Tagok >> V.Tomi.145-146 đ >> Blog
CsĂŒtörtök este valami szĂ©tment az önindĂtĂłban. CsĂșnya fĂ©mes hangja lett. Ma idĆ kerĂŒlt rĂĄ, Ă©s az önindĂtĂł cserĂ©lve egy bontott darabra. KirĂĄly lett ismĂ©t... A kiszedett meg megy a polcra, hogy ha kell akkor majd fel lesz ĂșjĂtva szakember ĂĄltal.


ElsĆ körben volt egy kis segĂtsĂ©gem :)))
-Bal elsĆ ajtĂł kĂĄbel elvezetĆ harmonika cserĂ©s volt
-mƱszerfal izzók cserélve eredetire (kilométer óra és mƱszerfal középrész)
-'A' oszlop takarĂł mƱanyag cserĂ©lve egy szĂ©p ĂĄllapotĂșra, mĂĄr csak egy csavar fedĆ kupakot kell keresnem.
-bekerĂŒlt a vezetĆ Ă©s utas oldali lĂ©gzsĂĄk vezĂ©rlĆ kĂĄbelekkel. MĂ©g gĂ©ppel rĂĄ kell csatlakozni Ă©s törölni a hibĂĄt.












Nyåri szett, 4-5.kép
Téli szett, 6-7-8.kép
FagyĂĄllĂł csere is volt, de csak amennyi Ăgy elsĆre lejött belĆle. Kapott közel 3 kg koncentrĂĄtumot Ă©s mellĂ© ioncserĂ©lt vizet. KB Ăgy összesen 5 l volt teljesen a kicsit több mint 8 literes kapacitĂĄshoz kĂ©pest.
MĂ©g a mĂșltkori TD kiegyenlĂtĆ tartĂĄly takarĂtĂĄsakor sor kerĂŒlt egy tartalĂ©k TS kiegyenlĂtĆ tartĂĄly kitakarĂtĂĄsĂĄra is, Ăgy azt mĂĄr csak cserĂ©lni kellett.
Kapott téli ablakmosót, és gyåri gumi taposókat is.
Ăs utoljĂĄra a + saru csavarja is megadta magĂĄt, ami rögzĂti a kĂĄbel köteget a saruhoz, Ășgy hogy kerestem egy bontottat, talĂĄn gyĂĄri vagy sem, de minĆsĂ©gben jobbnak nĂ©zett ki az biztos, Ășgy hogy lecserĂ©ltem.








FelkerĂŒltek az idei tĂ©li kerekek, ami tĂ©lirĆl tĂ©lire törtĂ©nt, mivel a TS-re kerĂŒlt az ezen lĂ©vĆ kerĂ©k szett. Ăs csak mert Ăgy volt tetszĆleges a vĂĄlasztĂĄs ;-)
KerĂ©k cserekor egy gyors ellenĆrzĂ©st megszoktam ejteni, fĂ©kcsĆ repedezettsĂ©g Ă©s egyĂ©b aprĂłbb hiba/gond, Ăgy most hogy mĂĄr fĂ©l Ă©v ĂĄllĂĄs idĆ utĂĄn mĂĄr hasznĂĄlva van az autĂł, lĂĄttam hogy a fĂ©ltengelyen a pĂłrvĂ©dĆ gumi harang bilincse nem a legjobb, Ășgy hogy hamar cserĂ©ltem.
A fagyĂĄllĂł is meg lett nĂ©zve, Ă©s csak - 14°C fokos volt, Ăgy egy kis hƱtĆ vĂz leengedĂ©s, Ă©s kapott 1 kg koncentrĂĄtumot. Az eredmĂ©ny majd kiderĂŒl. + ablakmosĂł folyadĂ©kba is kerĂŒlt mĂĄr tĂ©li.








-Ăj akkumulĂĄtor, BANNER POWER BULL 74Ah 680A
-Jobb elsĆ hangszĂłrĂł cserĂ©s lett
-1 db Ășj izzitĂł gyertya
-Matricåk leszedése mƱszakira
-Pótféklåmpa 4 db izzó csere











Vettem motor vĂ©dĆ alsĂł burkolatot, most mĂĄr kettĆ van, mert a jtdhez is ilyent adtak mint a TShez, de viszont ezekhez nincs hĆvĂ©dĆ a kipufogĂł Ă©lvezetesĂ©nĂ©l. Majd teszek rĂĄ, hogy ne olvadjon le a földre az elsĆ bemelegedĂ©s utĂĄn. Erre is arra is, biztos ami tuti alapon. Ăgy kicsit 13 felett volt ez a darab mƱanyagka, majd idĆvel felrakom valahogy.
Kapott 8 db Ășj gyertyĂĄt, mivel nĂ©ha puffogot, meg rĂĄzott a kormĂĄny mikor vissza engedte hideg indĂtĂĄs utĂĄn az alapjĂĄratot. MĂ©g sosem cserĂ©ltem Ășjra, most itt volt az ideje. Denso mĂĄrkĂĄjĂș, jobbnak jobb lett Ăgy beinditva, de nĂ©ha eljĂĄtsza mĂ©g a puffogĂĄst, de mĂĄr nem zavarĂłan. Majd a kĂ©sĆbbiekben mĂ©g lamda szondĂĄt is akarok cserĂ©lni, de elĆbb gĂ©ppel rĂĄ menni hogy mit Ăr. Hiba lĂĄmpa nincs. + 1 liter vĂĄltĂł olaj tartalĂ©kba. BĂĄr mĂșltkor ellenĆrĂztem a vĂĄltĂł olaj szintet, de majdnem maxon volt, kicsit tudtam rĂĄ tölteni, meg van egy szivĂĄrgĂĄs is, de ahogy nĂ©ztem az a nĂvĂł pĂĄlca becsatlakozĂĄsĂĄnĂĄl a blokkba, ott szivĂĄrog Ă©s Ășgye bĂĄr motor olaj nem vĂĄltĂł, de mĂ©g nem derĂŒlt ki pontosan, Ășgy hogy legyen tartalĂ©kva vĂĄltĂł olaj azĂ©rt hĂĄtha rĂĄ kell tölteni, aztĂĄn lesz orvosolva.

MĂ©g kĂ©t Ă©ve vettem Ășjonnan egy Ă©rintĆ kĂ©pernyĆs lejĂĄtszĂłt, most eljött az ideje hasznĂĄlni is..
A lejĂĄtszĂł alatt 5 db kapcsolĂł foglal helyet, bal szĂ©lsĆ Ă©s jobb szĂ©lsĆ az elsĆ ĂŒlĂ©s fƱtĂ©s kapcsolĂłi, amit hĂĄrom fokozatban lehet kapcsolni, alul egy enyhĂ©bb fƱtĂ©s, közĂ©psĆ ĂĄllĂĄsban kikapcsolt, Ă©s a felsĆ ĂĄllĂĄsban egy erĆteljesebb ĂŒlĂ©s fƱtĂ©s.
A mĂĄsodik kapcsolĂł szolgĂĄl majd a hideg indĂtĂĄshoz, ami rĂĄ adja a dĂșsĂtĂłt Ă©s az ĂŒzemanyag elĆ melegĂtĂ©s.
A közĂ©psĆ egy nyomĂł gombos kapcsolĂł, ami a majdani riasztĂł szirĂ©nĂĄjĂĄt szĂłlaltatja meg.
Az utolsĂł elĆtti kapcsolĂł a led lĂĄmpa kapcsolĂłja lesz, ami a lĂĄbtĂ©rnĂ©l fog vilĂĄgĂtani mind a 4 helyen.
A mĂ©rĆ ĂłrĂĄknak is kerestem helyet, Ăgy a szivargyĂșjtĂł kerĂŒlt ki, de lehet hogy csak mĂĄshova, majd kiderĂŒl.
Ki olvasztottam a szivar gyĂșjtĂł helyĂ©t, mivel nem tudtam volna Ășgy szĂ©tszedni hogy ne roncsoljam, Ă©s inkĂĄbb a szivargyĂșjtĂłt mentettem meg Ă©s itt Ășgy is kellett a hely a vezetĂ©knek.
A le nyĂlĂł lapbĂłl is kellett levĂĄgni, persze ez egy olyan hamutartĂł darab, ami mĂĄr nem csukodott vissza. Lehet lehetett volna javĂtani, de az Ă©p darabot meghagytam Ă©s inkĂĄbb a 'rosszat' el vĂĄgtam.
Kellett itt-ott alakĂtani, majd egy ki faragott lemez lap, arra egy magas kopĂĄsĂĄllosĂĄgĂș anyag. Az ĂłrĂĄk aljĂĄhoz kerĂŒlt egy kapcsolĂł, hogy a mĂ©rĆ ĂłrĂĄk vilĂĄgĂtĂĄsĂĄt ki lehessen kapcsolni, akĂĄr egy filmnĂ©zĂ©s miatt.
A vezetéket bekötve a csatlakozóig. Mår csak a csatlakozó utån kell bekötni az óråkra és mehet vissza az alsó mƱszerfal is.
Az ĂłrĂĄk elhelyezkedĂ©se, balrĂłl a turbĂł nyomĂĄs mĂ©rĆ, a közĂ©psĆ az olaj hĆfok mĂ©rĆ, Ă©s a jobb oldali az olaj nyomĂĄs mĂ©rĆ.











