Blog
A vízpumpa el kezdet hangokat adni. Megelőzven a bajt.
Lecseréltem a vezerlèst. Csapágyas volt a vízpumpa, anyag hibára gyanakszom.
Gates szett került bele.
249500km


Nagy az öröm! Hihetetlen finom darab, nagyon jó futóművel és motorral. Soha nem gondoltam, hogy ilyen élmény vezetni.
100km-t már gurultunk is.
Következő lépés egy olajcsere, szűrők cseréje és vezérlés csere (biztos ami biztos).



Ismét beleszaladt 10 ezer km., szokás szerint kapta a friss Selenia Eco2 0W20 olajat, hozzá az olaj és levegőszűrőt. (44000 km.)
Az évadzáró túrára készülve kicsit átnézztem az autót mert az évben eddig 3x mentem vele. Indítás elött aksi feltöltés és már ketyegett is a twinspark. Ablaktörlő lapát nem akar alap állásba vissza állni de azon kívül nincs baja, egy üzemanyagcső ki volt repedve ott erősen spriccelt a cső cseréjével orvosoltam a hibát.Gumik ideális nyomásra beállítva (pótkerék is). Még egy 25 km teszt kör , egy nagy takarítás és megkezdjük a túrát
2011. szeptember 14-én vettem át az autót a veszprémi Alfa kereskedésben.
2011. szeptember 14-én: 34.300 km volt benne.
2025. szeptember 14-én: 112.766 km van benne.
14 év alatt 78.466 km-t, azaz évente átlagosan ~5.605 km mentem vele. Ha egyszer eladom, senki nem fogja elhinni. :-))



Ezt is elértük. 50 ezer km együtt.
Ez alatt:
- Elfogyasztottunk 3 szett gumiabroncsot. Most a 4. szett van fent. Mind az autóra homologizált Pirelli P Zero Corsa Asimmetrico 2 volt.
- Elfogyasztottunk 6550 liter benzint. Ennek 98,5%-a 100+ oktános, a maradék 95-ös volt.
- Meglátogattunk Magyarországon kívül 6 országot: Szlovákia, Szlovénia, Olaszország, Ausztria, Románia, Szerbia.
Hirtelen ennyi "fun fact" jut eszembe, amit számszerűsíteni is tudok.

Nem sokkal a motorcsere után kicseréltem a sima fehér hátteres óracsoportot a donorból kibontott BL-ra. Sajnos abban az autóban VDC és ASR is volt, ami miatt minden induláskor sípolt az autó és világítottak a visszajelző lámpák. 😭
Agyalgattunk, hogy valahogy cseréljük ki az EEPROM-ot, vagy az egyikről mentsük át az adatokat a másikra, de mindkét opció túlságosan macerásnak tűnt. Végül gondoltam egyet, elkezdtem bontani az eredeti műszert. Meglepetten láttam, hogy a számlapokat mennyire egyszerű leszerelni. 😱
Nem teketóriáztam sokat, a BL számlapokat áttettem az eredeti műszercsoportra, majd beállítottam a mutatókat és visszatettem az autóba. Hibátlan! 😁
Annyi, hogy a ledezés piros maradt, de így is nagyon szépen mutat.
Boldogság van megint egy ideig. 🥰
Ugyanitt fehér számlapos, fehér led világítású, VDC-s, ASR-es, teljesen egyedi óracsoport eladó! 😉





0
534
Fórum
Friss topicok
- Virtuális Romeo
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Oldtimer, youngtimer
- Spider
- Coffee - Minden ami kávé
- 4C
- Zenebutik
- Giulia
- Együnk-igyunk, amíg teh...
Tagok
Új tagjaink
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki