘ görgĹ‘k pár ezer kilomĂ©terrel ezelĹ‘tt voltak cserĂ©lve, Ăşgyhogy az nem lett bántva azon kĂvĂĽl hogy le Ă©s vissza kellett rakni ;-)











Az ĂĽlĂ©sek plĂĽss anyagbĂłl + oldalán műbĹ‘r kárpitozással. Az elsĹ‘ ĂĽlĂ©sekben ĂĽlĹ‘ Ă©s háttámla fűtĂ©s. A fűtĂ©s kĂ©t fokozatĂş, az egyes zöld, a kettes piros szĂnben a kapcsolĂłn. KiprĂłbálva Ă©s teljesen rendben van ;-) + teljes belsĹ‘ takarĂtás








Sokat gondolkodtam rajta hogy a nemrĂ©giben beszerelt 'ti' ĂĽlĂ©sek maradjanak, vagy inkább valami más. SzĂ©pek ezek a jelenlegi ĂĽlĂ©sek nagyon, de kettĹ‘ dologban nem passzol. Az egyik hogy a plĂĽss ĂĽlĂ©sek szerintem lĂ©nyegesen jobbak tapintásra, a másik hogy a fekete padlĂł szĹ‘nyeggel Ă©s a szĂĽrke ĂĽlĂ©sekkel kicsit szĂnĂ©t vesztette belĂĽl. Ăšgy hogy vissza kapja a gyári ĂĽlĂ©seit, legalább is amivel Ă©n vásároltam. A 'ti' ĂĽlĂ©seket meg elrakom kĂ©sĹ‘bbre, mivel nagyon szĂ©p darabok.
Az első ülésekben lesz fűtő lap, az alsó részén és a háttámlában.
Az első ülések alsó részét fel cserélem egymásra, hogy az ép fele legyen nyúzva innentől, és hogy kifelére tartson többet az ülés. Bár nagyon nincsen rossz állapotban egyik sem, de egy minimális/kezdetleges kiülés látszik a vezető oldali ülésen.
Most Ăgy az anyĂłs ĂĽlĂ©s lett megcsinálva, Ă©s eztán majd a vezetĹ‘ oldali. Egy helyen a gyári varrás el volt szakadva egy 2 cm-es szakaszon, Ăşgy hogy felesĂ©gem által javĂtva lett ;-)
A kĂ©peken Ăşgy látszik hogy elĂ©ggĂ© foltos tán koszos az ĂĽlĂ©s, de a valĂłságban nem, csak a plĂĽsst Ăgy dobja vissza a telefon kamerája. A vĂ©gĂ©n azĂ©rt beĂĽltem az ĂĽlĂ©sbe csak Ăgy a szobában, Ă©s egy jĂł 5-10 percig csak Ă©lveztem azt a kĂ©nyelmet amit ezek az ĂĽlĂ©sek tudnak nyĂşjtani :))








Kirohadt a bal hátsĂł ajtĂł sarok rĂ©sze. Ujjal sikerĂĽlt belyukasztani, Ăşgy hogy egy szĂnazonos ajtĂł csere lett a vĂ©ge...






