Blog
Also lengokarok csereje.Stab palcak csereje elol es hatul.
Elso es hatso fekek (tarcsak, betetek)Fekolaj/ fekcsovek csereje.
Kormanyosszekotok ,axial csuklok es gombfejek csereje valamint a kormanyosszekoto rud gumik csereje ( front anti roll bar bushes)
Valto kulissza javitasa, mert üresben nehezen mozgott a seb.valtokar.
Kezifek bovdenek csereje. Kipufogo tarto hegesztes.
Klimafeltoltes. Pollenszurok csereje, ami ennel mar belul van es nagyon eldugtak.
Es gumicserek igy a Vredesteinek mar ezen gurulnak tovabb valamint futomubeallitas.
Par patent, hatso feklampa foglalat csere es egyeb aprosagok potlasa.


Végre sikerült beszereznem egy jó állapotú gyári xenon bontott lámpa párt, ezzel folytatódva a gyári xenon projektem. A régiekkel semmit nem láttam sötétben utólagos xenon ide vagy oda.... a foncsor része teljesen le volt pattogva róla. Így a vége felé már az utólagos xenont is kiszedtem belőle mert ha már én nem látok semmit legalább másokat ne vakítsak el.
Szerelés elvett egy jó délutánt, mert a lököst is le kell venni róla de utána már ment minden a maga útján.
Viszont mint ahogy sejteni lehetett ki kell cserélnem az izzókat benne de ez legyen a legnagyobb baj. Még így is 5X jobban látok mint eddig :)
Km: 253 800







Idén is voltunk! és nagyon jól éreztük magunkat gratula és köszönet a szervezőknek ezért. Szerintem a helyszin kiváló választás volt.
Szombaton 10 óra körül érkeztünk Zánkára. 301 es sorszámmal regisztráltak minket :)
jó időnk volt szerencsére sok sok ismerőssel találkoztunk , beszélgettünk . Este a Téli szálláson volt a szobánk , szerintem az is jó volt voltam már jobb helyen de ez nem erről szólt. Amire kelett teljesen jó volt .
Jövőre ugyan itt találkozunk :)








Az autón 2 féle Pirelli keverék volt, elől P Zero Nero GT, hátul pedig P7 mindegyik 2015-ös DOT számmal. Nekem a P Zero szimpatikusabb, ezért kapott két újat a P7 helyére.

Elvittem futómű átvizsgálásra ültetés után, akkor mondták ,hogy a jobb első lengéscsillapító nem jó, és a jobb felső lengőkar.
Vettem egy felső lengőkart, és két új gátlót, vagyis 4-et, ezzel volt némi herce-hurca, bele sem kezdek . :D
Felső lengőkar, TRW : 190.000 km
Első lengéscsillapítók, Bilstein : 191.100km
Ismét aktuálissá vált az időszakos szerviz.1500km-el sikerült átlépni a 10ezres periódust.
Szokás szerint Mann szűrők és Mobil1 olaj került felhasználásra.
Km állás:251.200km

Eljött az első olajcsere ideje. Mióta megvettem, nem volt rendes szerelőnél (leszámítva a gumist meg egy xenon izzó cserét), ezért már én is kíváncsi voltam, hogy mit látnak, ha belenéznek. Csörihez vittem, aki egy óra alatt lecserélte a motorolajat, az olajszűrőt, üzemanyag-, pollen- és levegőszűrőt.
A szíjakra ránézve, azt mondta, hogy azok is cserések lesznek, a következő olajcserénél megejtjük ezeket is (vezérműszíj, hosszbordás szíj stb.).
Egyébként az autó rendben van :)
Korábbi postom megoldasara megelegeltem a hangot, kicsereltem elso-hatso fekbetet, fektarcsakat. Gyonyoru ezust autohoz gyonyoru uj fektarcsa dukal, igy is tortent. Delphi kerult fel mindenbol. Szerencsere a szervizem hatalmas szponzori kedvezmennyel segit rajtam mindig, igy kedvezo arakat kaptam. :)
