Blog
Egy hét után máris le kell venni a szép nyári papucsot. Mese nincs jön a tél, venni kellett 4 felnit + téli gumit.
Próbaút után elhoztam hát Júliát :)
Csont nékül,újabb 1 év műszaki.
km állás: 140.200
Lassan itt az ideje rendbeszedni a kicsikét. :D
Hát el is mentem rendelni pár apróságot, amit ideje lesz lassan cserélni.!
- Komplett vezérlés, vízpumpával
- Új a/c pumpa
- Levegőszűrő
- Üzemanyagszűrő
- Olajszűrő, meg hozzá 8L Selenia Racing 10w-60
- 6 db gyárilag belevaló gyertya
Egyenlőre csak ennyi, majd meglátjuk kér e még valamit. :D
Egy érdekesség: vezérműszíj feszítőjét Amerikából kellett lerendelni, így 4 hetet várnom kell míg megjön. :)
Amíg garázsban van addig neki álltunk szétkapni, úgyse megy sehova. :D
A bőr üléseket elvittem egy remek kárpitoshoz, ahol felújítják és rendbe szedik őket. :D Elég rossz állapotban voltak már, főleg a két első. Összegezve: szivacsozás ki volt ülve már; a háttámla el volt hajolva, vagy törve; egy két helyen lejött a festék, mert utólag lett már festve itt-ott, de nem valami szakszerűen. :D Kiváncsi leszek a végeredményre. :)
Mivel a hátsó ülés mögött van az A/C így azt is kikaptuk. Nem volt egyszerű, mert már jártak ott előttünk, és kicsit gányolva volt.. :D
Egyenlőre csak eddig jutottunk. Nem kapkodunk el semmit.. :D
Úgy gondoltam, hogy télen nem fogom használni, mivel szeretném megőrizni ezt a remek állapotát az autónak! Tavaszra felkészülünk, cserélve lesz minden ami kell, és végleg orvosoljuk az összes hibát remélhetőleg. :)

Na nézzünk rá a gyújtásra a 6-os hengernél. Elég érdekes volt. Nem belevaló gyertya van ott, így a pipa is majdnemhogy kogyogott rajta. Persze hogy kimarad a gyújtás így. :D
Rendeljünk 6 db gyári gyertyát akkor. :)
Az alapjáratra visszatérve, még nem jöttünk rá hogy miert csinálja. Hidegen jó, melegen meg le akar állni az autó. :D hagyom fél órát állni, utána meg jó egészen másnapig. :D
A másik hogy miert nem megy? Jó kérdés. :D de szerintünk az üzemanyagrendszerben lesz valahol a hiba. A/C elég hangos már, lehet nem tudja a nyomást, vagy azt a szállított mennyiséget ami kell neki fordulaton. :D meg a sípolás mellett más hangok is jönnek a tank felől. Olyan mint egy betonkeverő ami teli van csak kaviccsal. :D
Mind1. A hiba keresést elnapoljuk, addig max 3000-es fordulatig használjuk. :)
Na mint utobb kiderült, az autó 1Bar töltőnyomás helyett 0,2Barral üzemelt. Érezhetően nem is úgy ment, mint ahogy illene neki. Néztük a csöveket, rendben volt mind. Nem tudom miert, de próbaképp kicseréltük a folytószelepállásérzékelőt, ugyis volt kéznél 1. :D Nézzük mit csinál a véhat. :) Hát az alapjárat eltűnt.. Mind1. Próba út: Nagyon az öröm, hiszen előbújt a teljes töltőnyomás! :D mint az állat úgy ment 5 percig, majd ezután jött, hogy 2500-3000-es tartományban ledurrogot, ledadogott és nem ment tovább.. Félgázon el lehetett forgatni 3000 fölé is, de végig rángatott /nagyon érezhetően/... Na megálltunk, nem kínozzuk tovább. Diagra radug, csatlakozik, hibaolvasás... És semmi, vagyis csak annyi, hogy a 6-os hengernél időszakos gyújtáskimaradás van. Na mind1. Mai napra ennyi. Folyt köv.
A hazaút egész kellemes volt, de éreztem, hogy valami nincs rendben.. 4000-es fordulat felett nagyon finoman rángatott, de éppen csak érezhető volt. Szerintem másnak fel se tűnt volna.. :D
Összeségében ezt a kis dolgot leszámítva egy kiváló, jó állapotnak örvendő GTV. :)
Már most imádom! :)