Blog
Blogajánló

Tudtad, hogy a Giulia kardántengelye karbonból készült? WarbiRunner alaposan szemügyre vette új autója alját. Tovább

Egy kisebb Alfa Giulia különítmény vett részt a Balaton Park Circuit avatásán! Tovább
09.19 én elindult az eddigi legnagyobb évadzáró túránk Piritu főszervezésében és rajtam kívül még kettő hős lovagjával Giuseppével és Zselével. Az idő jobb nem is lehetett volna és a brigád sem. Ilyen sokat még sosem mentem a bátyóval de az első 200 km után össze csiszolódtunk újra. Ezen hosszú úton az ülése nagyon kényelmes meg kockáztatom nekem jobb volt mint a Hugié. Minden tökéletesen működött a technikával nálam és a többieknél is. Piritunak egy kis ablakemelő gondja támadt és Zselének pedig egy kis extra kipufogás de ez elenyésző szerintem Ilyen korú autók esetében.Az útvonal és a táj minden kétséget fölümúlt a szállás is olyan helyen terült el amit a 3 napban.megszoktunk . Kellemes érzés volt reggelente a hegyek vonzásában a párát törölgetni az autókról csapatosan és nekivágni újra és újra .Extra volt csak menni menni és menni a gép és természet vonzásában, néha úgy éreztem soha sem akarok megállni. Megtett táv 1200 km. Reméljük lesz még részünk ilyenben.


Elővettem újra az autót. Kb május óta nem ment, de lassan újra itt a tél. Az első szervíz egy váltóolaj csere volt, mert kb 70ezer km-el ezelőtt lett cserélve és egy ideje már terveztem. A leengedett olajnak kb olyan színe volt mint amikor beleöntöttem, fémreszeléket sem találtam.A fórumok alapján túl kell tölteni a váltót, ezért 2,8 liter olajat öntöttem bele. Egyelőre jól működik a híres M32-es váltó, pedig 282ezer km-nél jár az autó.

P0115 hibakóddal ismét kigyulladt a checklámpa (Vízhőmérséklet jeladó). Vettem helyben egy ERA, zöld jeladót. 19-es kis villással kényelmesen hozzá is fértem, másnap délelőtt kicseréltem a ház előtt. Helyben járatva szépen felmelegedett üzemi hőfokra, illetve megszűnt a hibajelzés is. Megnyugodtam, hogy megoldva a baj. Késő este azonban a hosszabb úton sajnos észrevettem, hogy nincs fűtés, illetve a mutató is fekszik szinte teljesen, épp csak 1-2 vonallal mozdult el felfelé lakott területen araszolva.
Az alsó és felső vízcső is egyformán melegedett, gyanítottam, a termosztát is megmakacsolta magát. Úgy is volt, nyitva állt be.
Kapott egy Gates-et, hazafelé illetve reggel munkába menet is a megszokott volt a visszajelző mutató mozgása, atom volt a fűtés.
Remélem idénre ennyi a költség. Kicsit unalmas.



Jobb oldali féltengely csere,felső lengőkar csere(Fastoriginal) szilentek zsírzása.
Reggel kisütött a nap, menni kell.
A találkozó Várpalotán adja magát, elgurultunk.
Végre csináltam egy képet Veszprémben a helikopterrel. Innen is pacsi a Giuliás cartársnak aki éppen ott volt :-)
Várpalotán sikerült a fenntartott parkolóba beállni.
Sokat beszélgettünk, ittunk egy fincsi kávét és még a napsütésben fedetlen fővel hazagurultunk.
Jó nap volt.



