Blog
Állíthatóvá varázsoltuk a kerékdőlést, így megszűnt a régóta zavaró jobbra húzás, most szépen fut egyenesen az autó. :) Valamint kicseréltem a lengőkarokat is.
Szereztem 4db ajtó hangoskodót "zümi166"-tól. Beszereltem, szerintem jobbak mint ami volt. Lesz még egy mélynyomó is pár nap mulva.
Ma Lia valami nagyon jópofa kis ajándékot kapott.
A szerkezet lényege, hogy ha valami nem úgy van, ahogy neki lennie kell, ő bizony nem indul el :))
Bevallom, ilyet még soha nem is láttam, és korábban se hallottam ilyenről, de ahogy egyre jobban, újra és újra átgondolom... nagyon tetszik:))
Egyszerűen nagyszerű, ahogy mondani szokták.
http://www.indavideo.hu/video/Brumci_Alfa_146_2
Fékerő hatás, és lengéscsillapító mérést ejtettünk meg a hétvégén, mivel szeretjük Alfit :D. A fékek rendben, az egyik hátsó gátló rossz, jövő héten cseréljük, persze mindkettőt.
Mivel rég volt némi blog update,hát tevékenyek voltunk.
Helyére került a csomagtartóban az újrafényezett választófal (fekete gyémánteffekt szinben),valamint helyet kapott egy tűzoltókészülék is.
Jel nélküli full króm pajzs, fényezett légbeömlök (a bordák eltávolítása utan márcsak ez hiányzott),és ködlámpatakarók Vittorió cartárs kezemunkájából származó szemöldökök is felcsücsültek a lámpákra.
A ködlámpák helyét Angel eyes optikás darabok vették át.
Fóliacsík került a szélvédőre hogy a nap ne süssön a szemembe,meg így teljes a fóliázás (Szabofolia) .
A féknyergek is megkapták a nekik járó rosso festéket.
A kavicskoccintások helyeit a színkódra gyártott javítostift orvosolta.
A hátsó lámpák, prizmák ( a sérült ,némi pillanatragaccsal javítva),és 3. féklámpa is tovább feketedtek az idő múlásával. :)
Végül de nem utolsó sorban az aluantenna helyét átvette egy fényezett cápauszony.
Talán semmit nem felejtettem ki.Sztem nem lett rossz az összkép.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026739t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026740t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026741t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026742t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026743t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026744t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026745t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026746t.jpg)
Miután kifeküdt a hajtókar "új" motort kellet szerezni a vasba. A motor 180,000 HUF volt kompletten 69,000 kilométerrel!!! A motoron kicseréltük a vezérlést : vezéműszíj,görgők,vízpumpa... Ez után jött még 1-2 apróság... A lendkerekem elfáradt és a kumlung is feladta a harcot. Tehát csere! Tömítések, porvédők, olaj, olajszűrő. Így most komplett "új" szíve van a vasnak ha eltekintünk, hogy a váltót hála égnek nem kellett cserélni.... ;-))) Ez így munkadíjjal,anyaggal és mindennel együtt : 380,000 HUF
Turbos szívósor visszakerült a csomagtartóba, mert egy kis méréssel esztergályos munkával sikerült a gyári benzinhídba csatlakoztatni az újabb foglalatú injektorokat, így szükségtelenné vált a turbós szívósor+benzinhíd.Hurráááá. Felkerült a 60-2 ékszíjtárcsa, me Lacikának nemjó ám a gyári gyújtás a progizható ECU-hoz, de nem ám :) Hát trafósort beraktuk, gyújtáskábelekből újabbakat raktunk..Jippi. jöhet a főtengely ékszíjtárcsa. :)Jaaa, hogy a vastagsága miatt nem nem jó a vízpumpa?Semmi gond irány a Bárdi V6TB vízpumpa fel, jaaa a szíjak hossza se jó így.Na vettem 6 szíjat, mert kb az majd jó.Szerencsére a 6ban volt 2 jó méretű.Így most van 4 új dayco szíj. :) Hoppáá a főtengelyjeladó picit beleér az ékszíjba, de sebaj, van reszelő a konzolt megreszelve nyert ügyünk van. Távolság szemre jó...Ennek persze később megittuk a levét, mert bizony a fogak és a jeladó közti távolság nem lehet nagyobb 0,3mm-nál, ahhoz hogy Gotech jól működjön..Hurrá minden megvan indítás.Program feltölt, kicsit módosít.GO.
Az önindító gyanúsan nehezen forgat, de sebaj, mindjárt elkapja, röffen egyet majd Hadada szól,hogy amennyiben nem akarom a tank tartalmát továbbra is a motortérben szétspriccelni le kéne állítani az AC-t mert a vadiúj 10 baros szövetes benyacsövek végig repedtek szinte egytől egyig, és néhány már ereszt. Fasza.Másnap Lacháza King of Europe stb. Hadada remek időkkel, új egyéni rekorddal második lett. a drag OB-n, gyakorlatilag az éves bajnokságot megnyerte ezzel. Örülünk,de csak módjával. Itt beszéltem Kovács Szabival (Szabyk a ceruzahegyezősnagyongyorsfiesztás) :) aki ajánlott egy hidraulikus csövekkel foglalkozó céget,ahol elfogadható áron adnak fémszövetes benzincsövet.:) Irány a Hidro Press Kft és 1500+áfa/méterért vettem csöveket. :)Másnap beépít, nem szivárog semmi.Éljen. Mehet az indítás.No röff,forgat, 3 indítás után akksi kész...Ezt még 3 napig játszottuk, mert vmiért nagyon nagyon pici szikrát ad a trafó (állítólag,ha nem kap megfelelő sebességről jelet az ecu akkor nem is ad kimenő jelet neki...) na mindegy. No meg kiderült,hogy a Gotech manualban tévesen volt az injektor csatik párosítása....Jóóóóóóóóóóó.GTV6 fórum, és a ott a gotech egyik fejlesztője írta le,hogy bocsi, de a 6ból 4injektor működik,ha a manual alapján kötöd...:) Köszbazmeg:) Na mindegy ma már minden a helyén, az önindító viszont kapitulált, úgyhogy holnap irány a fer vill és majd ott remélem jövőhétre felújítják...Mennyivel egyszerűbb lett volna, addig amíg kint volt a moci....:) Szóval itt tartunk....Már ezzel kelek fekszek, élek mint egy zombi....Ha elbambulok a azon gondolkodom melyik kábelt köthettem félre, vagy hogy elég kicsi-e a légrés a főtengelyjeladó és a kerék közt, vagy hogy mennyi idő lenne ,egy trafós gyújtásra átalakítani a gotech kábelezést...Kicsit beteg...najó nem kicsit...