Blog >> csere

>> EgyébAlfaFox // Alfa 145 1.4 16v Twin Spark // 2012-12-13

Lecseréltem a gyári váltó gombot, amit likibee -től kaptam!
Még egyszer köszönöm.

>> SzervizAlfaFox // Alfa 145 1.4 16v Twin Spark // 2012-11-29

Mivel, hogy meg repezdtették a szelepfedéldeknimet a csavaroknál, s ezt anyaghibára fogva... (Nem barom módjára kellet volna megszórítani úgy, hogy még a tömítés is bánta ) Lecseréltem egy műanyag deknire és végre nem folyik az el a drága oil-om a szépségből.

>> Autóápolástipoatti // Alfa 166 3.0 V6 24V aut. Distinctive // 2012-11-28

Trendi, new style ablaktörlők kerültek fel a nagyvadra, haladjunk a korral.

>> SzervizSanyiJTD // Alfa 156 2.4 JTD 10V // 2012-10-13

Teljesen tönkre ment,így megejtettük a cseréjét!

>> SzervizKristyon // Alfa 156 SW 1.9 JTDm // 2012-10-10

Újra jött a morgó hang, ezúttal a bal hátsó kerékagy csapágy, mikor az első cserélve lett már akkor volt némi hangja, ami mostanra zavaróvá erősödött.
A féknyereg csavarjaihoz, hogy hozzá férjek, elég rendesen meg kellett bontani, egyébként elég egyszerű cserélni...

>> Egyébtipoatti // Alfa GT 1,9 Mjet 16V Distinctive // 2012-10-05

A vételáron felül a következőket igényelte költségben ez a bella: cca. 320000.- Ft. a forgalomba helyezése, egy-két dolgot cserélnem kellett rajta (balos kilincs, jobbos tükör, embléma elöl), és kapott egy fullos ápolást kívül-belül polírozással együtt. :)

ELADÓ!

>> Szervizkiko // Alfa 156 2.0 JTS sport pack // 2012-08-01

Mann olaj,levegő, aktívszenes pollen és üzemanyagszűrőt kapott, természetesen gyári selénia 10w60-nal. Kapott egy motormosást, h kijöjjön az összes kox és szenny ami benne volt a motorban. mellesleg jót tesz a vez.módosítónak. Igaz hogy nagyon drága a Mann szűrő, de jobb mint a gyári, sűrűbb a szűrőrésze, legmegbízhatóbb még szélsőséges körülmények között is! És a pollenszűrőbe is van anyag, jóval nehezebb mint bármelyik más. :)

>> SzervizAlfaFox // Alfa 145 1.4 16v Twin Spark // 2012-10-13

Vezérlésmódosító csere + Szervízdíj+Szelepfedél tömítés

>> SzervizPityukoma // Alfa 159 1.9 JTDm 16V SW // 2012-09-14

Megérett a gyári akku a cserére. Tibcsi166 cartárs pár hónapot használt EXIDE 74Ah 680A-es ex akkuja került bele ( Ő vett egy nagyobbat a 2.4-be). Már a múlt telet is nehezen viselte, idén nyáron 2 hét állás után alig akarta életre kelteni a vasat.

Néhány hete a folyadékszinteket leellenőrizve a fékfolyadék kiegyenlítő tartályában (1. kép) fekete szennyeződéseket (2. kép) találtam. Sok elképzelésem nincs, hogy mi lehetett, mivel fékfolyadékot a nagyszervizkor átpumpálással cseréltük Selénia TOP 4-re. A folyadék szintetikus ezért a biológiai szennyeződést (penészt) kizárnám. Ellenben a Cartátsak segítsége nyomán kiderült, hogy nincs meg a szűrő a tartály betöltő nyílásánál, melyet bontottan be fogok szerzni.
Sokat agyaltam, hogy hogyan lehetne egyszerűen és nagyszerűen leszívni a tartály tartalmát, de a profi megoldásra várnom kellet, mígnem unatkozva sétálva belebotlottam az OBI barkácsáruház polcán levő kiváló műszaki termékre. Egy szifonpumpa személyében (3. kép), amit nyomban (650 Ft-ért) meg is vásároltam!
Nem maradt más hátra, így felkészülten (4. kép) belevágtam a kiegyenlítő tartályban levő fékfolyadék cseréjére.
Leszívtam a régi folyadékot (5. kép), majd bele töltöttem a friss TOP 4-et (6. kép).