Blog

>> Szervizzappali // Alfa 156 1.6TS // 2010-05-27

Eldugult a klímarendszerem, szűrőt baszkuráltak, gázt töltöttek...

>> EgyébGergő // Alfa 164 Super V6 TB // 2010-05-27

- Szeretnék megsúgni egy titkot Neked. Az információ feltétlenül bizalmas, így kérlek a megfelelő helyen kezeld amit most hallani fogsz. Nem csupán azért mert csak rád tartozik, vagy mert hosszas vívódás után tudom csak kiszakítani magamból, hanem azért is, rettenetesen hiányozni fog, ha már nem csak én leszek az egyedüli ismerője.

A tegnapi vihardarabkák, mintegy felemésztve, a sors furcsa fintoraként sodortak magukkal. Teljesen feloldódtam a kétes dicsőségben, holott világos volt a vereség, nem a csata, hanem a háború elvesztése. Mégis élveztem, tudomást nem véve a rettentő valóságról, tudomást nem véve oszlásnak indult bűzlő holttestemről.
Amennyiben Pateronak igaza volt, akkor javítást kell végezni, hiszen feltétlenül lehet ennél optimálisabb konfiguráció, és igazán nem fogok ártani vele senkinek, mint ahogy nekem sem ártanak a világ magányosnak ítélt elvei.
Nem voltam tolakodó, igazán nem. Rám nem jellemző módon húzódtam meg egy csendes szegletében a szobának, szigorúan ügyelve arra, egy pillanatra se váljak zavaróvá senki számára /ugyanis távol álljon tőlem, hogy bárkit – akár csak egy rossz szóval is – megbántsak/, és ebből a biztonságosnak ítélt menedékből ordítottam, vonaglottam, éreztem az apokalipszist. Fehér volt minden körülöttem, az a vakító makulátlan tisztaság vett körbe, amiről mindig álmodoztam a legsötétebb éjszakákon. Megkönnyebbülésként hatott a kéjes süllyedés alatt vizionálni a szeplőtelenséget, csak kinyújtott kezem kisujja látszott ki az iszapból; az elhaló fergetegben végül elélveztem.
Képek a tündöklő fehér falon. Ismerős alakok meggyőzően mosolyogva konstatálták a hiányt. Az érzés nélkülözést, és az egyedüllét hazug gyönyörét. Jogosan merül fel a kérdés, hogy miért hiányzik a két kép, hiszen ki akarná a gyűjtemény két leggyengébben sikerült alkotását ellopni. Hiába a sok szép szeretet-tájkép, az hívogató idealista vonzódás, a meleg színek orgiája, az erkölcs fetisizmus, nekem az a kettő kellett. Elégedettségből jelesre vizsgázva loptam el, megalapozván nem kívánt szenvedésem.
Őrjít a világ határozatlansága és elborzaszt saját bizonytalanságom. Vajon a kiüresedés meddig leplezhető határozottsággal? A bizonytalanság meddig maradhat következetes?

- Mindenhol kerestelek, mondtam már? És azt, hogy hiányzol?!
Érted már ugye, miért fontos, hogy ne áruld el senkinek a titkomat!

 
>> EgyébHelikon // Alfa 155 1.8 Twin Spark // 2010-05-27

A kipuffogót megheggesztették. Pontom pénz volt, de amikor Lendvára értem kiderült, hogy középen is eltört. No azt is cserélhetem. Közben vacakolt gázon. Most már nem csak szaggat néha, de teljesen kihagy időnként. Mindennek tetejébe még a vezető oldali ablakemelőm is megdöglött. Nagynehezen felhúzta a motor az ablakot, de aztán végleg beadta a derekát.
Törött kipuffogóval - hatalmas zajjal - megindultam vissza Szabadkára. Hasított a gép rendesen, a gázos akadozás ellenére repesztettem szépen, holnap megy a mesterhez, aztán ha lógó belekkel is, de ott leszünk Alfa Cityben. Ezt nem hagyjuk ki. Matyit is hozom. Szokja csak a gyerek a benzingőzt Alfások között. Hátha megfertőződik. Azt mondja neki nem tetszik az "újdonsült" autóm formája. He he. Új még neki ez a feeling. Elmagyaráztam a kölyöknek, hogy a '90-es években még adtak a formatervezésre, nem biztos, hogy megértette, de majd Komáromban felfogja, ha körülnéz. Azt azért már kapizsgálja, hogy az Alfa felismerhető és egyedi a sok tömegcucc között.

 
>> EgyébKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-05-26

(0526) egyenleg feltöltés

>> Tuning és extraKn[.]xX // Alfa 156 16V 1.8 TwinSpark // 2010-05-26

a már meglévő "alpine" kábel mégis cserére szorult (0430,0514), mert nem fullspeed kábel volt, hanem csak vmi hasonló. a csstuning-nál rendeltem. szó nélkül kicserélték egy eredeti alpine KCE-236B-re, rá sem kellett fizetnem, pedig Lengyelországból rendelték mindkét kábelt, és az alpine mondjuk 4x annyiba kerül, mint az a másik, de így a múltkori 2000Ft-ból megúsztam az egészet :) asszem jól jártam.

ennek a beszerelése történt meg (0526) szerdán a Paradox műhelyében. most már végre nem csak kép van a monitoron hanem a hozzá tartozó hang is körülvesz az autóban.

kts: jack-2RCA átalakító + munkadíj

>> Tuning és extraSkodra // Alfa 156 TI 2.4 JTD 20V M-JET // 2010-05-26

2010.04.10.Még tavaly vásároltam bontásból egy hátsó szárny spoilert, Zender gyártmány! Mivel a szine picit eltért az én autómétól ,a felszerelés váratott magára mostanáig.Fényezés után Szunyiatis segítségével felszereltük,majd bekötöttem a féklámpát is benne!

 
>> EseményFRC // Alfa 166 2.0 TurboBenzina // 2010-05-26

Biztosítás: - 11.400Ft
Eredetiségvizsga: - 18.500Ft
Vagyonosodási illeték: - 47.904Ft
Okmányiroda: - 12.000Ft
Luxusadó: - ??.???Ft

 
>> AutóápolásFRC // Alfa 166 2.0 TurboBenzina // 2010-05-24

- Szelepdekli és szívótorok fényezés
- HiFi tuning: ICS -től új kábelezés a csomagtartóig az erősítőnek és a mélynyomónak.

 
>> EseményFRC // Alfa 166 2.0 TurboBenzina // 2010-05-20

Nem Őt akartam, de ez lett belőle!
Az biztos volt, hogy a 164 után csak 166 jöhetett. Mivel napi 100-150km utazok, TwinSpark volt a cél. Amit kinéztem magamnak, azt pont az orrom előtt vitték el. Majd megnéztem egy másikat, nem jött be. Kissé elkeseredve felhívtam ELI cartársat, hogy megnézhetném-e a vasat. Első látásra kissé lestrapáltnak tűnt, de amikor a pöcre induló TB elkezdett duruzsolni, éreztem, hogy végem van! Néhány kilóméter és egy kis alkudozást követően megegyeztünk. És itt indul a mese!

>> Tuning és extraSkodra // Alfa 156 TI 2.4 JTD 20V M-JET // 2010-05-26

2010.04.03. A Husvéti szabadnapokat kihasználva,végre volt időm lefesteni a féknyergeket,és a féktárcsa közepet is! Alapos drótkefézés,és tisztítás után maszkoltam,majd alapoztam,végül Motip Rosso féknyeregfesték spry-el 2x lefújtam!