Blog
volt par teljesitmenyvesztesi problemam "kamionsor" elozese kozben, ami motorujrainditas utan eltunt, s minden ment szepen tovabb.. pe-Ti tanacsara viszont egr tisztitas melett dontottem, tegnap sikerult ra idot szakitani. ugyan well-done zsiroldom nem volt, de hat az eredmennyel igyis elegedett voltam. :) foleg beszereles utan. a motor kapott jopar loerot, kapasbol nem kell visszavaltanom 1800 as fordulatnal 12% os dombnak... :). joojel, most johet majd a kamionsor elozesi proba :D







Bár az elmúlt 3 hónapban többet tettem érte mint az összes tulaj 20 év alatt, de szünet kell, ideiglenesen forgalomból kivonva. 7-es kompresszióval nem vidám az élet...
+ jön a quattro szezon... bocsi
Ma Erhard javaslatára (korábban mások is mondták már) kiiktattam az egeret. Nem vacakoltam lefalazással, főleg, hogy egyszer próbáltam már szétszedni és csúfos kudarcba fulladt. Össze van állva a csavar az EGR szeleppel, az imbuszkulcs csak hajlott, meg se mozdult. Úgyhogy most szimplán lehúztam a vákuumdob tetejéről a vezérlőtől jövő vákuumcsövet, és reménykedtem, hogy a rendszer vákuum alatt van nyitva. Ledugóztam a cső végét persze, nyitva csövet nem hagyunk, ezt a Wartburgon már megtanultam :-) És láss csodát, az autó működik, a gázreakciója jobb lett, és nincs erővesztés 2-es padlógázra. Még mintha finomabban is lehetne váltani, nem zakkan akkorákat. Gondolom ez a gázreakcióval összefügghet, eddig úgy váltottam, hogy rajtahagytam a lábam a gázon picit, most ezt nem kell. Szuper lett. Cserébe ültetek jövőhéten egy fát, így környezetvédelmileg 0-ba kijövök....


Meg érkezt a Slim Spoiler! Jövö héten remélem el is jút a fényezőhöz a többi motyoval együt!
(1008-1011)
sződ-nevelek - budapest (autómosás) - tihany - nagyvázsony (kinizsi vár) - hévíz (hotel) - keszthely (festetich kastély) - szigliget (vár) - tapolca (pizza, tavas barlang) - sümeg (vár) - hévíz (hotel) - kaposújlak (KÚL) - kaposvár (kaja) - hévíz (hotel) - keszthely (balatoni sétahajózás, kastély cukrászda) - tihany-sajkod (romtemplom) - budaörs (vásárlás, 8C:) sződ-nevelek
mindösszesen 794km, 8,xx l-es átlagfogyasztással
[Költségeim: kézi autómosás 300Ft]








Újabb 2 hónap telt el... ismét elővettem a piroskát, leflexeltem az indítómotort rögzítő csavarokból egy keveset és így sikerült is berakni az önindítót, úgyhogy ismét felhördült a boxer. Elsőre kicsit nyöszörgött a szervó, meg talán valamelyik szíj, de aztán elmentünk mosóba, és visszafelé már nem volt probléma.
Marklar kollégától végre sikerült beszerezni egy jobbos e-tükröt. Eddig manuális volt (nem gyárilag, de már így vettem). Pesze a "leveszem, forrasztom, felrakom" elgondolás kicsit bonyolultabbra sikerült, mivel a tükörlap fordítva volt felszerelve a konzolra (nemtom ehhez mennyit kell inni), így egyik irányba megakadt a keretbe. Így, csak le kellett szedni a tükörlapot és gondoltam, akkor már megvizslatjuk, mitől mozog az a tükör. :)



Selenia 20K, 215500km
Mivel Marklar kolléga igen sokszor rémisztget a bontott 155ök hátsó lökős által takart sárvédőrészének rémképeivel, gondoltam rászánom magam megnézem mi lehet ott. Hát... azért ez a két karosszéria elem egymásra "vasalása" nem tűnik egy okos ötletnek...:( látható, h az alsó szépen el kezd korrodálni, és amire a felszínre ér addigra tképpen már mindegy. Pesze lekezeltem , amennyire tudtam (az eddig látott képekhez képest nem durva), de tartós megoldást csak egy komoly lakatolás nyújthat...


Csőstül jön a baj általában... a klíma minimum nyomáskapcsolóból kitört a kábel. A nyomáskapcsolót kivenno ugye nem akartuk, ahhoz leengedni a klímát elég macera. Így tapasztalt nőgyógyászokat meghazudtolva 1 óra alatt sikerült visszaforrasztani a kábelt...
0
696