Blog
Mivel az utángyártott dob vége nem tetszett és a régié pedig jó állapotban volt elmentem a Proex-hez és átrakattam. Majdnem gyári a kipufogó, mindösszesen 22.000Ft-ért.
1-2. kép az utáncsártott vég
3. képen a tesók
4-6. a visszarakott régi vég






Az idén komoly előrelépés gumik szempontjából, hogy zsír új nyári és téli szettet kap a kocsi. A terv eredetileg az volt, hogy télen nem igazán fogom használni az autót, de egyrészt kényszerből, másrészt kényelem szempontjából ez nem megoldható maximálisan. Így kap 4 teljesen új téli gumit 205/55 R16 méretben. Matador Sibir Snow MP92 került rá. Nem drága, de biztosan 100x jobb, mint azok a téli gumik, amiken eddig gurultam. Gyártási szám 2015, tehát nem álltak több évet egy raktárban. Jöhet a tél.
Újabb két évre megkapta a műszakit. Amit cseréltünk: féltengelygumiharangok, első fékcsövek. Amit a műszaki miatt cseréltünk: led izzók, xenon, sportkipufogó, alfacitys matricák.
Műszaki érvényesség: 2017 11. 27.
Kilóméteróraállás: 237623
Mai napon felkerültek a téli gumik. Bizonyos okokból elég későn de szerencsére az időjárás engedte még. Megkapta a 156-ról a 15" lemezfelniket a még szinte új Hankook gumikkal.
Kilóméteróra állása: 302229
lassan jön a m.vizsga ideje, így a szélvédő köfelverődéseivel kezdeni kellett vmit… 12e lett volna a javítás, 14e az új+9e a beszerelés, és akkor tuti jó a dolog…
így pénteken csere lett…Nordglass, nagyon szép, tetszik,h semmi tükrözödés,fénytörés… :-)
Ilyenkor a levegő tele feszültséggel...
...amit szó szerint kell venni, mert a takaró 150% műszálból van, csattognak a szikrák, ráz rendesen.
De kit érdekel ilyesmi? A maradandó élményt a feltáruló autó adja!












Gyanús olajfolt jelent meg a lökhárítón a ködlámpa melett, kiderült a cooler megadta magát. Öcsémnek hála volt otthon egy gyári hibátlan, amit gyorsan ki is cseréltüno, visszajött az életkedve meg a lovak is.


Mivel a víz nem akart sehogysem 70 fok fölé menni, így a termosztát ki lett cserélve. Mostmár stabilan tartja a 88 fokot visszajelző szerint.
Kezdett haldoklani az önindító, leginkább már üzemmeleg motornál nem akart mindig indítani, csak tekert. Ùgyhogy megelőzendő az ottmaradást valahol, kivettük és ment felújításra. Azóta pöccre indul mindig.
Km: 208.500
Végre megszűnt a kezdetek óta fennálló idegesítő nyikorgás a kocsi bal elején amikor áthajtok egy kisebb bukkanón vagy fekvőrendőrön, köszöntetően Zének és egy általa végrehajtott felső lengőkar cserének! Kiderült azonban, hogy mindkét stabpálcát cserélni kell, de az már hétfői performansz lesz!
1
476
Fórum
Friss topicok
- 164-166
- Filmek
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Építkezés
- Giulia
- Alfás cuccok, kiegészít...
- Zenebutik
- Stelvio
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV