Blog
Akadt 1 kis probléma a parkolószenzorral. Nem működött. Mint az utolsó olajcserénél kiderült a bal oldali, hátsó, oldalsó nem működik. Meg lett rendelve és a megfelelő színre lefújva. Közben lejárt a műszaki is kicsivel, ezért a 2-t összevonva lett megcsináltatva kicserélve
Mióta nálam van az autó még nem volt lemosva a motor. Most már le van mosva. Mit értek Én ehhez...
Teljes polír. Azt nem tudom miért csináltattam meg, de mindegy. Meg van csinálva, az a lényeg. Inkább egy teljes új fény kellene az autóra....
(Az ajtónál az az izé (képek) legalább nem egy hányás most már.)
Béna hátsó rendszámtábla tartó leugrott és tartó nélkül lett felragasztva a rendszámtábla.
Hátsó lámpabúrákat is felpolírozták. Halottnak a csók.


Amíg várok a kocsira kicsit gondolkoztam a nevén. Hosszas és annál is hosszabb gondolkodás után az Ezüstróka (angolosan Silverfox) nevet kapta. Mert szép, nemes, különleges, ravasz ;-) és nem néznéd ki belőle elsőre, hogy mire képes...
Szerintem illik rá :)

Vezérlésmódosító nyilván vezérlés csere után 2000 km-rel kezd el zajongani, így az csere, valamint a hátsó felfüggesztés is szervizelve lett.
A vásárlás és sikeres átírás után eljött a kötelező kör, avagy az olajcsere. Elugrottam hát Ofihoz az Elaforgba és vettem tőlük olajszettet (olaj+szűrő, légszűrő és pollenszűrő), illetve, ha már itt jártam, akkor vettem egy hátsó jelvényt is, mert az eredeti követ kapott és megfakult. De most már szép és jó. Idővel majd talán elgondolkodom az új logo felrakásán, de ahhoz új kormány is dukálna. Meglátjuk mit hoz a jövő :)
A vezérlés cseréje egyelőre jegelve van a gyertyák cseréjével együtt, mivel 80 ezernél mindent cseréltek benne.
Szerviz: Autóház Budaörs
Km: 88.600
Szervizkönybe pecsételve
Úgy döntöttem ,hogy egy kis optikai tuningot hajtok végre a motortérben :) így rendeltem szilikon 76 mm-es átmérőjű könyököt a fojtószelepházra illetve egy 83-76 mm-es szűkítőcsövet a műanyag szívócső csatlakozáshoz. 76 mm-es fém cső volt otthon így azt nem kellet venni, ebből egy kb. 90 mm -es darabra van szükség.
A kartergáz szűrő csak ideiglenes, később a fém csőbe ugyanúgy be lesz csatlakoztatva mint ahogy gyárilag is volt.
Tehát az eredmény : jól néz ki és tuti nem szív fals levegőt a motor!
Egy kis leírás a termékről:
http://importtuning.hu/szilikoncso-szukitocsatlakozo-c-212.html
A TurboWorks termékei megerősített 4-szeres szövetszálú, 5.5 mm falvastagságú szilikon/gumicső. 5.5 bar nyomásnak, -50°C és +260°C hőmérsékletnek ellenáll. Ellenáll továbbá mindenféle olaj, zsír, és egyéb szennyeződésnek. Tökéletesen használható intercooler és szívó oldali csövezésre.




Elment Nándika egy kis szervizre Ferkéhez és DZ-hez. A gyors kis szerviz vége az lett, hogy kapott egy full full vezérlés cserét... :)
A gond az volt, hogy az 1-es hengersorban elugrott a vezérmű tengely, így elég szarul járt a gép. Miután szétszedték a srácok közölték, hogy ezen bizony nem volt vezcsere, szal megejtettük azt is.
Ennyivel még sajnos nem lett fasza az autó. Random dobált fel mindenféle hibákat. Első körben ki lett cserélve benne minden érzékelő, jeladó, ECU..stbstb, de a random hiba dobálás továbbra is fennállt. Ekkor test hibára gyanakodtak a srácok, de végül találtak két összeégett kábelt. Kicserélték és minden megoldódott :)
Műszakilag már csak egy kifogásolható dolog maradt, a lambda szonda. Hamarosan ki lesz cserélve az is ;)
192.000km