Blog >> szerviz
Az elmúlt hetekben megkapta az autóm a kötelező szervizt.
Ami tartalmazott: Bal alsó,felső lengőkarokat,mindkét oldali stabilizátor összekötőket.
Teljes vezérlés+összes szimering+vízszivattyú,
Főtengely szimering,vezérműtengely szimering+Vezérlés módosító,
Olajcsere (Selenia 20K) olajszűrő,levegőszűrő,pollenszűrő,
Klíma fertőtlenítés,feltöltés.
Mindkét oldali gumifékcső,kézifékkötél,
Váltóolaj (Tutela),8db gyertyacsere
Kipufogótartó gumik cseréje,Futómű állítás.
Km. állás:125338
Csörinél jártunk komplett vezérlés olaj és szűrőcserén esett át a gép. Váltó olajat is cseréltünk. Egy darabig nyugodtság van. Klíma még mindig nem jó... Csövet kell cserélni, elengedi a gázt. km.: 166500
Néhány napja leműszakizott a bella. A nem annyira nagyon legális ablakfóliától eltekintve csont nélkül, ofkorsz.
Egyúttal az első lökhárítót is lefényeztettem. Sok kőfelverődés volt rajta, egy helyen a lakk is megsérült + nekem is sikerült egy karcot tennem rá. A matricarendszám cseréje pont kapóra jött, így most lett lefényezve. Gyönyörű szép lett!
Az egészet a Csörgő autószervizre bíztam, ismét igényes, pontos, szép munkát kaptam! :) Köszönöm!
Légkondi rendszer nyomáspróba után feltöltve. Szervízcsap kupakot (a szaki szerint ott illanhatott el a gáz, mivel a rendszer tartotta a nyomást) meg lenyúltam egy Fiat Tempráról, elvileg passzol.
Na szép, megadta magát az akku. Ahogy elnézem az előző bejegyzést, majdnem percre pontosan három évig bírta. Gyanítom a Pajzs szívta le mivel nem volt használatban majdnem egy hónapig a kis paripa.
A szentélybe ma letrélereztük az autót, felújítása a motor-váltó kombónak és a motortérnek megkezdve.
Persze, hogy szakadó eső, mikor máskor?.....
Mai nap le lett szervizeltetve az autó.
Kapott:
- Selenia 20K for Alfa Romeo olajat
- Olajszűrő
- Levegőszűrő
- Pollenszűrő
- NGK Laser Platinum gyertyákat 100.000 km-es (8 db)
Egyéb munkafolyamat:
- futóműbeállítás
Km: 105.011
Eltelt 2 év. Újabb műszaki vizsga. A kocsi csont nélkül átment.
Előtte cseréltünk olajat, illetve az első stabilizátor szilentjeit. Végre megszűnt a kopogás a kocsiban.
km állás: 213.001km
Több mint két hét után eljött az ideje az első szervizlátogatásnak. Nem húztam volna eddig, de vagy én voltam elhavazva, vagy a szerelő, így nem tudtuk előbb összehozni.
Szerencsére minden rendben van a járgánnyal, szépen kerepel a motor, futóművek, fékek rendben, szóval örülünk! :)
A kötelező kezdő szerviz elvégezve:
- Vezérműszíj
- Vezető görgő
- Vízpumpa
- Olaj (Selenia 5w40 WR)
- Olajszűrő
- Levegő szűrő
- Pollenszűrő
- Sebváltóolaj
Amikor vettem nem akart benne menni a Xenon mosó, cseréltem biztosítékot, feltöltöttem, de akkor sem. A szerelő nem csinált vele semmit, de ma mégis működött mind a kettő, legalábbis a lámpát összeköpködte. Lehet meghálálta a törődést. :)
Ma reggel nekiállok kivenni a benzinszintmérőm,mivel volt benne bő 6-7 liter benzin,mellé tankoltam 26 litert és még a feléig se ment fel a mutató!Megtettem 50km-ert(városon kívül) és lement a negyede alá!147km-nél(2015.03.26 este 11óra)nulláztam és kapott még 10 litert!Nagyon kíváncsi leszek mit hoz a délelőtti bütykölés!