Blog
Bent van a motor, néhány dolgot még be kellett szereznem hozzá ( LMM, magasnyomású szivattyú szeleppel együtt, légszűrőház, légcső, motortakaró fedél ), de INDUL, szépen jár és gyönyörű a hangja - már amennyire egy négy hengeres kerregőnél beszélhetünk ilyenről. ;) Cserélve/felújítva lettek egyébként előzetesen: turbó, olajhűtő és EGR, vezérlés.

Zalaegerszeg - Budapest - Tiszaújváros
megtett út: 435,5Km
Átlagsebesség: 111,4 km/h
Átlagfogyasztás: 9,7 l/100km (klímával)
hibamentes
km óra állá: 224062 KM

A futóműves azt mondta, hogy el vannak fáradva a rugók. Persze ez hülyeség, de hát próbáljuk kicserélni, hátha okoz valami javulást. A választásom az Eibach Sportline ültetőrugókra esett, ami papíron 45/50 mm-t ültet. Egy szombati napomba került, mire kicseréltem a rugókat, de végül sikerült. Meredek a 20 mm-s nyomtávszélesítőkkel, lehet, hogy azok nem maradnak, ill. kisebbeket szerzek be.
1.kép - Ültetés előtt - fél TI futómű (elöl komplett TI, hátul gyári magasságú lengéscsillapító Bilstein B4)
2. kép - Monroe (TI) vs. Eibach Sportline hátsó rugók
3. kép - Ültetés után




Neten talátam egy lengyel emberke gyártja. Szerintem feldobja a műszerfalat. Gyárilag is ilyennek kéne lennie (1-4 kép).
Innen vettem (ebay)
Beszerelés
Vannak más dolgai is 159-hez (5-8 kép). Esetleg még a kilincs köré és műszerfal rácsán lévőbe látok fantáziát. A többit már soknak tartom, nem nagyon tetszik.










Amit tud:
- 120 fokban, nagylátószögű lencse
- 1080P full HD felvétel
- 4x digital zoom
- 2.7" LCD kijelző
- 0 Lux felvételi lehetőség
- HDMI csatlakozó
- G szenzor






Még mielőtt az új Michelin Pilot Supersport gumik felkerültek volna, feketére szintereztettem a 19"-es nyári papucsokat. A teljes műveletet a Runflat Kft-re (GabCsi) bíztam. Nagyon elégedett vagyok, szép lett és gyorsan elkészült. Köszi srácok!


Nem most történt, hanem még a tél vége körül.
Szereltem be az ülésfűtést, pár hét teszt üzem után, amikor úgy láttam minden rendben, akkor összeraktam a belsejét, aham, de az utolsó csavar betekerése után jöttek a gondok...semmi nem működött.
Irányjelző, konzol, tükrök, szellőztetés, ablaktörlők...szétszedtem az egész konzolt, hogy mi a rák okozhatja a hibát...relék, stb, stb. Nagy biztik a motortérben, de semmi...elkezdtem kiszedni az összes biztosítékot a kormány alatt és találtam egy szaros 7.5 A-es jelöletlen biztit, ami miatt semmi nem működött a kocsiban. Ez jól megszívatott. Vicc volt az egész.
Kapott az autó új "smoke" oldalindexeket. Szerintem elég béna utángyártott...mindegy. Ki látja?
Történt, hogy a bal oldali irányjelzőim folyamatosan izzottak. Nem tudtam mi a hiba. Első nap még csak az aku sarut szedtem le, hogy ne pilácsoljon semmi, ilyenkor a riasztót ki kell kapcsolni, mert egy idő után jelez, hogy nincs áram alatt. A következő nap kiszedtem az összes bal oldali irányjelzőből az izzót, ekkor törtem el a fülét az oldalindexeknek. Megette az idő. Relével nem volt gond. Érdekes, amikor kiszedtem, akkor is jelezte a műszerfalon, hogy balra világítunk. :D Két nap aku nélkül alvás után lementem, hogy folytassam a hibakeresést. Riasztó bekapcsolás után minden visszaállt az eredeti állapotára...én meg ott álltam a szétbombázott konzollal, kesztyűtartóval, kormányburkolattal.
A második nap délután, ahogy elhoztam már nem indult a gép. Az önindító nem végezte a dolgát. Az autó vizsgálása közben is gyengén indult, de az aksira gyanakodtunk. Nem az volt. Az aku 2 éves Bosch, ahogy láttam.
A szerelő egy nap alatt megoldotta a gondom. Örök hála neki.
12.000 HUF anyagár
5.000 HUF munkadíj



2
599
Fórum
Friss topicok
- MiTo
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Stelvio
- Spider
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- 164-166
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV