Blog
Ma megejtettem, az ECU kiolvasását is. Minden Resetelve próbakör után, csak a Lambdaszonda jelzett hibát, ez magyarázat lehet a nagy fogyasztásra. Resetelve lett még a Légzsák hiba is már nem világít a szemembe. Tehát Lambdaszonda beszerzés indul.
vettem 2l olajat tartalékba, hogy legyen ha esetleg után kellene tölteni
mindkét teleszkópnak letört valamelyik vége, így megértek a cserére. Erhardtól vettem az újakat.
Kicseréltem a gyári belső lefújószelepet, egy külsőre. Giovanni-tól megvettem elfekvő lefújószelepét. A beépítés kb.10 percet vett igénybe.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026678t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026679t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026680t.jpg)
Tegnap felfedeztem, hogy kilyukadt a kipuffogóm. Nem örülk neki, de ez van. Holnap megy a kipuffogóshoz hegesztésre. Olyan hangom van mintha legalábbis traktorral közlekednék. Na most tényleg mindenki megfordul nekem az utcán, hoyg "Ki ez az őrült?!" Pedig ritkán szálguldozok.
Ma apámmal lepattintottuk a jobb első és hátsó ajtókárpitot... az előző tulaj ránk hagyott ezt-azt... például az első szett kábelei csak rá voltak tekerve a hangszóró csatlakozóira... szóval ezt majd még forrasztanom kellesz... igazából azért szedtük le, mert nehezen nyilt az jobb első ajtó.... és a központi zár néha megmakacsolta magát és a jobb hátsó ajtót nem nyitotta... semmi baj a WD-40 segitett rajtunk :) és egy kis kontakt spray is :) most minden úgy működik, ahogy kell. Felpattintottuk a motorháztetőt is, ahol kicsit "rendet" raktam, viszont nagyon meglepődtem, mikor láttam, hogy az akkumulátorból az egyik dugasz hiányzik... ezt sürgősen pótolni kellesz. egyelőre ennyi, a nagyszerviz két hét múlva várható, amikor vezérműszíj, gyertyák és görgők cseréje lesz (ha kitelik a pénzemből)
A Cartársak szerveztek egy kis pizzát ebédre, klassz kocsit, ismerős Cartársak ennek nem lehet ellenállni.
Jó délután, volt.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026671t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026672t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026673t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026674t.jpg)
2 hét folyamatos precíz munka után, elkészült a vas.A végeredmény egy megbízható, olaj, víz, és mindenféle szivárgás mentes motort kaptam.
A vas úgy megy mint új korában, szóval a végeredmény fenomenális lett.
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026668t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026669t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026670t.jpg)
Reggel még nagyon borús volt az idő, így kérdésessé vált először, hogy megyünk-e? Az esőben tartott találkozók mondhatni halálra vannak ítélve. De aztán egyre szebb lett az idő, így hamar eldőlt, hogy megyünk. Elindultunk, de Budapestről kikeveredni nem volt egyszerű. Majdnem egy órába telt, míg a 6-os útra kiértem. A buzifelvonulás miatt lezárták a fél várost, és ahol meg lehetett közlekedni, természetesen nagy dugó volt.
De aztán végre megérkeztünk Dunaújvárosba. Egy hangulatos, mondhatni családi összejövetel közepébe csöppentünk bele, ahol rotyogott az ebéd, lehetett ping-pongozni, beszélgetni, focizni, és még ki tudja mi mindent csinálni... Na és természetesen a szokásos, minden találkozón meglévő autómustra sem maradhatott el. :-) Később lehetőség volt egy kis sétahajózásra is, amin mi is részt vettünk. Hangulatosan, bár az időjárás hirtelen változásainak köszönhetően néhol fázósan telt a mai nap. Összességében jó volt. :-)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026662t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026663t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026664t.jpg)
Nem nagyon bírja a futómű a 17-es kerekeket a stabszilentek után beadták az unalmast a tavaly tavasszal felújított (beszilentezett) felső lengőkarok: főleg alászedett kormánynál kopogással, nyekergéssel tudatták velem ideje valamit tenni! Mivel az utángyártott lengőkarokról nem sok jót hallottam ezért gyárik váltották a rajtalévő dátumbélyeg(2004. 08.) szerint az autóval egyidős eredetiket!
A csere nem nagy meló az egyedüli szükséges "célszerszám" egy gömbfejprés 2 óra alatt megvolt mind a két oldal! Alkatrész by Erhard!
Km óra állás: 121000
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026658t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026659t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026660t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026661t.jpg)