Blog
Sajnos van egy kis gond az önindítóval - illetve valószínű azzal.
A probléma nem újkeletű, a jelenség a következő:
Meleg motornál az önindító nagyon lassan forgat és eztán "véletlenül" elkapja, vagy extrém esetben ha nagyon meleg az autó, és a külső hőmérséklet is magas, akkor egyáltalán nem indul be. Ez utóbbi esetben az akksinál a +kábel meleg!
Lehetséges okok:
- önindító meghalt, elégett, mert sokáig nem volt föltte a leömlő hőjét takaró hőpajzs
- kábelezési probléma (táp) - a tápkábel újra lett húzva, mert hátra kellett vezetni
- önindítón lévő vékony tápkábel hibája
- test hiba
Hibakeresés:
1. Mikor nem indul, közvetlen tápkábelt vezetni az akksiról az önindítóra (esetleg külön akksiról mindezt)
2. Mikor nem indul, bikázni egy másik autóról
3. vékony kábel ellenőrzése
4. önindító felújítás
Ablakmodul üzembehelyezés + csomagtér világítás javítása (1002) egy felsőgödi autóvillamossági szerelőnél.
[Költségeim: munkadíj 3800Ft]
Tegnap éjjel a csajok hazafuvarozása közben érdekes eseményre lettem figyelmes a műszerfalon. Le is fényképeztem. Bocsánat a minőségért, de csak telefon volt nálam. :D


Végre van távirányítóm, sajnos a csomagtartó nyitását erről nem sikerült megoldani, de majd meglátjuk..
+ később szeretnék bele "komfortot" is, azaz hogy felhúzza, és leengedje az ablakokat, sőt a tetőt is így szeretném megoldani.


Ezzel a praktikus kis "ládával" sikerült rendet tennem a csomitartóba. Majd még szerzek bele szatyorakasztó fület is, de egyébként amíg a nem kerül bele a hifi addig így marad..


Új szót tanultam Retrofit
Jelentése: Alkatrészek és kifutott berendezés-részek cseréje az eredeti gyártás fenntartása és berendezés konfiguráció fenntartása mellett.
Magyarul ez az autóra fordítva annyit tesz hogy adott alkatrész újabb verzióra cserélése!
Érthetőbb egy példán keresztül, a legelterjedtebb retrofit a klíma, mikor a régi R12ből, GYÁRI R134-et csinálnak.
Az én első retrofitom a gyújtáskulcs, mert vallom hogy nem Alfa az Alfa piros kulcs nélkül! :) Beszerelés még nem tom mikor lesz!


Ma olajcserére került a sor, kapott a kicsike Seléniá-t meg új olajszűrőt és még egy adalékanyagot... viszont.... történt egy nagyon kellemetlen dolog..... észrevettem az alvázon egy 5 cm átmérőjű lyukat... .nagyon nem jó, mert csak a szőnyeg van ott... :(((



Ma megjött a Ventilátorom a középkonzolba, ami nem zörög cak-pak 3000 pénz volt, gondoltam egyet és ki is cseréltem a középkonzollal együtt.... :D


Kész az autó motorja! Korábban Komárom környékén mind a négy dugattyúm gátszakadt lett. Szerencsére trélerre került azonnal, így a brutális 2l/100 Km-es olajfogyás ellenére, nullás méretű gyári gyűrűs dugókkal meg lehetett oldani a problémát. A motorban gyakorlatilag mindent kicseréltünk. Járt gépműhelyben is. Kimérték, azt mondták tuti lesz. Kapott vezérlésmódosítót is, ugyancsak gyárit.
1
519
Fórum
Friss topicok
- Adok-veszek
- Alfa történelem, híres ...
- Filmek
- Giulia
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- Spider
- 159
- Brera
- Alfa reklám
Tagok
Új tagjaink
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth