Blog
Blogajánló
Tudtad, hogy a Giulia kardántengelye karbonból készült? WarbiRunner alaposan szemügyre vette új autója alját. Tovább
Egy kisebb Alfa Giulia különítmény vett részt a Balaton Park Circuit avatásán! Tovább
A 8x18-as ET35 Ronal felniszett a 159-ről "maradt meg", tökéletesen passzol az de kb. 10mm-rel bejjebb van a kerék külső pereme a gyári 8.5x20 ET31-hez képest. Lassan megérett bennem egy szépészeti upgrade. Nem várok tőle semmiféle "javulást", változást mert eddig is tökéletes volt. Kutakodtam kicsit és lassan kialakult hogy kb. 10-15mm-es szélesítés lesz a megfelelő, természetesen új csavarokkal. Köszönet Shadin-nak az útmutatásért :)
Race-Shop-ból rendeltem 12mm-es autospecifikus szettet, központosító gyűrű is ki van képezve rajta. A csavarok a GAFA AUTO-tól érkezztek. M14x1,5 40mm fekete.
Ma szereltám át a kerekeket, mentem egy kört minden rendben, jól mutat :)










Akartam, egy olyan kamerát ami, parkoláskor is rögzit. 2k minősègben vesz. Parkoláskor Time-laps módban megy. 128Gb kártya került bele. Kelett hozzá egy beèpìtő kábel, hogy a parkolás mód is menjen.




Legyen így! 😉
Novemberben már nem igazán szoktam hosszabb útra elővenni az autót, nem szoktak már megfelelő körülmények lenni. Most viszont 20 fok feletti hőmérséklet és napsütéses idő volt, úgyhogy még elővettem egyszer az autót - talán idén utoljára - egy kis élményszerzésre.
Már rögtön az elején megörvendeztetett egy új élménnyel. A benzinkúton a kezemben maradt a tanksapka teteje, az alső része viszont a nyíláson maradt, lezárva. Már Laci is mondta egyszer, hogy így járt, így nem lepődtem meg teljesen. Viszont úgy emlékszem azt mesélte, haza kellett gurulnia szerszámért, hogy leszedje. Gyorsan elgondolkoztam, hogy akkor ennyi is volt a mai nap, de végül sikerült addig feszegetni, hogy lejöjjön. Nesze neked, Ricambi Originali... Lehet egy Temuról rendelt kínai is jobban bírta volna.
Haladtam tovább a kiszemelt utak felé, de nem jutottam messzire, a 6-oson, Kakasd előtt egy előzés után a Skoda Octavia felkapcsolta a villogókat. Remek. Már a 2. új élményt szerzem. Civil kocsiból még sosem büntettek meg. Sikerült megcsípnem a 140-et előzés közben, így 100 ezer forintba fájt az előzés.
Kakasdról kiérve figyeltem a visszapillantót, 2-vel mögöttem jött a rendőr. Nem telt el sok idő, újra felkapcsolta a villogót, újabb áldozatot talált. Ekkor kicsit beleléptem, hogy ha már kifizettem a belépőt, most már tényleg hajtsuk meg a kocsit és legyen már valami élvezet is abban, ha kihoztam.
Bonyhádtól Bonyhádvarasd-Tevel felé indultam. Szokásos jól bejáratott szakasz, szeretem. Most sem okozott csalódást. Bár akadtak kavics- és sárfelhordások és az egyébként sima aszfaltban is vannak olyan huplik, amik 90-100-nál nem érződnek különösebben, de 150-160-nál már jó nagyot dob a gépen.
Teveltől továbbmentem Kisvejke felé. Itt akartam több időt tölteni. Egyrészt Kisvejkétől Lengyel felé, egyből a településhatár tábla után egy baromi élvezetes felfutó szakasz van. Olyasmi, mint amilyen Gyönk északi oldalán is található. Na ezt megfutottam 2x oda-vissza. Harapta a gép az aszfaltot.
Innen továbbmentem a nemrég felfedezett, még csak egyszer bejárt Kisvejke-Majos szakaszra. Ennek a Kisvejke-Aparhant szakasz a legjobb része, bár Majosig is élvezetes, de inkább Majos felől indulva. Először elmentem Majosig, onnan vissza Kisvejke, aztán megint vissza a nagyvejkei elágazóig (itt készültek a képek). Itt újra megfordultam és megfutottam Kisvejkéig még egyszer ezt a szakaszt. Onnan pedig megint Majosnak vettem az irányt.
Nagyjából ennyit terveztem. Kis élvezkedés, még megélni az autót, mielőtt tényleg beköszönt a hideg.
Hazafelé az M6-on betalált egy Infinity Q50S. Nem tudom milyen motor van benne, a wiki szerint 300 vagy 400 lóerős lehet. Együtt hajtottunk fel a pályára, aztán lepadlóztam. Szépen zsugorodott a tükörben. Mindig utolért, mikor valaki kijött a belsőbe. És mindig ugyanúgy lemaradt, mikor üres lett a sáv és odaléptem. Lehet csak a 300 lovas volt, mert nagyon nem bírta az iramot...








Cseréltem a xenon izzókat mert az egyik elfáradt.
Az autó továbbra is egy merő élmény....
KB 234eKm
- Kettőstömegű + kuplung
- Vezérlés
- 2db új porlasztó + 3db felújítás
- új első lengőkarok
- új első/hátsó féktárcsa + betét + kézifékkötél
- új fényszórók
- új aksi
Az autóval kapott gumik profilmélysége és mintája kiváló volt, de a használat során a 2014-es gyártás miatt sajnos elkezdett repedezni. Elöregedett.
Gyors csere mellett döntöttem.
Vredestein Ultrac +
225/45 R17 méretben







A korábbi alkalomhoz hasonlóan ismét a Kó-Pé Gumiszervizben történt meg a csere.
3350 km került a nyáriba.
Km: 156.806



Letelt a két hét várakozás, úgyhogy ma délelőtt elmentem az okmányirodába. Átvettem az elkészült rendszámot, ami kétoldalas ragasztóval a helyére került.
A lyukak csúnyák, de idővel majd azok is el lesznek tüntetve.


2
382
Fórum
Friss topicok
- Stelvio
- Forma-1
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Coffee - Minden ami kávé
- Félig Off-os autók (egy...
- Zenebutik
- Oldtimer, youngtimer
- Giulia
- Találkozások
- Tonale
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas





