Blog
Csomagom érkezett (0911), benne a - több mint fél éve (0304) - megrendelt lapszámokkal.. ehh
Szépen, nagyon lassan, de gyűlnek a régebbi számok is, már majdnem teljes a kollekció:) Egy nyugodtabb pillanatomban lehet, hogy ráveszem magam, hogy átnézzem mi hiányzik még és ha még most idén megrendelem, jövőre a strandon talán már olvashatom is őket..
[Költségeim: 6db régi Alfissimo magazin 3450Ft]
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026737t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026738t.jpg)
Sajnos nem bírtam tovább, a heti munkábajárás és egyéb utazások rengeteg költséggel(föleg benzin) járnak, igy kénytelen voltam eladni és venni helyette egy dízel offos-t. Kerestem kis benzines vagy dizel alfát, de ritka mint a fehér holló és drágák.
Igy muszály most elalfátlanodnom egy ideig, remélem nem túl sokáig.
Egyébként öröm az ürömben hogy 3xos áron adtam túl rajta, ha még a ráfordításokat is belevesszük akkor is duplájáért.
Lehet hogy fenn tudtam volna tartani még egy ideig de akkor a karbantartás hátrányt szenvedett volna, és azt nem éltem volna túl ha nálam adja meg magát.
Aki megvette az egykori alfa tulaj, és egy focus st170-böl ül át az alfába.
Na!Kicseréltem a frituban az olajat...meg a szűrőt.
Persze hogy Selenia sütőolaj és gyári szűrő.
Ne hőbörögjön a vevő...
De most már aztán tessék megvenni, mert már nagyon kell a lové!
(a ha.hu-n lévő konkurens 1.1MFt-ért kamu...bisztossan papírból van!)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026733t.jpg)
Megadta magát az önindító, ezért kapott egy teljesen felújítottat. A csere Gerissimo-ék műhelyében történt, köszönet érte.
A hátsó fék csere ,tárcsa Brembo betét Textár, Km 136614. Autonet-Hungary Kft Váci ut,Udvariassak, azzonal válalták.
Volt ma a városban ingyenes lengéscsillapító ellenőrzés, egy autó állt ott így én is sorba álltam kíváncsiságból. Az első telókat 73% és 75%-nak, a hátsókat pedig 47% és 48%-na ítélték meg ( ebből a rajzból ez nem tudom, hogy derül ki.), ugyan a gép azt dobta, hogy a hátsók cserére szorulnak, azt mondták, hogy ezzel még átmegy műszakin. Mérték a fékfolyadék forráspontját is 175C fokban állapították meg, ez is jónak mondható...
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026721t.jpg)
Autó ül! Ül szépen! Ül! Jóóóóoool van, okos. 4 cm, sport rugók, hozzáigazított lengéscsillapítók, új lengőkarok, fékbetétek, meg a kormányműben valami. Érzésre olyan, mint egy gokart. Az első úton hazafelé 54 db kavicsot számoltam össze. 12 lapos volt, ennek kb duplája kicsit kúpos. De kanyarban eszméletlen
Megléptük Bajnát is a múlthéten. Odafelé volt egy kis szélvihar szerűség (állítólag, nomeg a fák furcsán dőltek), néha esett is, node mindegy, a mi menetidőnk csupán a szokásos, otthonról, Újpest 1ó50. Apósom kicsit csodálkozott, hogy egyszerre értünk, hiszen ők bő 10 perccel (én tempómban :-)) közelebb laknak a pályafelhajtóhoz, és 15 perccel korábban indultak...ehh...mit nekünk 140 lovas Alteja, rossz doboz, elfújja a szél :-) A továbbiakban is ebben a szellemben sikerült közlekedni, az i-re a pontot a hazaút tette fel. Dorogról kerek 2 és fél óra alatt haza a Pilisen keresztül, Megyeri híd, M0, M3...Csobánka fele a szerpentin beindította az adrenalin termelést, a jó kis esti hűvös levegőt meg csak úgy szipákolta a turbo. Hallatszott, hogy szép finom hangon morgolódik a vasblokk, cseppet nem erölködött, kicsit sem tűnt hajtásnak. Mindíg annyira nyomom, amennyire kéri. Most könyörgött a 160-ért, hát kapta, kúszott is bele egy pillanat alatt. Meg is evett 7l-t 100km-enként a nap folyamán, hogy lukadna ki a béle :-))
A múltkoriban már nagyon szerelhetnékem volt, így mit volt mit tenni, vettem egy emblémát előre és egy pedálgumit a kuplungpedálra. Sokkal szebb így :-))
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026715t.jpg)
![](http://www.alfaamore.hu/files/blog/0000026/0000026716t.jpg)
Szomorú vagyok!
Sajnos egy szép nyári nap estéjén találkoztam egy mitsem sejtő éppen arra járó őzikével.
Namost ő szegény a helyszinen életét vesztette, de az autó eleje is megsínylette a dolgot......
Épp egy körfogalomhoz értem féken a lábam lassítok és egy szempillantás töredéke alatt előttem termett szegény pára. A szerencse a szerencsétlenségben, h mivel épp fékezésben voltam még tudtam plussz fékerőt alkalmazni. Így nem telibe be a szélvődőn balaset lett, hanem "csak" az aútó elejét, és bal oldalát törte. Sérült ott minden belül acél lökös, kivül műanyag lökös, lámpa, ködlámpa, rács, sárvédő....stb.
Az autó üzemképes maradt, de sajna pénzem az nincs, h megcsináltassam(egyelőre).
Úgyhogy tessék nekem szurkolni, h mihamarabb újra szép lehessen a verda!
Mára ennyi......