Blog
Évforduló
Februárban volt öt éve, hogy Marklarral együtt elmentünk megnézni a XV. kerületbe egy lelakott, de jobb sorsra érdemes V6-ost, amely esetleg jó alap lehetne egy egyedi autóhoz. Az áprilisban kezdődő felújítás majd egy évet vett igénybe és négy éve 2012. február 29-én fényezték le. De így is éppen csak az AlfaCity előtti este készült el, és pont le tudtunk menni vele Komáromba. De megérte, mert a legszebb 155-nek lett választva.
Az elmúlt egy-két évben sajnos nem sok időm volt vele foglakozni és autózni, így csak tavaly novemberre lett meg benne az első 5000km-t. Mondhatnám mostanra járattam be. Ezért elvittük egy teljesítménymérésre és ott 206,2LE-t és 436,4Nm-s nyomatékot mértek. (Érdekességként egy 2009-s Audi A8 3.0V6 TDi motorjának a teljesítménye: 233LE és 450Nm.) Igaz előbb 160kg plusz súlyt kellett betenni a két ember mellé, hogy meg lehessen mérni és ne csússzanak meg a kerekek. :-))
Kezdésnek szerintem azért így sem annyira rossz ...








Jupiiii ma befizetesre kerult a regisztracios ado :)
Mivel annyit kellett sorban allni a vamudvarban, hogy elment a turelmem mindentol, igy az okmanyiroda holnapra marad :)
Mivel az első szenzor cseréjét követően még mindig nem szintezett a xenon, így gondoltam rákukkantok a hátsó szenzorra is. Hála az égnek, az is off-os lett, így azt is cseréltem. Ismét Fangio volt az ellátó, utólag is köszönet érte :)
A szenzor csere itt már nem volt olyan egyszerű, mint az elsőnél. Természetesen a tartó konzolon lévő két menetes szár letört ahogy hozzá értem... de egy flex és fúró segítségével meg is oldottam a problémát. Kapott két új csavart, vissza raktam a helyére, tökéletes :)

Sajnos a színkód táblám le van kopva. Az ajtó sérülése miatt szűkségem volt rá így a fórumon kértem segítséget. Gt cartárs segített és csinált matricát is amit a kígyó és registered matrícával együtt postázta nekem. Köszi még egyszer!
Kerestem szín azonos ajtót, de nem találtam így levettem meg a két visszapillantó tükröt is és hazaküldtem fényeztetni .A tükör tartón egy két helyen kezdett felpúposodni a fényezés sajnos,de így legalább az is meglesz. Egy itteni kollégám és Mzoli cartársunk segített a szállításba (köszi).
Bátaszéken Horváth János(vagy egy kollégája) csinálta,nem olcsón dolgozik de nem is hiba nélkül.Többet nem viszek semmit oda.
Akkumulátor csere 12V 80Ah 700A
Elérkezett az idő, a már korábban beszerzett alkatrészek ki lettek cserélve. A kuplungra rá se lehet ismerni :)
Km óra állás: 232 181


2011.07.29.-154850 km-vezérléscsere, olaj+szűrők cseréje
2012.03.20.-165000 km-olaj+szűrők cseréje
2013.04.05.-175984 km-olaj+szűrők cseréje
2013.11.25.-186533 km-olaj+szűrők cseréje
2014.11.08.-197548 km-olaj+szűrők cseréje
2015.08.10.-210000 km-olaj+szűrők cseréje
2016.03.12.-224000 km-olaj+szűrők cseréje
Kiolvastam az agyát, nincs tárolt hibakód.
Olajat nem kellett utánatölteni a csere óta, nem észlelhető fogyás.
Jól fogyaszt és jól megy.
Valamelyik görgő viszont kezd hangoskodni, ezzel foglalkoznom kell majd.
Megjöttek a gumik,vasárnap rendelve kedd délelőtt kiszállítva.A gumik Nexen N8000 esek lettek.Utánaolvastam a gumiknak mindenhol pozitív értékelésekez kapott.Gumis cimborám is csk megerősítette ezen infóimat.Mivel sikerült még viszonylag jó árat is kifogni igy nem volt kérdés.Áprilisban felugranak a frissen fényezett ti felnik.


