V.Tomi.145-146 🍀 - fƑkĂ©p
>> SzervizAlfa 146 2.0 TD // 2019-11-02

CsĂŒtörtök este valami szĂ©tment az önindĂ­tĂłban. CsĂșnya fĂ©mes hangja lett. Ma idƑ kerĂŒlt rĂĄ, Ă©s az önindĂ­tĂł cserĂ©lve egy bontott darabra. KirĂĄly lett ismĂ©t... A kiszedett meg megy a polcra, hogy ha kell akkor majd fel lesz ĂșjĂ­tva szakember ĂĄltal.

 
>> SzervizAlfa 146 1.9 JTD // 2019-10-28

ElsƑ körben volt egy kis segĂ­tsĂ©gem :)))
-Bal elsƑ ajtĂł kĂĄbel elvezetƑ harmonika cserĂ©s volt
-mƱszerfal izzók cserélve eredetire (kilométer óra és mƱszerfal középrész)
-'A' oszlop takarĂł mƱanyag cserĂ©lve egy szĂ©p ĂĄllapotĂșra, mĂĄr csak egy csavar fedƑ kupakot kell keresnem.
-bekerĂŒlt a vezetƑ Ă©s utas oldali lĂ©gzsĂĄk vezĂ©rlƑ kĂĄbelekkel. MĂ©g gĂ©ppel rĂĄ kell csatlakozni Ă©s törölni a hibĂĄt.

 
>> SzervizAlfa 146 1.6 Twin Spark // 2019-10-10

Nyåri szett, 4-5.kép
Téli szett, 6-7-8.kép
FagyĂĄllĂł csere is volt, de csak amennyi Ă­gy elsƑre lejött belƑle. Kapott közel 3 kg koncentrĂĄtumot Ă©s mellĂ© ioncserĂ©lt vizet. KB Ă­gy összesen 5 l volt teljesen a kicsit több mint 8 literes kapacitĂĄshoz kĂ©pest.
MĂ©g a mĂșltkori TD kiegyenlĂ­tƑ tartĂĄly takarĂ­tĂĄsakor sor kerĂŒlt egy tartalĂ©k TS kiegyenlĂ­tƑ tartĂĄly kitakarĂ­tĂĄsĂĄra is, Ă­gy azt mĂĄr csak cserĂ©lni kellett.
Kapott téli ablakmosót, és gyåri gumi taposókat is.
És utoljĂĄra a + saru csavarja is megadta magĂĄt, ami rögzĂ­ti a kĂĄbel köteget a saruhoz, Ășgy hogy kerestem egy bontottat, talĂĄn gyĂĄri vagy sem, de minƑsĂ©gben jobbnak nĂ©zett ki az biztos, Ășgy hogy lecserĂ©ltem.

 
>> SzervizAlfa 146 2.0 TD // 2019-10-10

FelkerĂŒltek az idei tĂ©li kerekek, ami tĂ©lirƑl tĂ©lire törtĂ©nt, mivel a TS-re kerĂŒlt az ezen lĂ©vƑ kerĂ©k szett. És csak mert Ă­gy volt tetszƑleges a vĂĄlasztĂĄs ;-)
KerĂ©k cserekor egy gyors ellenƑrzĂ©st megszoktam ejteni, fĂ©kcsƑ repedezettsĂ©g Ă©s egyĂ©b aprĂłbb hiba/gond, Ă­gy most hogy mĂĄr fĂ©l Ă©v ĂĄllĂĄs idƑ utĂĄn mĂĄr hasznĂĄlva van az autĂł, lĂĄttam hogy a fĂ©ltengelyen a pĂłrvĂ©dƑ gumi harang bilincse nem a legjobb, Ășgy hogy hamar cserĂ©ltem.
A fagyĂĄllĂł is meg lett nĂ©zve, Ă©s csak - 14°C fokos volt, Ă­gy egy kis hƱtƑ vĂ­z leengedĂ©s, Ă©s kapott 1 kg koncentrĂĄtumot. Az eredmĂ©ny majd kiderĂŒl. + ablakmosĂł folyadĂ©kba is kerĂŒlt mĂĄr tĂ©li.

 
>> EseményAlfa 146 2.0 TD // 2019-10-07

Km: 349.369
MƱszaki érvényesség : 2021.10.07

 
>> SzervizAlfa 146 2.0 TD // 2019-10-07

-Új akkumulátor, BANNER POWER BULL 74Ah 680A
-Jobb elsƑ hangszĂłrĂł cserĂ©s lett
-1 db Ășj izzitĂł gyertya
-Matricåk leszedése mƱszakira
-Pótféklåmpa 4 db izzó csere

 
>> AutóåpolåsAlfa 146 2.0 TD // 2019-10-02

+ kapott 4 db Ƒvpárnát

 
>> SzervizAlfa 146 1.6 Twin Spark // 2019-08-30

Vettem motor vĂ©dƑ alsĂł burkolatot, most mĂĄr kettƑ van, mert a jtdhez is ilyent adtak mint a TShez, de viszont ezekhez nincs hƑvĂ©dƑ a kipufogĂł Ă©lvezetesĂ©nĂ©l. Majd teszek rĂĄ, hogy ne olvadjon le a földre az elsƑ bemelegedĂ©s utĂĄn. Erre is arra is, biztos ami tuti alapon. Így kicsit 13 felett volt ez a darab mƱanyagka, majd idƑvel felrakom valahogy.
Kapott 8 db Ășj gyertyĂĄt, mivel nĂ©ha puffogot, meg rĂĄzott a kormĂĄny mikor vissza engedte hideg indĂ­tĂĄs utĂĄn az alapjĂĄratot. MĂ©g sosem cserĂ©ltem Ășjra, most itt volt az ideje. Denso mĂĄrkĂĄjĂș, jobbnak jobb lett Ă­gy beinditva, de nĂ©ha eljĂĄtsza mĂ©g a puffogĂĄst, de mĂĄr nem zavarĂłan. Majd a kĂ©sƑbbiekben mĂ©g lamda szondĂĄt is akarok cserĂ©lni, de elƑbb gĂ©ppel rĂĄ menni hogy mit Ă­r. Hiba lĂĄmpa nincs. + 1 liter vĂĄltĂł olaj tartalĂ©kba. BĂĄr mĂșltkor ellenƑrĂ­ztem a vĂĄltĂł olaj szintet, de majdnem maxon volt, kicsit tudtam rĂĄ tölteni, meg van egy szivĂĄrgĂĄs is, de ahogy nĂ©ztem az a nĂ­vĂł pĂĄlca becsatlakozĂĄsĂĄnĂĄl a blokkba, ott szivĂĄrog Ă©s Ășgye bĂĄr motor olaj nem vĂĄltĂł, de mĂ©g nem derĂŒlt ki pontosan, Ășgy hogy legyen tartalĂ©kva vĂĄltĂł olaj azĂ©rt hĂĄtha rĂĄ kell tölteni, aztĂĄn lesz orvosolva.

 
>> Tuning és extraAlfa 146 2.0 TD // 2019-08-30

ÓrĂĄk bekötve.

 
>> Tuning és extraAlfa 146 2.0 TD // 2019-08-29

MĂ©g kĂ©t Ă©ve vettem Ășjonnan egy Ă©rintƑ kĂ©pernyƑs lejĂĄtszĂłt, most eljött az ideje hasznĂĄlni is..
A lejĂĄtszĂł alatt 5 db kapcsolĂł foglal helyet, bal szĂ©lsƑ Ă©s jobb szĂ©lsƑ az elsƑ ĂŒlĂ©s fƱtĂ©s kapcsolĂłi, amit hĂĄrom fokozatban lehet kapcsolni, alul egy enyhĂ©bb fƱtĂ©s, közĂ©psƑ ĂĄllĂĄsban kikapcsolt, Ă©s a felsƑ ĂĄllĂĄsban egy erƑteljesebb ĂŒlĂ©s fƱtĂ©s.
A mĂĄsodik kapcsolĂł szolgĂĄl majd a hideg indĂ­tĂĄshoz, ami rĂĄ adja a dĂșsĂ­tĂłt Ă©s az ĂŒzemanyag elƑ melegĂ­tĂ©s.
A közĂ©psƑ egy nyomĂł gombos kapcsolĂł, ami a majdani riasztĂł szirĂ©nĂĄjĂĄt szĂłlaltatja meg.
Az utolsĂł elƑtti kapcsolĂł a led lĂĄmpa kapcsolĂłja lesz, ami a lĂĄbtĂ©rnĂ©l fog vilĂĄgĂ­tani mind a 4 helyen.

A mĂ©rƑ ĂłrĂĄknak is kerestem helyet, Ă­gy a szivargyĂșjtĂł kerĂŒlt ki, de lehet hogy csak mĂĄshova, majd kiderĂŒl.
Ki olvasztottam a szivar gyĂșjtĂł helyĂ©t, mivel nem tudtam volna Ășgy szĂ©tszedni hogy ne roncsoljam, Ă©s inkĂĄbb a szivargyĂșjtĂłt mentettem meg Ă©s itt Ășgy is kellett a hely a vezetĂ©knek.
A le nyíló lapból is kellett levågni, persze ez egy olyan hamutartó darab, ami mår nem csukodott vissza. Lehet lehetett volna javítani, de az ép darabot meghagytam és inkåbb a 'rosszat' el vågtam.
Kellett itt-ott alakĂ­tani, majd egy ki faragott lemez lap, arra egy magas kopĂĄsĂĄllosĂĄgĂș anyag. Az ĂłrĂĄk aljĂĄhoz kerĂŒlt egy kapcsolĂł, hogy a mĂ©rƑ ĂłrĂĄk vilĂĄgĂ­tĂĄsĂĄt ki lehessen kapcsolni, akĂĄr egy filmnĂ©zĂ©s miatt.
A vezetéket bekötve a csatlakozóig. Mår csak a csatlakozó utån kell bekötni az óråkra és mehet vissza az alsó mƱszerfal is.
Az ĂłrĂĄk elhelyezkedĂ©se, balrĂłl a turbĂł nyomĂĄs mĂ©rƑ, a közĂ©psƑ az olaj hƑfok mĂ©rƑ, Ă©s a jobb oldali az olaj nyomĂĄs mĂ©rƑ.