Blog
Egy kis szervíz:
- hátsó gumifékcsövek csere
- hátsó kézifékkötelek cseréje (jobb-bal)
- fém fékcsövek csere
- bal hátsó féknyereg csere (bontott)
- AR 164 sebességmérő jeladó felszerelés, hekkelt csatlakozóval
- leömlőre került ún. hőálló bandázs
- leömlő fölé felkerül a hővédő lemez (sajnos meleg motorra így is nehezen indul)
- LMM alá tartókonzol került
- rögzítettem az első lökhárítót és a klímahűtőt VÉGLEGESEN
- hővédő lemezt készítettem a kocsi aljára
- AC relék cseréje
kb. 3 hete állt az autó, várva a hogy megcsináltassam a vizsgát.
Sajnos álltó helyében (bár már előtte is észrevettem) jobb oldalon olajfolt volt alatta. Nagyon nem örültem, nyilvánvaló volt hogy a motorból jön. De álltó helyében???
Aztán végre eljutottam odáig hogy végre nekilássak felkészíteni a műszakira, gondoltam egyúttal megnézem az olajfolyás okát is. Ehhez viszont a cégtől le kellett vinnem a műhelybe. Gondoltam azért járatom egy picit mielőtt elindulok, mert ha álltó helyében folyt akkor menet közben ki tudja? Így is tettem, de sajnos nagyon megindult belőle valami folyadék. A para elkapott, megszagoltam és benzin volt.. Na ez döbbentett meg nagyon. Beálltam a céges műhelybe hogy legalább a benzinfolyást megállítsam, ezért előbb le kellett bontani a szervotartályt. Mikor hozzáláttam, észrevettem hogy az egyik csövön a bilincs le van lazulva, és szivárog az olaj. Hoppá, csak nem ez volt az olajfolt a kocsi alatt? Mindenesetre meghúztam. A benzincső meg volt törve, levágtam, visszaraktam.. Nos, se olaj, se benzin többet. :)
Gyönyörű hangra vágytam!!! Totti segítségével egy Bosal Brospeed hátsó kipufogódob került a járgányra. Gázadásra mélyről előtörő brummmmogás hallható :))))) Nagyon dögös!!!
Mint minden Twinspark motort, így az enyémet is utolérte a végzet. Indítás után csúnya kopogó hangot adott. Zé gyógypillantása után a vezmód kicserélődött...a kopogó hang megszünt.
Végre kicseréltem a gyertyákat és a lambda szondát. A fogyim lement 10-12 L-re! Hurrá
Gyertya: NGK PFR6B
Lambda: Bosch..
Hozzávalók:
1 középső kézifékkötél
1 pár hátsó féktárcsa (Brembo Sport)
1 garnitúra fékbetét (TRW)
1 bal külső kormányösszekötő





Kicseréltem a ventillátor hőkapcsolót
Végre megtörtént a termosztát csere! Sokkal jobb lett! :)
Szakadt volt a jobb első féltengely gumiharang. Ki kellett cserélni, meg is vettem a cuccot. Egy lazább nap délutánján megkértem a cégnél az egyik szerelő kollégámat hogy cserélje ki. Sajnos a hülye kialakítása miatt ezt le kell ütni, ami nagyon nem akart sikerülni. Kivettük hát a helyéről, be a satuba majd ott is ütöttük lefelé! De nem engedett inkább eltört! Így hát vehettem egy komplett külső féltengely csuklót.. Mindig megszopatom magam ezzel a kocsival!
2 db ablaktörlő gumi csere, gyárira. Egyébként elég vacak állapotban vannak a karok. Bár vacilálok rajta mert jobban szeretném ha minden gyári lenne, de lehet hogy lecserélem egy sima karra, amihez járna az "AERO" lapát..
4
622
Fórum
Friss topicok
- Adok-veszek
- Oldtimer, youngtimer
- Filmek
- Alfa történelem, híres ...
- Spider
- Zenebutik
- Giulia
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- 159
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth