Blog
Kevés fejtér, nincs csomagtér, kemény futómű, a hátsó ülésről ne is beszéljünk... IMÁDOM!!!!
Viccet félretéve. Lesz vele munka míg olyan állapotba hozom, amilyen nekem megfelel.
- Sofőr ajtóba valami zörög ✓
(update 2016.07.26: Megszüntettem a zörgést. Az ablakemelő motor rugója zörgött ahogy hozzáért az ajtó lemezéhez. Rosszul volt visszatéve. Az előző tulaj mondta, hogy nemrég cserélték a motort, mert a régi tönkrement. Ha már leszedtem az ajtókárpitot kifújtam üregvédővel az ajtó alját.)
- Hamust nem lehet normálisan bezárni ✓
(Ezt már orvosoltam, arrébb tettem néhány foggal a tető fogaskerekét)
- a váltógomb és a kézifékkar még a búcsúba se állá meg a helyét. Mindenképp cserélni kell!! ✓
(update:2016.07.29: Váltógomb cserélve
2017.03.07: Kézifékkar cserélve gyárira)
- Anyós oldali ajtó kédergumija eléggé fáradt. Nagy tempónál befúj a menetszél az ablak és a gumi közt.✓
(update:2016.08.18: javítva)
- A csomagtartó kédergumija sok helyen el van szakadva.✓
(update:2016.08.08: Cserélve jó állapotú bontottra)
- Egy teljes polír mindenképp szükséges
- a gyári központi zár vezérlő nem működik, előző tulajok valamelyike rakatott bele utángyártott vezérlőt. Majd ennek utána kell járni, hogy a kulcsról lehessen nyitni - zárni✓
(update:2016.08.22:Klikk...)
- az antenna motorja nem működik ✓
(update: Persze hogy nem működik, mert nem motoros antenna van benne :-)
(update 2016.12.12: Cserélve elektromosra)
- a hátsó kipufogódob elég csálén áll alatta. ✓
(update 2016.08.02: megigazítva)
Az üléseket elkezdtem kipucolni, mert szinte szürkék voltak a sok retektől. ✓








14 éves voltam mikor először láttam GTV-t testközelből. Akkor még elérhetetlen álomnak tűnt számomra. Eddig kellett várni, hogy elmenjen az eszem. Nézegettem 3.0 V6-ot 2.0 V6 turbót, de elég gyenge a hazai felhozatal a használt autó piacon ezekből a modellekből. Aztán megláttam Őt. Fényképeken tetszett, igaz hogy nem V6, de adtam neki egy esélyt, győzött a józanabbik ész. Elmentünk megnézni. Mikor megpillantottam már tudtam hogy GTV tulaj vagyok. Körbejártuk, alánéztünk, kipróbáltuk, megalkudtunk és kezdődhet a hátralévő közös életünk. Ennek a kis autónak 14 évet kellet várni, hogy rám találjon. Gyerekkori álmom vált valóra.
km állás: 102.059km
Egy régebbi tulaj.





Exide Premium EA 770, 77AH - 760A lett a kiválasztott, egyrészt az adatai miatt, másrészt mert ez volt raktáron itt Győrben a Béli és Béli Kft-nél.
Az előd ZAP Silver 4 évet élt.
Elvitték! :(
Sajnálom azért! Nagyon jó autó volt. Jött, ment, tette a dolgát. Sose hagyott cserben senkit.
18 éves, 410.000 Km-l... Remélem még azért sokáig róhatja az utakat.

A sors furcsa fintora...
2013.07.20.
30.születésnapi ajándékom a magam részéről a 159.
2016.07.25.
Mintha a fél karomat vágnák le, de muszáj volt megtennem.
A vas eladva.

Meguntam a semmire nem valo es nem rendesen erintkezo szivargyujtos toltoket, ezert uj megoldasra adtam a fejem.
Rendeltem egy dupla USB aljzatot. A legobb idot a szerelesbol a szivargyujto kiszerelese okozta, ezt roncsolas nelkul nem is sikerult eszkozolnom. Nem faj miatta a fejem, semmire nem valo...
A hatso csatlakozo teljesen megfelel ehhez az aljzathoz , annyi a kulonbseg, hogy nem jo helyen vannak a csatlakozoba a saruk, de szerencsemre szerelhetoek.
Atraktam masik helyre, es tokeletesen mukodik. Semmi kabelt nem kellett elvagni!
Ugy nez ki, mintha gyari lenne, semmi faragast nem igenyelt, es ami a legfontosabb, remekul mukodik.
Folyamatos GPS hasznalat mellett ratolt a telefonra. Ezt mas szivargyujtos eszkozzel soha nem tapasztaltam, merult kozbe a telefon allandoan, eppen , hogy csak lassitottak a folyamatot.
De ez perfect!
A hamuzot ki is vettem, soha nem lesz ragyujtva az autoba. A helyere egy voltmerot szeretnek.



Átalakíttattam egy mester emberrel a kormányom,és ha már azt csinálták, elküldtem a váltógombom is.
159 Ti design mintájára készült, nem kértem olyan markánsra az átalakítást. Piros cérna, és perforált bőr volt a kérésem az oldalára. A váltógomb is perforált bőr lett.
Profi munka, gyönyörű mindkettő.
A régi kormányomnak se volt baja, nem feslett, nem szakadt, nem azért lett átbőrözve.
Hanem ,mert nekem így tetszik!



Munkából hazafelé észleltem hogy a vízhőfok picit túlment a 90 fokon . és csak ment ment felfelé gyorsan félreálltam megnéztem mi a helyzet. A kiegyenlítő tartály tetején a visszafolyó ágnál el van törve a cső, maga a műanyag, és már csak a tarály alján volt egy picike víz . még jó hogy melege volt a motornak.
Volt nálam egy fél liter desztilált víz beleöntöttem és haza cammogtam vele.
Gyorsan elkezdtem bújni a netet tartály után keresgélve de sajnos sehol nem találtam új tartályt. Így kénytelen voltam a bontott felé kukucskálni . Sikerült is találni egyet és meg is rendeltem Marektól . Köszi innen is .
Amíg megjött ideiglenesen megpróbáltam megragasztani és kitámasztani . sikerrel is jártam de hát olyan lett amiylen :D Pár napig jó lesz :)
Miután megjött alaposan kimostam és be is szereltem . Most minden OK :)
Km: 254.241







A lámpa csere után jöhet a másik szintén gyári kiegészítő ami a xenonlámpa velejárója a lámpa kapcsoló. A halogénnel szerelt kocsiknál van egy lámpa magasság állító ami a xenonlámpánál nincs. mivel magától szintez. ( ez lesz a következő projekt )
Alfacityn volt megbeszélve a találkozó és sikeresen át is vettem a lámpa kapcsolót amit még ott be is szereltem :)
minden jól működik . Még egy lépés a legalizálás felé .
Km: 254.100


0
302
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Zenebutik
- Tonale
- Coffee - Minden ami kávé
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Motorsport
- Giulietta
- Adok-veszek
- 159
- Stelvio
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
