Blog
Szép napos időre virradtunk ma 11 órakor,így hát elérkezettnek láttam az időt egy kis erdei vonatozásra a Börzsönyben.Kismarosra vitt az utunk,illetve az Alfa,ahol már pöfögött a mozdony,ami sajnos nem gőzmozdony volt de azért néhány évtizedet visszaléptünk az időben,miközben csattogott a szerelvény fel Királyrét felé.




A mai napon csúnyán belefutottunk egy pompás dugóba az m0-on.Rögtön azelején beálltunk a 10 kilóméteres sorba.Mint később kiderült,csúnya baleset volt.Négyen bennégtek az autóban és teljes szélességben lezárták az autóutat.Persze mi is siettünk volna,mint mindenki de hát esélytelen volt. Szerencsére két vidám emberrel voltam,így kellemesen telt a két és fél óra az érdi lehajtóig.




A 2008-as 147 topic naptárhoz készítettem képeket a gépről a szegedi dóm előtt.
Egyúttal másik főképet is csináltam, volt többféle variáció:-)




130.000km-nél cseréltem le az olajat /Selénia Alfa Romeo 20K/+olajszűrőt
Most hetvegen megtortent az ac es vizpumpa csereje :D mintha kicsereltek volna az autot :D tok jo halk a motor, es mar ereje is van,most h nemcsak benzingozzel megy :D
regi vizpumpa annyira odavolt mar h nem csopogott hanem szabalyosan folyt belole a viz...
Majdnem 1 egész literes flaska viaszos üregvédő befújódott a két küszöbbe hétvégén, és visszaraktam a dobbetéteket is. Azt hiszem a küszöb projekt befejezettnek tekinthető, bár informácószerzés után lehet még 1 litert beleporlasztok a biztonság, no meg a rozsdamentesség kedvéért.
Ugy döntöttem hogy rakok az autóba egy első torony merevítőt. Mivel ez egy olyan dolog amit magam is letudok gyártani, nekifogtam. Egy kis festés és mehet az autóba.




Meg volt ma az eslő út (békéscsaba-Veszprém~300km) a felújított kocsival. Hari kicserélte a két 36-os Webereket két 40-es Dellorto-ra. Ég és föld. A motrot 5500-ig is forgattam (mutató szerint 170-nel hasítottam, számító táblázatom szerint ez már 185 is lehetne-fékpadon mérve), simán bírta ötödikben a pörgetést. Nagyon vaddisznó módon megy.
Ja, és az Imola váltó...NEM RECCSEN A KETTES!!! A régi váltóból az a nyünnyögő búgás jött, most egy másféle hangot hallok. Olyan versenyautós visítás. Persze lehet sokat állt, és megváltozik idővel a hangja.

Ma ki tudtam cserélni a kocsi kopott emblémáját a motorháztetőn. 5100 Ft volt az új, de nem volt egyszerű leszedni a régit. A trükk, hogy hajszárítózni kell az embléma hátoldalát és akkor a ragasztója elenged egy idő után. Persze vigyázni kell az emblémát rögzítő két kis fém alátétre is amikor levesszük, nekem szerencsére sikerült épen lekapni őket.
Tegnap szerencsésen hazatértem Münchenből. Az autó nagyon jól viselkedett, most először volt lehetőségem hosszabb távon tesztelni, élvezet volt a tempomat, de az is, hogy ha kellett, képes volt 160-nál is gyorsulni...:)
Kifelé menet (lakóautót követve) 110-es, hazafelé pedig 140-es utazó sebességre álltam be, a fogyasztás az egész 1600 km-re valamivel 8 liter fölött volt, ami szerintem nem vészes, főleg 3 emberrel, meg rengeteg csomaggal.
0
489
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Spider
- Stelvio
- 155
- Junior
- Brera
- Coffee - Minden ami kávé
- Alfa reklám
- Filmek
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV