Blog
Már egy idelye nem.írtam... De azért még megy a project, sajnos a tél alatt elég kevés dolog került bele készült ell. De azért szépen lassan, nagyon lassan de alakul. jobb időbe majd felgyorsulnak a folyamatok. Már nem nagyon emlekszem mit is készült ell, ami hirtelen eszembejut fék legtelenitve, kuplung bekotve stb, pár jelado a helyén, néhány alkatrész lefenyezve a helyén vagy várja hogy a helyére kerüljön.

Az első lökhárító homokfűvasa és újra fényezése + kapott egy seat cupra toldatott :D Pofás lett :D
Kapott még új küszöb spoilert. A régit már nem lehetett megmenteni!
A gyári turbó könnyezett így kapott egy ujjat.
Első ,hátsó féktárcsák és betétek szintén cserélve lettek (ate)
13eSEAT Leon CUPRA
35e első löki. festés+homokfúvás
10e tuning vonószem
45e küszöb spoiler, frissen fényezve (Még felrakásra vár)
140e turbó
35e első tárcsa
32e hátsó tárcsa
25 e-h betétek
30 intercooler
20e szervíz díj








Az egyik kötelező elem nálam az a sötétítés. Erre ismét Móváron került sor a Szabó fóliánál. A srácok 3 óra alatt lefóliázták a kocsit ahol lehetett. Feltetettem az egységjelzést is ha már úgyis letisztították az ablakokat.

Kicsit nem egyszerű a gyári mérete, de meg lett találva a legmegfelelőbb gumi. Nokian R16 215/55.
Az első olajcserének is eljött az ideje. Az olaj cseréjén kívül nem történt más. Ebben a pillanatban nem volt szükség másra. Az olajcsere 130000ekm-nél történt.
Lehúztam az OBD-s csodamasinát és a Loudlinket, így nem merül az akksi, méregettem, szépen tartja a töltést. Volt egy másfél hetes állás, utána is pöcc-röff.
Csatolok egy esős képet, mert megtetszett a kocsi hátsója. Ismét :)
A nyári felnik felrakására még legalább 2 hetet várnunk kell, nem lesz időm hamarabb feltenni, pedig annyival szebb vele a kocsi, hogy ihajj :)

Már eseménynek kell írnom, ha nekem valaki be tudja állítani a geometriát az autón. Kicseréltem a kormány-összekötőket, gömbfejeket. Elmentem másnap geometriára, nem állították be, mert nem volt behúzva az összekötő. Elmentem szombaton, nem állították be, mert nem volt behúzva az összekötő,Lacci33 cartárs ma elvitte, beállították, de:
- az első rugóim döglöttek, ki kell cserélni, majd elvinni ismét.
- a hátsó kerékdőlést állító csavar el van szakadva jobb oldalt, ki kell cserélnem
Szerencsére ki tudta hozni 0,00-ba az összefutást, de ehhez az kellett, hogy a bölcső alatt emelje meg a kocsit.
A háromszög dob a JTD-n és a TD-n. Hasonlít, szerintem fel is megy egyiké a másikra, de nem egyforma.
1. kép JTD
2. kép TD
Egyben kiderült, hogy egy függesztő gumi hiányzik a TD-ről. Majd pótoljuk :-)


Lassan befjezettnek nyíilvánítható a karbantartás.. bekerültek előre a új KONI lengéscsillapítók, illetve a még gyári , és megviselt hűtő is megújult(nissens?), a szétszedéskor derült ki,hogy a váltó szimering háza/fedele repedt, ezért taknyolt a váltó, így azt is kicseréltük, a szimeringből (jobbos, csak gyári van!), házból bontottat kapott…
gyakorlatilag most "újszerű" az autó műszaki álapota :-), a futómű pedig csendes, és kanyarvadász..


kerékcsere nyárira - még van minta a gumikon, nem kell újabb garnitúra.
közben felfedezzük, mi leffeg jobb elöl: a felső lengőkar, úgyhogy azt is csere.