Blog
Vezérlés csere történt Ruville és Dayco cuccok kerültek bele. Köszönet a szerelésért Surci barátomnak :)


108075 km-nél megtörtént az olajcsere. Természetesen, hogy ne legyen minden jó, meghúztam finoman az olajleeresztő csavart, beletöltöttük a vadi új Selenia-t miután felraktam az új olajszűrőt. A pumpa felkapta az olajat, egyből el is tűnt indítás után az olaj ikon a műszerfalon. Jó tíz perc után ránéztem, olajos enyhén a leeresztő csavar. Akkor húzzunk rá. Húznám én, de persze nem lehet jobban, a teknőben meg van szakadva a menet. Hülye hiba, tudom, megnézhettem volna. Nagyon jó, benne az új olaj, lóvé nulla, most mi legyen. Olaj és hőálló szilikonnal lekenve, hogy ne csöpögjön, remélhetőleg kibírja amíg meglesz a keret rá. Nem mondhatnám, hogy túl boldog vagyok.
Felkerültek végre a nyári kerekek. Schmidt felni, Pirelli gumi 215/40 r17 méretben, 4db mozgókúpos +1 kerékőr van felninként. Tehermentesítő karika van a felni és az agy között.
Az elején vegyesek voltak a benyomásaim, de minél többet nézem annál jobban tetszik.
Kis fújkálás lesz még a féknyergeken és a kerékagyon. A Schmidt kupakokat nem merem használni félek hogy egyből lelopják, esztergáltatok majd kupakot valószínűleg fekete fehér Alfa matricával rakom fel.



Miután a TS-ről átpakoltam a Brembo fékrendszert, a jobb oldal mindig vacakolt. Kb. 300 km után elkezdte érni bal kanyarokban a tárcsát a nyereg. Nem volt túl biztató, így mivel melóban áll a kocsi már második hete, az esztergás kollégával csináltattam 30-as hengerből 9,5 mm vastagságú távtartógyűrűket. Be is raktam, amint kész lett. Azért, hogy kiküszöböljem a csavarok meglazulását, minden csavarra öntöttem egy kis menetragasztót. Majd teszteljük ezt is hosszútávon, ha megjön a várva-várt féltengelyem.
Megjöttek a ledes helyzetjelzők kínából, gyorsan be is raktam őket, plusz tompítottba is vettem Night breaker -t. Jobban látok vele, de nem vagyok tőle seggre esve. A csomagoláson lévő +110% természetesen nem valós. BlueVisiont akartam eredetileg, de nem volt türelmem kivárni a futárt, kicsit bánom.
Night Breaker Unlimited: 6250.-
LED helyzetjelző: 750.-




Sikerült is beszereznem a fent említett eszközből négy darabot.Persze korántsem biztos,hogy ez megakadályozza a tolvajokat abban,hogy elvigyék a kerekeimet,de a lelkiismeretem legalább nyugodt:-))!


Eljött az idő, az olaj+olajszűrő+fagyálló cseréjére. Ismét leszereltem a tágulásit és pár darab dunai kaviccsal és ecetes vízzel félig töltve, kézzel rázogatva kitisztítottam belülről a vízkövet. Eneos 5W-40 olaj, CHAMPION szűrővel ment bele, ismét sikerült a kisebbet vennem :(.
Sajnos levegőnek néztem a levegőt, légszűrő pollenszűrőt elfelejtettem hétvégére megvenni. Így jobb híján holnap neki állok a Selespeed finomhangoláshoz egy laptoppal
134757 Km




Még két hete kivágta a 40A biztit a fűtő ventilátor, ekkor lettem figyelmes arra, hogy fogy a víz a kiegyenlítő tartályból, majd a nyomozgatás után lett meg, hogy bizony a hűtő lyukas.
Tegnap sikerült vennem egy újat, ma pedig rászántam magam, hogy kicseréljem, csak annyit, hogy macerásabb mint gondoltam...
Közben visszaraktam a hagyományos izzókat a ködlámpába a xenon helyett, valahogy már nem tetszett, hogy olyan lassan melegszenek be...




2
532
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- AlfaCity 2025 - július ...
- Zenebutik
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV