Blog
Összedugtam a kábeleket és megnéztem az ABS vezérlést. Nincs hiba tárolva.
Rádugtam az ECU-ra is a gépet és két hibakódot találtam.
Kitöröltem őket, de az FRA kis idő múlva visszajött. Jó lenne tudni, hogy mit jelent a "nyitott áramkör" magyarázat a hibához. A kiolvasott értéke stabilan áll 25,6-on.
LMM és a lambda jele mozog, jónak tűnnek.
Az igazi meglepetés azonban a futott km:
A km óra állása: 143.727 - ECU állása: 206.829
Hmmm, az előző gazdájától 4 évre visszamenőleg megvannak a számlák, azon végig ott az óra állása, sőt egy van még az azt megelőző első gazdájától is, az is stimmel...
Néhány dolog, ami nehezen hihető a kiolvasott km óra állással kapcsolatban:
- most dobtuk ki a gyári kuplungot, nem igazán volt megkopva a tárcsa,
- 8 ezerrel ezelőtt dobtam ki az eredeti első féket,
- gyakorlatilag nem fogyaszt olajat a motor (ki hallott már olyat, hogy TS blokk 200 ezerrel a háta mögött nem zabálja az olajat?)
- a kormány kopása se volt vészes,
- ...
Most akkor hogy is van ez????
Biztos, ami biztos megyek pár km-t és újra olvasunk. Ha valami olaszos Giovanni féle kavarásról van szó, a 44%-os többletet látni kell.
Ha nem lesz különbség, akkor meg volt buherálva a Pók.





Első lengéscsillapító gyenge a nagy kerékhez, úthibákon elpattog a kerék.
Boge cseréli a Delphi-t.
Ablakmosótartályom repedt, javított volt és eresztett.
Sikerült venni egy bontottat ami Brigiciol után újjászületett, s repedést is találtam, ereszt is. Remek... Kapott pillanatragasztót kívülről-belülről + belülről ragasztót.






Régi jeladó halott volt.
Alfáé 15ezer lett volna, 1500-ös Zsigulié csak 2300ft.
Kellett hozzá egy adapter és minden ok.
Önindító melegen megbízhatatlan volt, sokszor meg sem nyekkent.
Kapott egy 40A-s relét a gyújtáskapcsoló felől + egy direkt testet az önindító háza.
Azóta hibátlan !





Megvan a rendszám :) Rájöttem, hogy a központi okmányiroda hétvégén is nyitva van, úgyhogy ma délelőtt megpróbáltam. Az ajtóból majdnem visszafordultam, mert olyan tömeg volt, hogy be se nagyon lehetett menni. Végül röpke két óra várakozás után sorra kerültem és némi pénzügyi tranzakció után enyém lett a rendszám.
Azért a magyar valóság egy utolsó ostorcsapást még tartogatott: a magyar rendszám természetesen nem fért bele a holland rendszámtartóba, de ezt azért hamar megoldottam. Suhanhatunk. :)
188660km Újra kötelező szerviz. Elaforg-tól minden gyári /Selenia 20k,olajszűrő,levegőszűrő,üzemanyagszűrő./
Magnat Bull Power 2200 erőlködó és egy Magnat Power Bull 3000-es mélynyomós doboz került ma be a csomagtartóba.
A kábelezés adott volt ezért tettem be csak, hogy egy kis mély majd masszírozzon hátulról.
Még kap egy Toxic 1F-os kondit és összeáll a mjúzik rész:-)Csatlakozók, egyebek még úton.





Ma kicseréltem a csomagtér ajtó teleszkópokat, iszonyú gyengék voltak már, hűvösebb időben már nem tudták megtartani, tavaly télen többször fejbe vert. Bárdinál vettem, kedvezménnyel, LIP. Volt "Bárdi" is, de azt nem tudták megmondani, hogy ki gyártja, az egy ezressel olcsóbb lett volna.
Teljesen más ezzel, még lecsukni is nehéz most a csomagtartó ajtót :-)).
2012.09.21-én meg lett csináltatva a Chip tuning
így már 240 LE és 470NM nagyon komolyat megy, automata ezért sem nyúzom de azért próbálgattam mit tud)
Hát szerencsére a sógor elég jó autószerelő,sikerült kiszednie a váltót mindenféle emelő-szerelőgödör nélkül :-) erre azért volt szükség mert a váltó és motor között elég erőteljesen folyott az olaj, ha már lent a váltó fényderült pár hibára:folyik a kuplunk munkahenger,szakadtak a féltengely porvédők, hátsó motortartó baknak ámen, szelep fedél tömités ereszt, ezek a hibák mind orvosolva lesznek a hétvégén, továbbá kitakaritjuk még a turbót, mert magas fordulatnál letilt..rem segit rajta :S naszóval még tavaj vettem alfacityn egy főtengely szimeringet,ami jó is a 166-ba,de a váltó leszerelése utánn szembesültünk hogy nemis onnan szivárog hanem mellőle, a fekete karika: lásd az utolsó előtti képen.. gondolom azis vmi szimering féle, na ezt jól letömitettük aztán mehetett vissza váltó.Ha minden igaz akkor a hétvégén már össze is lesz rakva az autó a halom uj alkatrésszel.. megjegyzés: a kuplung teljesen jó, ujszerű tehát nemhazudott az előző tulaj hogy volt cserélve :))




1
611
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Hevesi huszárok
- Adok-veszek
- Coffee - Minden ami kávé
- 4C
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10