Blog
Érzésre túl közelre vetítettek a fényszórók, így hát ellenőriztem. Ugyan kicsit szűk a hely, a faltól a lámpa 2m-re van és ennek megfelelően 2cm-t ejtettem a lámpa tengelyéhez képest. Lejjebb világított, úgyhogy állítottam rajta.
Update:
Franc sem érti a lámpa vetítését, ha közel van a kép a falon akkor a bal oldali van feljebb, ha pedig távol, akkor meg a jobb oldali :-(


Mivel hogy mazochista vagyok lecseréltem a fékfolyadékot a rendszerben. A fék nem gond ugyan úgy működik mint korábban.
A kuplung már kevésbé :-( Az 1.9-ben a kuplungharangnál egy konkrét légtelenítő csavar volt a toldó elemben. A 2.0-ban az csak egy légtelenítő szem, nem csavar, Mintha zsírzó tüske lenne.
Az olajcsere menete ebben az esetben:
- a kis szelepről le kell szedni a gumi kupakot
- majd a cső csatlakozás zéger gyűrűjét oldjuk
- a kuplung pedálhoz nem nyúlunk, kinti helyzetben hagyjuk!
- csövet ki kell húzni és a végét betenni egy gyűjtő edénybe
- hagyni kifolyni az olajat, gravitációs úton, majd utántölteni a tartályt
- feltöltés után tartály kupakot be kell zárni
- csövet visszatoljuk a helyére, de nem rögzítjük még
- kell plusz egy ember a következő művelethez,
- kézzel lassan lekezdi betolni a kuplung pedált, de óvatosan!
- eközben elöl hagyjuk a nyomástól kinyomni a csövet, tartva azt rendesen, hogy teljesen ne csússzon ki.
- ha jól csináljuk, akkor a kis "zsírzógombán" távozik a levegő
- addig csináljuk míg van benne levegő
- utána a csövet vissza toljuk és rögzítjük a zégerrel
- visszatesszük a gumi védőt.
Kb. ennyi. Egyszerűbb mint leírva.
Párom használja, ő meg nem veszi észre, nem érzi annyira ha valami gond van, ráadásul én sem foglalkoztam vele mostanság, így össze is jött egy szép kis hibalista.
Mivel a Nagyvadnak még nincsenek magyar papírjai és Januárig nem is lesz még, így a 155-el fogunk menni mindenfele. Gondoltam hát mivel jönnek nagyobb utak, így itt az ideje, hogy neki essek annak a hibalistának.
A hétvége eredménye:
- múltkorában elszakadt egy kipufogó felfüggesztő gumi, ami magával rántott másik kettőt is. Egy gyors kókányolásal az út mentén sikerült megoldani a problémát, de most végre kicseréltem a 3 elszakadt gumit is, így végre szépen áll a kipufogó. Ha már ott voltam, a tömítést is kicseréltem :)
- eleje már régóta kopog, megelégeltem ezt is. Cserések lettek a lengőkarok és a stabpálcák is. És tádáááámmm megszűnt a kopogás :)
Van még tétel bőven a listán, így hamarosan folyt köv :)



A mai napon megtörtént az első közös szervíz, ami az olajcsere lett. Km óra állása: 159 900. Belekerült a Pityukomától kapott ajándék olaj, amit ezúton is köszönök még egyszer!!!
Nyári kerekeket pihenőre küldtem és felkerültek a téli kerekek. Azért még idén utoljára lefotóztam a nyári kerekekkel is.
óra állás: 256760km


Vettem egy multikormányt, ami most került beszerelésre.
Előtte újra lett bőrözve, piros cérna, oldalt perforált bőrözés, nagyon mutatós.
A légzsákra az új embléma is felkerült.
Sajnos a gombok egyenlőre nem működnek, mert nincs meg a kábelkivezetésem hozzá, de valamit kitalálok rá. Esetleg ha valakinek valami ötlete van szívesen fogadom :)



Ma eljött a napja hogy hazahozzam ezt a gyönyörűséget. Délelőtt mentünk érte Erhardhoz. Ő intézte a hazahozatalt és a honosítást amiért nem győzök neki köszönetet mondani, egy igazi barát :-) Hollandiából származik, ehhez mérten és a kevés méternek köszönhetően szinte gyári új állapotban került hozzám. Ígérem igyekszem jó gazdája lenni. Egy kis ismerkedés után óvatosan elindultunk új otthona felé. A hazaút igazi élmény volt. Már megvettem hozzá a motor olajat, a szűrőket, amiket nemsokára ki is fogok cserélni.




